Poster: nils7
Dus kan ik een SD kaart gebruiken in een MK3 en een 2000 (er vanuit gaande natuurlijk dat je alleen hotcue's en loopjes kan uitwisselen)...
cdj-2000 topic
With the dedicated buttons for storing and recalling Loop/Cue information you can easily create your own favorites that will be stored on SD card (when CD playback) or on the USB Device from which your playing tracks
The SD Memory card can be used to store waveform information for inserted CDs. Per disc you can store 3 hot cue's and 100 cue Points per CD for thousands of CD's. As the smallest card today is about 64MB this at least gives you the possibility to store info for 50.000 CD's.
Poster: Ilja
Btw hoeveel kost de CDJ 900 in euro trouwens.
Poster: Tekhead
wat is de prijs eigenlijk ? Geen us dollars maar euro's, release prijzen bedoel ik.
Poster: Dj_Fantasy
Een linkje naar de Dj-Topic's van het product is ook wel altijd handig in de beginners post
Poster: Ilja
Fucking hell, Pioneer is helemaal van pot gerukt.?Nu moet denon hun kans grijpen en flinke marketing voor DN-S 3700 en DN-X1700 in gang zetten, dan gaat Pioneer zeker stof happen, ? ? doe is effe normaal met zulke prijzen. CDJ-900 is een CDJ-400 in een grote formaat, dus als ik het goed begrijp moet ik voor meer nutteloos plastic 600 euro meer betalen, ? dacht het even van niet.?
Poster: Woudtje
Enige nadeel van een DN-S3700 is dat de Music manager niet mac compatible is, ZONDE.
Poster: Dyno
Tja, ik vindt het ook erg mooie apparaten, maar zeg nou zelf, nog even en je hoeft helemaal niets meer mee te nemen als DJ.
Wat bedoel ik daarmee? Nou, vroeg?h liepen de DJ's nog met tassen vol zware, ronde schijven van vinyl. Later kwam de CD, dus dat scheelde al een hoop gesjouw. Nu, met deze nieuwe CDJ's hoef je dus alleen nog maar een USB stick, een SD card of een harddisk met daarop je muziek mee te nemen als je ergens moet draaien. En in de toekomst? Ik denk dat de DJ niets meer meeneemt, maar er zal een apparaat in de discotheek staan die contact heeft met het internet en daarmee ook de computer van de DJ thuis. Hij zal dan gewoon zijn complete muziekcollectie kunnen importeren naar het apparaat en zo over de juiste muziek kunnen beschikken. Hij kan dan gewoon thuis zijn set voorbereiden en "klaar te zetten" voor zijn optreden(s).
Maarja, dat is mijn visie dus.
Poster: Basrose
je moet nog steeds kunnen draaien hoor... alleen de afspeelmedia is anders. En wat kan het de bezoekers nou schelen of er een plaat/cd/usbstick? gebruikt wordt voor de muziek... Het gaat erom dat je sfeer kan maken en dat je platenkeus goed is.