MYMA Records Online gegaan  (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ilja    posted on 14-09-2009 23:38
Beste DJ's.

Vanaf de 17 september is Nederland een Muziek Label rijker. MYMA Records.

Refine

Jorno Espe

Scalix

Ramirez Del Flow

Tech Ilja

Gaan er vol tegen aan, met produceren, Draaien, en promoten om zo label groot te maken en bewijzen dat zelfs in meest bezaaide DJ markt van de wereld nog mogelijkheden zijn.?Cool

Alvast de voorproefje van de website.

http://www.mymarecords.com/

User edit by Ilja on 20-09-2009 @ 13:50:31 (5%)
Flaged

What do you think about MYMA Records Online gegaan ??

Vote :   

Sandr    posted on 21-09-2009 10:17
Poster: Ilja

@Lawrenz

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik begrijp maar al te goed wat er staat, en dat er een keer *The* niet staat zal alleen critici opvallen en niet de mensen met wie ik zaken doe.

Ik doe een engelstalige opleiding op HBO niveau en zit nu in me afstudeer jaar dus ik verwacht van mezelf dat ik een aardig woordje engels kan maar ik heb de zin 5x moeten lezen voordat ik er iets van kan maken. Hij is nog steeds niet helemaal duidelijk voor mij.... Dus dan ligt het aan Lawrenz en mij, maar dat zou ook goed kunnen natuurlijk.

ps. Het zou ook raar zijn als je zelf niet begreep wat je had getypt....

Verder denk ik dat je niet te makkelijk moet omspringen dat het alleen critici opvalt dat er veel fouten op je site staan. Ik denk juist dat de mensen waar je zaken mee gaat doen het meest kritisch zullen zijn. Het zou zonde zijn als je door de matige kwaliteit van je website klanten misloopt.
Play that funky music white boy....
Tekhead    posted on 21-09-2009 10:39
Zo nu is de link klikbaar gemaakt.

http://www.mymarecords.com/

Ilja, deel van de opmerkingen op je topic zijn waar, en als opbouwende kritiek bedoeld. Andere reageren afwijzend uit jaloezie, het is aan jou op ze te scheiden en de goede raad te aanvaarden en te gebruiken, elke goede tip is goud waard.
Laat je ondernemingszin niet temperen door enkel criticasters, en leer uit (eventuele) gemaakte fouten en opmerkingen. maar hou er echter wel rekening mee, vermijd herhaling ervan.
Het is wel zo dat je geen spellings en grammatica fouten mag maken, niet in vertaling, noch in het Nederlands.
Vraag mss assistentie aan een van de leden hier, er zijn er die het Perfect en zonder fouten kunnen vertalen.

Suc6 Ilja
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Stagiar    posted on 21-09-2009 11:13

House ( alle stylen ervan ) en er komen later meer stylen bij,

Ehm, wat heb ik verkeerd gezegt dan ?

Je bent arrogant, maar het feit dat je dat zelf niet inziet zegt al genoeg.
Laat ik het zo zeggen, ik ben heel erg benieuwd naar je producties en ik heb respect voor je zelfvertrouwen.?Cool
T_G    posted on 21-09-2009 11:21
@Lawrenz

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik begrijp maar al te goed wat er staat, en dat er een keer *The* niet staat zal alleen critici opvallen en niet de mensen met wie ik zaken doe.

Je begrijpt altijd beter wat je zelf hebt getypt maakt niet uit hoe je spelling is of wat dan ook ik heb daarom als tip voor je laat het door je ouders of kennissen lezen die kunnen je altijd nog goede kritiek geven.

P.s. mijn goeiste taal is nederlandsh
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
Ilja    posted on 21-09-2009 14:55
Probleem is dat ik het niet als een tip maar als een afkraak zag. Of was het niet zo bedoeld Lawrenz ?

@Stagiar
Niet arrogant maar zelfverzekerd, als ik die niet had dan zou ik er niet aan beginnen
Lawrenz    posted on 21-09-2009 15:07
Probleem is dat ik het niet als een tip maar als een afkraak zag. Of was het niet zo bedoeld Lawrenz ?

