Dance-Tunes albumillustraties niet in iTunes
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ScottB    posted on 16-09-2009 19:37
Sinds een tijdje gebruik ik iTunes en hier ben ik wel tevreden over. Maar de albumillustraties van de nummers die ik koop bij Dance-Tunes worden niet weergegeven. De albumillustraties van de nummers die ik bij iTunes koop natuurlijk wel. De nummers staan op site van Dance-Tunes wel gewoon met illustraties dus ik vind het raar dat ik ze in iTunes niet zie, in plaats daarvan zie ik (de bekende) grote zwarte vlakken met een muzieknoot erin.

Nu heb ik al geprobeerd om de illustraties er handmatig in te zetten door de afbeelding van de site van Dance-Tunes op te slaan en deze dan later bij "info" --> "illustratie" toe te voegen. Dit is er omslachtig en de illustraties zijn zo niet scherp. Heeft iemand dit zelfde probleem of weet iemand hoe je dit makkelijker kan doen?

N.B. Dit "probleem" had ik bij iTunes 8 en nu ik iTunes 9 gebruik is er niets veranderd.

What do you think about Dance-Tunes albumillustraties niet in iTunes ??

Vote :   

nils7    posted on 17-09-2009 16:05
Dance Tunes levert volgens mij geen Album Art mee, soms wel een icoontje van Dance Tunes zelve maar ben nog nooit album art tegen gekomen.
Beatport is helemaal mooi met hun titel 989464474PutYourHandsUpForDetroit.wav ? jeuh!
ScottB    posted on 17-09-2009 16:11
Dat heb ik ook wel eens gehad, dat ik het Dance-Tunes icoontje kreeg. Maar het gekke is dat bij een paar nummers die ik op Dance-Tunes gekocht heb, wel de albumillustraties worden weergegeven in iTunes, zowel van een recent gekochte track als van een oudere track.
sanderk    posted on 17-09-2009 18:11
De Cover Zou er wel bij moeten zitten
Ik verkoop mijn tracks bij itunes en dance-tunes? ...
Als ik mijn muziek?online wil laten zetten **moet er een cover bij zitten...

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

307 Users online: 244 Guests (63 Unknown)
Pages generated today : 132.241
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.479.019