Macbook of Laptop met Windows (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

-FLoriZ-    posted on 12-09-2009 13:46
Ik ga tegen December een soort kleine studio opbouwen op een zolderkamer bij ons thuis. En ik wil graag behalve een pc met windows ( die heb ik al namelijk ) ook nog een laptop erbij hebben aangezien dat iets fijner werkt op sommige momenten en die ook mobiel is. Ook wil ik die eventueel naar feesten meenemen om evt. met 2 laptops te draaien en 2 midi-controllers ( we hebben namelijk al ??n laptop (Windows) om mee te draaien ). Nu zit ik een beetje rond te zoeken en Macbooks zijn veel duurder maar ook audiotechnisch en grafisch veel beter. Maar is een Macbook het geld wel waard om te kopen ( de prijs ligt namelijk wel even 500 euro boven een windows laptop )?
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about Macbook of Laptop met Windows ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 12-09-2009 13:56
Zijn al meerdere topics over. Deze bijvoorbeeld. En om zelf antwoord te geven op je vraag: ik vind MacBooks echt geweldig Happy, laughing Zijn hun geld zeker waard als je veel met muziek of grafische toepassingen bezig bent.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
-FLoriZ-    posted on 12-09-2009 13:57
Poster: Bootstrap
Zijn al meerdere topics over. Deze bijvoorbeeld. En om zelf antwoord te geven op je vraag: ik vind MacBooks echt geweldig Happy, laughing Zijn hun geld zeker waard als je veel met muziek of grafische toepassingen bezig bent.
  Die had ik dan even over het hoofd gezien Cool

*Leest startpost van link* Die gast wil er wel iets anders mee dan ik wil dus...Cool
Bouncy    posted on 12-09-2009 13:59
De 13,3 Inch macbook pro is denk ik degene die je wil hebben, verder:
Windows is voornamelijk voor zakelijk gebruik (Exchange)
Apple is voornamelijk voor creatief gebruik (Audio, beeld blabla)
Dat betekend NIET dat apple's niet voor zakelijk gebruik zijn en dat betekend ook NIET dat windows niet voor creatief gebruik is.
Zelf heb ik het liefst een appletje, omdat ik dat ZELF het fijnste vind werken. Oftewel, ga niet uit van anderen, maar van jezelf! Als jij windows fijn vind, WAAROM zou je dan switchen?
TheDutchDecks    posted on 12-09-2009 14:04
Poster: Bouncy

Dat betekend NIET dat apple's niet voor zakelijk gebruik zijn en dat betekend ook NIET dat windows niet voor creatief gebruik is.

Zelf heb ik het liefst een appletje, omdat ik dat ZELF het fijnste vind werken. Oftewel, ga niet uit van anderen, maar van jezelf! Als jij windows fijn vind, WAAROM zou je dan switchen?

ik zou voor de 15 inch gaan dat vind ik net wat fijner, en hij is net iets sneller.
-FLoriZ-    posted on 12-09-2009 14:04

Ik vind Windows een kutprogramma en Windows 7 is het laatste programma wat ik van Windows ga draaien. Ik vroeg me alleen af of Apple echt zoveel beter is dan Windows zoals veel mensen zeggen... Winking my eye
Bouncy    posted on 12-09-2009 14:24
Poster: TheDutchDecks

ik zou voor de 15 inch gaan dat vind ik net wat fijner, en hij is net iets sneller.

K heb zelf een witte, en als je die FF class maakt dan houd ie de nieuwe 15" makkelijk bij hoor...
TheDutchDecks    posted on 12-09-2009 15:03

K heb zelf een witte, en als je die FF class maakt dan houd ie de nieuwe 15" makkelijk bij hoor...

dan nog vind een 15 Inch scherm net dat beetje extra tegenover een 13.3.
-FLoriZ-    posted on 12-09-2009 15:53
Ik heb een 13 inch met 4gb ram gevonden voor 1000 euro ( 1460 usd )... Ik denk dat ik daarvoor ga. Topic mag wel een slotje, mn keuze is gemaakt Winking my eye
Bouncy    posted on 12-09-2009 20:20
Poster: TheDutchDecks

dan nog vind een 15 Inch scherm net dat beetje extra tegenover een 13.3.