Niet echt. Als ik het als afkraken bedoeld had, had ik je website niet opnieuw in fatsoenlijk Engels gespeld.
Stagiar    posted on 21-09-2009 15:09

@Stagiar

Niet arrogant maar zelfverzekerd, als ik die niet had dan zou ik er niet aan beginnen

Mooie rebound, wat doet de term realisme met je?
Iemand als jij met de connecties in het wereldje zou beter moeten weten.
User edit by Stagiar on 21-09-2009 @ 15:10:00 (27%)
main    posted on 21-09-2009 15:17
wat een gezeik allemaal. ontopic blijven.

we moeten blij zijn dat een djr lid een eigen label heeft opgericht! congratz tech!
T_G    posted on 21-09-2009 15:22

@Stagiar

Ik geef mensen wel gelijk dat sommige citaten op je site misschien wat beter hadden gekunt. Dit hoeft niet gelijk afkraken te zijn. Alleen maar opbouwende kritiek
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
Sandr    posted on 21-09-2009 15:27
Poster: main
wat een gezeik allemaal. ontopic blijven.

we moeten blij zijn dat een djr lid een eigen label heeft opgericht! congratz tech!

Het gaat nog steeds allemaal over MyMa records...

Naar mijn mening worden er in dit topic dingen genoemd die erg handig zijn voor zijn bedrijf, dat hij een groot deel daarvan afkraken vind en daar tegenin moet gaan is zijn probleem.

Sommige mensen zeggen het een beetje grof, maar misschien komt dat ook wel door het taalgebruik dat we van de topicstarter zelf gewend zijn.

Dus @ Ilja, zet je afkraak bril even af en kijk alles wat hier wordt gezegd nog eens na. 90% is bruikbaar en zal je in de toekomst verder helpen....

Edit:
Zal ik dan even beginnen, je openingspost zou ik nog eens doorlezen en verbeteren of misschien wel opnieuw schrijven..

Vanaf de 17 september is Nederland een Muziek Label rijker. MYMA Records.
Vanaf 17 september is Nederland een muziek label rijker: MyMa records.

Gaan er vol tegen aan, met produceren, Draaien, en promoten om zo label groot te maken en bewijzen dat zelfs in meest bezaaide DJ markt van de wereld nog mogelijkheden zijn.?Cool

gaan er vol tegen aan met produceren, draaien en promoten om zo het label groot te maken en te bewijzen dat zelfs in de bezaaide DJ markt er nog mogelijkheden zijn.

Dit is even alleen je tekst herschreven, ik ben zoiezo niet echt onder de indruk van de tekst, maar nu staan er geen onzinnige dingen in.

De meeste bezaaide dj markt van de wereld.... zijn er dan ook nog dj markten die niet bezaaid zijn?

Play that funky music white boy....
User edit by Sandr on 21-09-2009 @ 15:40:24 (100%)
Ilja    posted on 21-09-2009 18:05
@main

Thom Jongkind en Jorno Espe zijn de originele label starters, ik doe promotie, internationale contacten en bookingen. Happy, laughing
MaD    posted on 21-09-2009 18:47

@Lawrenz

Met wat voor mensen die jij zaken danCool?Door dit te zeggen zou ik me als zakenpartner totaal niet serieus genomen voelen.. Neem je werk serieus en maak er werk van, en denk niet: dat ziet alleen de criticus, zo kom je nooit verder mocht je ooit samen willen werken met grotere labels of bekendere artiesten. "Als iemand al niet normaal kan typen/spellen, kan die dan wel een label runnen?" Die gedachte roept verkeerde taal op.. Maar goed, je site ziet er goed uit en veel succes Happy, laughing

Dit is feedback btw, geen afzeiken Winking my eye
noadja.com /// aboveall.nl
Stefjuuh    posted on 21-09-2009 19:05
@Lead

Welke dubbelpost bedoel je ?

