Poster: Ridalio
Wat wel helpt is dat je achter de album naam CD1 en CD2 typt.
Dan sorteert ie ze wel weer gewoon goed, maar ik weet niet of je dat zo wil.
Poster: Prozei
weet je zeker dat je op album by artist sorteerde.
wat je nu zegt is ook wat er bij de oude itunes gebeurde.
zoals jij het wilt is het sorteren op album artist en niet op album by artist.
bij het sorteren op album artist sorteert itunes in de volgorde: album artiest >album>cdnr>tracknaam
sorteer je op album by artist is het: albumartiest>album>tracknaam en wordt het cd-nr nooit meegesorteerd.
je kan wel een tab album artist toevoegen en daar op sorteren dan staan de cd nr's wel op volgorde
dus de oplossing is sorteren op album artist
Poster: Lead
ik had eerst ook alles in itunes ivm ipod, maar gebruik nu mediamonkey. Synced ook met ipod/iphone, maar kan ook folders 'in de gaten' houden (geen dubbelingen meer bij herhaaldelijk importeren).
Werkt ook veel overzichtelijker en heeft veel meer sorteer/exporteer opties dan itunes.... Je kunt op vrijwel iedere id3 tag sorteren.
Poster: Twizz
Hoe kun je dat doen? Want je kunt 3x op de album knop drukken, album (dus alfabetisch), album op jaar, en album op artiest. Maar de functie op albumartiest(waar hij in versie 8 op sorteerde, want stel dat de tag geen albumartiest bevatte, dan zou hij wel sorteren op artiest, dan zou bij bijvoorbeeld een verzamelalbum het hele album verspreid zijn over mijn bibliotheek met bijvoorbeel een liedje van artiest a in het begin en met h middenin enzo) heb ik nog niet zien staan, maar het lijkt me dat hij echt wel ingeschakeld is...
Poster: Prozei
probeer eens de rechter muisknop ipv de linker.?dan kom je ineens tot de ontdekking dat je op nog veel meer manieren kan sorteren.![]()
je kan dan een hele berg ander kolommen met andere id3 info laten weergeven.
Other changes include a fix for a sorting issue that affected albums with multiple discs
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.