[TK] Numark CDN-35 + 80 CDs + CD Koffer
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 15-09-2009 17:00
Ik heb een CDN-35 voor een mooie prijs te koop staan.
Voor 50 euro extra krijg je er ook een koffer vol met cd's bij(singles, albums, grote variatie in genres)
Deze dubbele cdspeler is inmiddels wat jaartjes oud, maar is erg weinig gebruikt, en heeft het grootste gedeelte van de tijd in de originele doos gezeten die natuurlijk ook bij de koop zit, compleet met bekabeling en handleiding.

Ik gebruik hem zelf niet meer(ben op een bepaald moment overgestapt op draaitafels) en hij kan nog erg goed door voor een volgende gebruiker.

Voor meer info kun je me PM'en of mail me via (en de djresource emailadres gen werkt dus kennelijk niet)

Specificaties:
2 Naadloze Loops, 3 Stutter Hot-Starts
Ingebouwde Tap-Beatcounter
Fader Start
Anti-Shock?
2he Bediening Unit en 2he Cd Unit
+/-8% of +/-16% Pitch Control met Pitch Bend via Jog-wheel
Auto Cue, Single, Continuous Play en Programeerbaar
Digitale uitgang
CDR compatible
Slechts ?190,-

Gr. Erik

User edit by Twizz on 15-09-2009 @ 17:03:19 (13%)

What do you think about [TK] Numark CDN-35 + 80 CDs + CD Koffer ??

Vote :   

Sandr    posted on 15-09-2009 17:52
Ik heb misschien wel interesse in de cd's. Heb je toevallig een lijstje welke cd's het zijn?
Play that funky music white boy....
hoppie    posted on 15-09-2009 18:09
ja ik wil ook wel meer van die cd weten
Question everything
Twizz    posted on 15-09-2009 18:41
Hmm, de cd's zijn echt alle stijlen. Typisch voor een all-round feestje.
Maar deze verkoop ik liever niet los. Die 50 euro geldt voor als je inclusief cdspeler zou aanschaffen.

Ik zal wel proberen een lijstje te maken, maar ik weet niet wanneer ik dit af heb:P

Houd er rekening mee dat er ook een aanzienlijk aantal thuisgebrandde cd's zijn.
FML    posted on 16-09-2009 19:45
Thuisgebrande cd's zijn 0.000 euri waard dus zie ik je 50 euro meer waarde niet in ?
Lijstje met de Legaale cd's zou wel fijn zijn Happy, laughing , je verkoopt de cd box toch wel appart van de speler he Winking my eye

aankoopbewijsje? , mischien is dit wel wat voor het locale cafe'tje die ( skytec ) lol gebruiken.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 16-09-2009 @ 19:50:11 (100%)
-Richard-    posted on 22-09-2009 21:25
PB!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

139 Users online: 60 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 64.081
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.470.715