MYMA Records Online gegaan  (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ilja    posted on 14-09-2009 23:38
Beste DJ's.

Vanaf de 17 september is Nederland een Muziek Label rijker. MYMA Records.

Refine

Jorno Espe

Scalix

Ramirez Del Flow

Tech Ilja

Gaan er vol tegen aan, met produceren, Draaien, en promoten om zo label groot te maken en bewijzen dat zelfs in meest bezaaide DJ markt van de wereld nog mogelijkheden zijn.?Cool

Alvast de voorproefje van de website.

http://www.mymarecords.com/

User edit by Ilja on 20-09-2009 @ 13:50:31 (5%)
Flaged

What do you think about MYMA Records Online gegaan ??

Vote :   

Bartjens    posted on 15-09-2009 08:32
Ik ben erg benieuwd.... Site ziet er iig wel leuk uit!
www.djbrowbeat.com
Ilja    posted on 15-09-2009 21:16
Gesteren visite kaarten besteld, ik kan namelijk mijzelf in Japan niet zonder vertonen.
Ilja    posted on 20-09-2009 13:49
MYMA records website is compleet online gegaan, ?allemaal checken.?Smile
Bootstrap    posted on 20-09-2009 14:17
Ziet er erg gaaf uit!?Cool Ik blijf het in de gaten houden
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Stefjuuh    posted on 20-09-2009 15:07
Of je maakt het even serieus en buiten dat ik vele open tussenruimtes zie en een lijstje onbekende namen, zorg je dat in ieder geval de link klikbaar is!
delectro    posted on 20-09-2009 15:42
Vanaf de 17 september

en promoten om zo label groot te maken

Alvast de voorproefje

site ziet er overigens wel netjes uit.

?Artistic Raw
Lugar
Chaosz
Burnmatic
Eric Witlox
Major Music
Marvin Simson
Ramirez Del Flow
Lisa vd. Velden
Bob Jongkind
Martijn Mulder
Jorno Esp?

deze namen kwam ik tegen, maar de meeste zitten bij een ander label toch? was me niet helemaal duidelijk hoe het nu precies zit

in ieder geval succes Winking my eye

EDIT:? het is niet om je af te zeiken dat ik fouten dik heb gedrukt, maar als iemand nu op internet op zoek gaat naar jou label en ze komen hier geeft dat denk ik niet echt een heel positief gevoel Happy, laughing
User edit by delectro on 20-09-2009 @ 15:44:20 (46%)
Stagiar    posted on 20-09-2009 15:48
Ik wordt niet echt warm van de tracks die op de hyves geplant staan, desondanks. Succes ermee!
Je hebt je visitekaartjes toch wel in het engels laten drukken hoop ik Ilja?
ccc    posted on 20-09-2009 15:57
Ilja du cream.
Ilja    posted on 20-09-2009 16:58
Natuurlijk.
Over de tracks heb je gelijk ( ik ben niet de producer ervan, ?en heb ook gezegd dat de eentonigheid te lang duurt, maar daar wordt aan gewerkt ).
Vanaf eind Oktober ( zodra ik Logic studio redelijk onder de knie heb ) ?ga ik eigen trance producties maken, die zullen er ook op komen.?Cool
Ilja    posted on 20-09-2009 16:59
vat hem niet Confused
Stagiar    posted on 20-09-2009 19:39
Poster: Ilja

Natuurlijk.

Over de tracks heb je gelijk ( ik ben niet de producer ervan, ?en heb ook gezegd dat de eentonigheid te lang duurt, maar daar wordt aan gewerkt ).

Vanaf eind Oktober ( zodra ik Logic studio redelijk onder de knie heb ) ?ga ik eigen trance producties maken, die zullen er ook op komen.?Cool

Ik begon eigenlijk een beetje m'n beeld van je te veranderen, maar door die opmerking begin je weer bij af.
Lawrenz    posted on 20-09-2009 20:14
Ga eerst maar is de inhoud van de website in fatsoenlijk Engels typen. De meeste mensen haken al af door het zien van slechte spelling. Daarnaast, als je eigenlijk nog niks te melden hebt naast een of ander gratis track packje, zou ik niet een volledige website online gooien, maar een soort teaser online zetten. Pas als je een release hebt of een release-aankondiging hebt zou ik hem volledig online zetten.
dp_    posted on 20-09-2009 20:57
De website is nog niet overzichtelijk... Je gebruikt maar 1 kleur en de indeling is maar raar.

Wel leuke naam trouwens!
main    posted on 20-09-2009 21:17
nice nice, wat voor genre is t label?
JollyJunkie    posted on 20-09-2009 21:23
Als je jezelf wilt promoten maak dan je link even klikbaar aub.
Ilja    posted on 20-09-2009 21:34
House ( alle stylen ervan ) en er komen later meer stylen bij,

Ehm, wat heb ik verkeerd gezegt dan ?
Ilja    posted on 20-09-2009 21:36
En wat is er mis met de spelling volgens jou ?
Lawrenz    posted on 20-09-2009 21:50
Oke, ik zal voor jou speciaal alleen even de homepage aanpakken. Voor de rest staat er nog niet zo veel op dus je wordt gematst.