@Lawrenz

Misschien ligt het niveau engels in japan niet zo hoog, maar de meeste nederlanders merken dit engels al op als zijnde abnormaal. Verder wil ik je nog even meegeven dat je niet zomaar alles wat jij uit je DAW poept moet releasen op je label, stuur het eerst naar andere labels / DJ's, en als die je tracks lekker vinden, dan pas uitbrengen... Iets met imago ofzo...
ThomJongkind    posted on 21-09-2009 20:08
Beste Mensen,

Allereerst bedankt voor het feit dat jullie de moeite nemen dit nieuwsbericht mbt. MYMA Records te lezen.

Er zijn inderdaad een aantal fouten gemaakt in onze haast en tijdsdruk om het label te promoten. E?n hiervan is de nieuwsbrief die door MIJ persoonlijk in elkaar is gezet. Deze ben ik vergeten na te lezen en te controleren op fouten.

Is dat een reden om het gehele concept te bekritiseren? Prima, maar dat zegt dan meer over jezelf.

Gelukkig hebben ook wij van MYMA Records geleerd van deze ervaring en zal er in de toekomst beter op worden gelet.

Met vriendelijke groet,

Thom Jongkind, oprichter MYMA Records.
RuffJ    posted on 21-09-2009 20:21
Net bericht,

En Ilja, het is niet om je af te zeiken, want daar ken ik je te goed voor, maar als je inderdaad voor het promoten, booken en internationale contacten ben, controleer dan iig. je berichten op je engels/nederlands. Ik ben ook bekend met deze wereld, en veel organisatoren en contacten nemen je echt niet serieus met een lukraak geschreven/getypte mail. Happy, laughing
Luxx    posted on 21-09-2009 20:34
ik heb al echt wel enige ervaring met Labels,
maar met typ fouten ga je echt heel hard de fout in.
ik zou als ik jou was eerst gewoon al je zaakjes op orde stellen en niks overhaasten. nu begin je al met een valse start voor je label. zorg dat je eerste release meteen keihard knalt. iedereen weet meteen met welk label ze te maken hebben en dan mik je zo een site online die nog vaker bekeken word ook.
vermijd trouwens de standaard dutch house plaatjes die iedereen tegenwoordig maakt als je een beetje strategisch inzicht hebt. er zijn 100 labels die allemaal dezelfde prut werkjes releasen. allemaal klonen van elkaar. en ik kan je vertellen: ze verdienen geen ruk. dit is allemaal gericht op de nederlandse markt. en als je op dance-tunes een #1 hit scoort mag je rekenen op een slordige 20 euro op je rekening. ik heb de grafieken en cijfers gezien dus ik lul dit niet zomaar uit me nek.

ook je beschrijving over welke tracks je wilt gaan releasen: House (en alle stylen daarvan)
dat is echt te breed voor woorden.
dat betekent dat je niet alleen Dutch house, progressive, tech, deep etc. wilt releasen
maar wat dacht je van : chicago, newyork, UKG, 4x4 <---------dingen waar ik me mee bezig hou maar in NL niet echt big zijn ofzo. maar hoort allemaal onder de house catagorie.
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 21-09-2009 @ 20:36:15 (61%)
main    posted on 21-09-2009 21:27
ben t met luxx eens, ik zou de site veeeeeel preciezer maken. en zorgen dat mensen meteen zien waar je voor staat. welke muziek, welke dj's waar zijn de performances. etc. etc.
Stagiar    posted on 21-09-2009 21:51
Poster: ThomJongkind
Beste Mensen,

Allereerst bedankt voor het feit dat jullie de moeite nemen dit nieuwsbericht mbt. MYMA Records te lezen.

Er zijn inderdaad een aantal fouten gemaakt in onze haast en tijdsdruk om het label te promoten. E?n hiervan is de nieuwsbrief die door MIJ persoonlijk in elkaar is gezet. Deze ben ik vergeten na te lezen en te controleren op fouten.

Is dat een reden om het gehele concept te bekritiseren? Prima, maar dat zegt dan meer over jezelf.