Ja, daar geef ik je gelijk in, 13" is eigenlijk te klein voor dagelijks gebruik. Thuis sluit ik hem ook aan op externe monitor enzo en voor onderweg is hij heerlijk compact!
Xtremer    posted on 12-09-2009 23:07
Een aantal grote voordelen van Mac ten opzichte van Windows:
- De kans op virussen is er niet of zeldzaam.
- Het draaien van meerdere zwaardere programmas tegelijk kan een Mac stukken beter.
- Opstarten en afsluiten is onwijs snel.
- Installeren/deinstalleren is heel eenvoudig (meestal slepen en je software staat erop).
- Alles zit onwijs simpel en overzichtelijk in elkaar.

Ik heb sinds 2 weken een Macbook Pro 15" 2,66 GHz en wil qua laptop echt niet meer naar Windhoos.
Wat ik je zeker aan kan raden is om eens te informeren/testen bij een Apple Reseller (iCenter bijvoorbeeld).

DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Sebasz    posted on 12-09-2009 23:29
Dat het simpel en overzichtelijk in elkaar is is of onzin, of persoonlijk.
Ikzelf had er een hekel aan en moeite mee om te wennen aan OS X. Puur omdat ik van windows gewend ben.

Ook dat het draaien van meerdere zware programma's beter gaat op een mac is grotendeels bullshit. Misschien werkt 1 app iets sneller op dezelfde processor op een mac dan op een pc, maar dan betaal je 2 x zo veel voor een mac met minimale winst.
Vanuit een financieel oogpunt zou je dus kunnen zeggen dat je met Windows beter af bent omdat je daar betere hardware hebt voor veel minder geld

daarentegen zijn er natuurlijk ook nadelen zoals:
- leren werken met os x
- voor elke applicatie moet je bijna een opensource alternatief vinden omdat het anders niet bestaat voor de mac
- natuurlijk games, die zijn er bijna niet
- gebonden aan garantie van apple
- je kan dus niet zelf makkelijk even je hardware upgraden. nu kan dat sowieso niet bij een laptop, maar bij bijv. een pc kan dat wel en bij een imac niet.
- apple levert geen in-home support waardoor je je laptop als hij defect is een paar weken weg is (niet alleen apple heeft dat niet hoor, maar bijvoorbeeld dell heeft dat wel)
- veel klachten over de afhandeling van garantie en de standaard korte garantie
- niet te vergeten de prijs natuurlijk

je kan jezelf wel alleen maar de mooie dingen voor houden, maar het is best belangrijk dat je ook op de hoogte bent van de andere zaken zoals garantie.
een mac gaat namelijk heus niet minder snel kapot dan een ander high-end laptop merk. En dan heb ik het over het binnen-gedeelte. Da aluminium behuizing voorkomt volgensmij wel sneller uiterlijke schade
Bootstrap    posted on 13-09-2009 00:08
Poster: Sebasz
Dat het simpel en overzichtelijk in elkaar is is of onzin, of persoonlijk.
Ikzelf had er een hekel aan en moeite mee om te wennen aan OS X. Puur omdat ik van windows gewend ben.

Ook dat het draaien van meerdere zware programma's beter gaat op een mac is grotendeels bullshit. Misschien werkt 1 app iets sneller op dezelfde processor op een mac dan op een pc, maar dan betaal je 2 x zo veel voor een mac met minimale winst.
Vanuit een financieel oogpunt zou je dus kunnen zeggen dat je met Windows beter af bent omdat je daar betere hardware hebt voor veel minder geld

