Poster: Twizz
Check!
Poster: Estacy
Floriz heeft een Citronic dubbel cd dek te koop voor 140 euro. Heb je nog 60 euro voor een mixer, moet lukken!
Poster: Snoey
Is het niet beter om meer geld te gaan vragen voor een kaartje naar het schoolfeest, zo heb je ruimer budget.
Poster: Snoey
Ik denk eerder dat er niemand komt, doordat je geen budget hebt om er een compleet feest van te maken. Op mijn middelbare school zijn alleen de schoolfeesten uitverkocht geweest waarbij er een bekende dj kwam draaien of de muziek uithanden werd gegeven aan een drive in show. Je betaalde dan wel 7 a 10 per kaartje, maar de feestjes waren altijd leuk.?
Leerlingen willen best wel geld betalen voor een schoolfeestje, mits het een goed feest is. En als gratis toegang er niet voor zorgt dat je volle bak hebt, betekent het dat het feest gewoon niet leuk genoeg is of dat mensen het niet vet vinden. En de hapjes (moet je niet doen, leerlingen eten ook niet tijdens het uitgaan). En drankjes lekker laten verzorgen door de kantine juffrouw of iets van een bar. En als je daar aan verdiend investeer je dat in de begroting van het volgende feest.?
Poster: main
numark dm1050 (onder hoes gezeten als ik m niet gebruikte) doe maar n leuk bod
Poster: dJORD
ik snap het.
is dit miss. een optie?
(v.a. 249) Numark CDMIX1
link staat in de pm!