Gelukkig hebben ook wij van MYMA Records geleerd van deze ervaring en zal er in de toekomst beter op worden gelet.

Met vriendelijke groet,

Het gehele project wordt niet bekritiseerd, er wordt opbouwende kritiek en tips gegeven, daarnaast worden er vragen gesteld over werkwijze van een van je werknemers.
Succes in de toekomst.. Happy, laughing
Estacy    posted on 21-09-2009 21:54
Ik gun het jullie wel dat het een groot label wordt, en ik zou onze kritiek juist gebruiken. Mooi die site verbeteren en zorgen dat alles tip-top is! Als ik iets wil bestellen/kopen/info zoeken/een label zoeken etc. doe ik dat liever via sites die er keurig uitzien zonder grote foutjes, komt al een stuk betrouwbaarder uit.
Veel succes verder!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
MaD    posted on 21-09-2009 22:02
Tip voor alle lezers: Neem dus de tijd voor je zoiets begint. Je maakt door je haast niet een ideale start qua promotie voor je label.. Geld dus voor alle vormen van promotie, lees het aandachtig en laat vooral iemand anders er naar kijken...? Cool
noadja.com /// aboveall.nl
Ilja    posted on 21-09-2009 22:43
@RuffJ

Ook goede avond Jasper.

Mijn e-mails naar club managers en dergelijke zijn in foutloos engels geschreven, dus maak je er geen zorgen over.

En nee ik ga niet een van die mails hier plaatsen, die zijn vertrouwelijk

ThomJongkind    posted on 21-09-2009 23:20
Jongens Thanks voor de feedback. En laat dit een les zijn voor ieder ander beginnend label.

Fijne avond nog!
ArCee    posted on 22-09-2009 09:51
Poster: ThomJongkind
Beste Mensen,

Met vriendelijke groet,

Thom & Ilja.
Gezien het feit dat je het commentaar erg aantrekt zegt op zich alles over het feit dat erg serieus bent met jullie nieuwe label. Dat is goed. Maar iets nieuws opstarten en zorgen dat het een succes word begint toch met een goede presentatie? Een goede presentatie begint met een gedegen voorbereiding. 1 + 1 = 2.?Daar staat of valt alles mee. Aangezien jullie hiermee proffecioneel aan de slag gaan is een goede presentatie van levensbelang. Op deze manier nek jij jezelf nog voordat je echt begonnen bent. Als je zometeen op dezelfde manier zaken gaat doen en tracks gaat?uitbrengen, dan vrees ik voor de toekomst.
Nu is er een wezelijk verschil tussen afkraken of misstanden duidelijk maken. In mijn geval zal ik zeker niet afkraken.
Bedenk wel dat Nederland een land is met een hele goede reputatie op het gebied van dance muziek. Dit houd ook in, dat als je iets nieuws begint, jij de lat al behoorlijk hoog voor jezelf moet leggen om mee te doen en succes te hebben. Het sterft momenteel van de deejays, producers en labels in Nederland, maar minstens evenveel zijn een vroege dood gestorven door een slechte voorbereiding, onderschatting en geen verstand van zaken. Ergens vol vuur in stappen is makkelijk, je hoofd boven water houden in de slangkuil die dance heet is nog veel moeilijker. Vanaf het allereerste moment moet je aantonen dat dit serieus is, dat je een nieuwe partij bent om rekening mee te houden etc. Die slag mis je, of heb je al gemist door zo naar buiten te komen. Ik zou zeggen, sluiten die website, helemaal opnieuw opzetten, alle fouten eruit, meer info beschikbaar stellen dan dan met veel bombarie naar buiten treden. Zie dit maar als een valse start.
Ilja    posted on 22-09-2009 10:43
@ArCee

elke website wordt continu verbeterd.

En niet gesloten.
Stagiar    posted on 22-09-2009 11:45
@ArCee

elke website wordt continu verbeterd.

En niet gesloten.

Lees je nou over de rest van het verhaal heen?

161 Users online: 23 Guests (138 Unknown)
Pages generated today : 2.546
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.739.061