daarentegen zijn er natuurlijk ook nadelen zoals:
- leren werken met os x
- voor elke applicatie moet je bijna een opensource alternatief vinden omdat het anders niet bestaat voor de mac
- natuurlijk games, die zijn er bijna niet
- gebonden aan garantie van apple
- je kan dus niet zelf makkelijk even je hardware upgraden. nu kan dat sowieso niet bij een laptop, maar bij bijv. een pc kan dat wel en bij een imac niet.
- apple levert geen in-home support waardoor je je laptop als hij defect is een paar weken weg is (niet alleen apple heeft dat niet hoor, maar bijvoorbeeld dell heeft dat wel)
- veel klachten over de afhandeling van garantie en de standaard korte garantie
- niet te vergeten de prijs natuurlijk

je kan jezelf wel alleen maar de mooie dingen voor houden, maar het is best belangrijk dat je ook op de hoogte bent van de andere zaken zoals garantie.
een mac gaat namelijk heus niet minder snel kapot dan een ander high-end laptop merk. En dan heb ik het over het binnen-gedeelte. Da aluminium behuizing voorkomt volgensmij wel sneller uiterlijke schade

Toch moet ik je er op wijzen dat niet alles wat je zegt klopt?Cool Feit is dat mac osx gebruiksvriendelijker is dan windows. Neem bijvoorbeeld het feit dat een printer direct werkt als je hem inplugt in een mac, dat is bij windows wel een ander verhaal.. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld draadloze netwerken, voordat je dat aan de praat hebt op een windows machine ben je een paar uur verder. Het leren werken met bijvoorbeeld leopard heb je echt wel binnen korte tijd onder de knie.
Ik moet je gelijk geven in je argument dat je bij een mac meer betaald voor de hardware dan bij een windows pc, dit komt doordat apple zijn producten als high end op de markt wil neerzetten. Daarnaast betaal je natuulijk niet alleen voor de hardware, maar ook voor het software gedeelte. Apple heeft een veel kleinere afzet dan Microsoft en kan dus minder profiteren van massaproductie. Dit kan ook een deel van de hogere prijs verklaren.
Je noemt het argument dat je voor elke applicatie een opensource alternatief moet vinden als je het op de mac wil gebruiken. Ik snap niet helemaal waarom dit een nadeel is. Opensource betekent vaak gratis. Het is misschien wel zo dat je niet precies dezelfde applicaties kunt gebruiken als op een windows computer, maar ik heb tot nu toe nog nooit problemen gehad met het vinden van applicaties voor mijn doeleinden. Het is ook onzin dat er alleen maar opensource programma's te vinden zijn voor mac.
Games zijn inderdaad bagger op een mac, maar daarvoor heb ik een xbox 360 Happy, laughing
Ik snap niet wat je bedoeld met 'gebonden zijn aan de garantie van apple'? Je hebt btw volgens de europese wetgeving op elk artikel wat je aanschaft minstens 2 jaar garantie. Volgens apple heb je zonder apple care maar een jaar garantie, maar dat is dus bullshit?Cool
Hardware upgraden kan relatief makkelijk in een macbook. Ik heb het dan over de hardeschijf en het intern geheugen. Is echt een kwestie van maximaal 4 schroeven ofzo.
Het laten repareren van een mac duurt bij redelijk simpele reparaties een dag of 3. Met grotere reparaties heb ik geen ervaring Happy, laughing
Ik wil nog wel even duidelijk maken dat ik objectief probeer te zijn en niet denk dat apple heilig is.?Als je veel wil gamen is het niks, maar voor mijn doeleinden werkt het wel een stuk beter dan een windows machine.
Zo dat was mijn betoog?Cool
Xtremer    posted on 13-09-2009 08:20
Ik moet toegeven dat games als Call Of Duty 4 heerlijk draaien op m'n Macbook hoorCool.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Bouncy    posted on 13-09-2009 09:27
ok jongens, dat jullie nog zin hebben in deze discussie zonder eind...
Ik heb ZAT argumenten waarom IK liever op een mac werk, maar dat geld niet voor iedereen.. mijn advies: Als windows doet wat ie moet doen en je bent er tevreden mee... SWITCH GVD NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zelfde geld andersom!
Verder heb ik geen zin meer in deze discussie!
lek3ct    posted on 13-09-2009 10:47

Ik heb ZAT argumenten waarom IK liever op een mac werk, maar dat geld niet voor iedereen.. mijn advies: Als windows doet wat ie moet doen en je bent er tevreden mee... SWITCH GVD NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zelfde geld andersom!

lol
Bootstrap    posted on 13-09-2009 11:47

Zelfde geld andersom!