INFO:

A brand new music label specialized in house music. MYMA is the [short definition = afkorting?] = ?abbreviation for Mystical Madness, the two words it's all about!

Why is it that [the] most house tracks at the moment are very similar to each other?

Many artists and record labels are afraid to experiment with new influences even without it don't cross the borders and rules of the ''house hype'' of today. Kan je van deze zin de Nederlandse vertaling geven? Ik snap er geen reet van.

MYMA doesn't... and is mixing up experimental and mystical with the grooves and rhythms you expect from a real banging house track.
User edit by Lawrenz on 20-09-2009 @ 21:57:24 (8%)
delectro    posted on 20-09-2009 22:13
Many artists and record labels are afraid to experiment with new influences even without it don't cross the borders and rules of the ''house hype'' of today

als je bedoeld dat ze met niks nieuws durven te komen dan snap ik nog niet wat je bedoeld, volgens mij is er altijd wel weer wat nieuws, en tuurlijk spelen ze ook op de 'house hype' in, heeft iets met geld/bekendheid te maken Winking my eye
ArCee    posted on 20-09-2009 22:26
Site ziet er leuk uit, alleen is het wijs om je site al on-line te zetten en om te promoten als er nog amper info op te vinden is vraag ik mij af? Als ik zo'n site op ga wil ik ook iets te zien hebben. Nu is het meer iets wat staat te gebeuren? natuurlijk je moet ergens beginnen, maar zo is het een beetje een "lege" presentatie?

Daarbij zijn de spellingfouten meteen iets waardoor men je niet serieus gaat nemen. Laat je tekst nakijken door iemand die goed engels kan. Lever het aan in het Nederlands en laat het goed vertalen (heb ik ook geleerd inmiddels) Cool?Beter nog, maak een Nederlandse en Engelse versie van de site.

Je lijst van artiesten is voor mij niet indrukwekkend, ik ken ze niet maar dat kan heel goed aan mij leggen dus dat zegt niets, maar op je site vind ik ze niet terug. Jammer.

Prsoonlijk had ik even langer gewacht, alles vor elkaar gemaakt en dan, boem, hier zijn we.
Stephanie    posted on 20-09-2009 22:29
Buiten de spelfouten en het gebrekkige engels vind ik het vreemd dat er wel een postcode en straat worden genoemd maar geen huisnummer bij de contactgegevens, er geen telefoonnummer staat en ook geen KVK worden vermeld.
Ik zou persoonlijk als ik de website zou bezoeken het label niet serieus nemen.....
Zals Arcee zegt, eerste even alles compleet en kloppend maken en dan naar buiten treden. Nu plaats je jezelf en een positie om niet serieus genomen te worden terwijl dat misschien niet nodig is.
Lead    posted on 21-09-2009 07:21
@ Ilja : GEEN dubbelpostings maken, gebruik de EDIT knop. Dubbelpostings zullen verwijderd worden.
Let the BASS be louder
PaulBrugel    posted on 21-09-2009 09:11
Als ik google op alle DJ namen zie ik maar weinig tot niks. Beetje raar. En iedereen kan een label / boekingskantoor beginnen. Ik vind het allemaal een hoop gebakken lucht. Beetje interessant uit de hoek komen met niks. Ik heb ook veel dingen waar ik mee bezig ben maar ik wacht tot ik het ook gerealiseerd heb tot ik iets publiceer of roep.? Als ik allemaal dingen loop te roepen die ik vervolgens niet kan realiseren?nemen ze me niet serieus.?Jij bent niet zoals ik. Maar ja, wie weet komt het goed van de grond. Ik wens je succes in ieder geval.
Ilja    posted on 21-09-2009 09:31
@Lead

Welke dubbelpost bedoel je ?

@Lawrenz

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik begrijp maar al te goed wat er staat, en dat er een keer *The* niet staat zal alleen critici opvallen en niet de mensen met wie ik zaken doe.
Lawrenz    posted on 21-09-2009 09:55
Poster: Ilja

@Lawrenz

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik begrijp maar al te goed wat er staat, en dat er een keer *The* niet staat zal alleen critici opvallen en niet de mensen met wie ik zaken doe.

Nee, een keertje The meer of minder maakt niet veel uit, maar als mensen grammaticafouten zoals een werkwoord in de 1e persoon meervoud zien terwijl het in de derde persoon enkelvoud moet, haken ze af. En nee, het ligt niet aan mij, want de rest van de mensen die hier posten hebben die fouten ook opgemerkt. Geef deze tekst maar is aan iemand waarvan je weet dat ie goed Engels kan, of zelf Nederlands naar Engels vertaald!

165 Users online: 31 Guests (134 Unknown)
Pages generated today : 62.636
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.735.588