Haha ja ik weet ook niet waar ik de energie vandaan haalde om zo'n betoog neer te zetten Cool Normaal heb ik er ook geen zin in, omdat de discussie eindeloos is, maar Sebasz noemde een paar onwaarheden die ik toch even de wereld uit moest helpen om de topicstarter te helpen. Vanaf nu ga ik nooit meer in discussie over dit onderwerp.
Sebasz    posted on 13-09-2009 12:22

Toch moet ik je er op wijzen dat niet alles wat je zegt klopt?Cool Feit is dat mac osx gebruiksvriendelijker is dan windows. Neem bijvoorbeeld het feit dat een printer direct werkt als je hem inplugt in een mac, dat is bij windows wel een ander verhaal.. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld draadloze netwerken, voordat je dat aan de praat hebt op een windows machine ben je een paar uur verder. Het leren werken met bijvoorbeeld leopard heb je echt wel binnen korte tijd onder de knie.

Ik moet je gelijk geven in je argument dat je bij een mac meer betaald voor de hardware dan bij een windows pc, dit komt doordat apple zijn producten als high end op de markt wil neerzetten. Daarnaast betaal je natuulijk niet alleen voor de hardware, maar ook voor het software gedeelte. Apple heeft een veel kleinere afzet dan Microsoft en kan dus minder profiteren van massaproductie. Dit kan ook een deel van de hogere prijs verklaren.

Je noemt het argument dat je voor elke applicatie een opensource alternatief moet vinden als je het op de mac wil gebruiken. Ik snap niet helemaal waarom dit een nadeel is. Opensource betekent vaak gratis. Het is misschien wel zo dat je niet precies dezelfde applicaties kunt gebruiken als op een windows computer, maar ik heb tot nu toe nog nooit problemen gehad met het vinden van applicaties voor mijn doeleinden. Het is ook onzin dat er alleen maar opensource programma's te vinden zijn voor mac.

Games zijn inderdaad bagger op een mac, maar daarvoor heb ik een xbox 360 Happy, laughing

Ik snap niet wat je bedoeld met 'gebonden zijn aan de garantie van apple'? Je hebt btw volgens de europese wetgeving op elk artikel wat je aanschaft minstens 2 jaar garantie. Volgens apple heb je zonder apple care maar een jaar garantie, maar dat is dus bullshit?Cool

Hardware upgraden kan relatief makkelijk in een macbook. Ik heb het dan over de hardeschijf en het intern geheugen. Is echt een kwestie van maximaal 4 schroeven ofzo.

Het laten repareren van een mac duurt bij redelijk simpele reparaties een dag of 3. Met grotere reparaties heb ik geen ervaring Happy, laughing

Ik wil nog wel even duidelijk maken dat ik objectief probeer te zijn en niet denk dat apple heilig is.?Als je veel wil gamen is het niks, maar voor mijn doeleinden werkt het wel een stuk beter dan een windows machine.

Zo dat was mijn betoog?Cool

Over het eerste gedeelte van je post wil ik het eigenlijk niet eens hebben maargoed. Dit is puur kortzichtigheid van jouw kant. Bij Windows Vista werkte al mijn hardware meteen op mijn draadloze usb-dongle na. Geen probleem drivers stonden op CD meegeleverd.
Bij Windows 7 echter werkt echt alle hardware die ik heb meteen en goed.
Van het draadloos netwerk configureren is ook onzin. Ik weet niet waar je dit vandaan hebt gehaald? Op Windows 98 was dit misschien kut, maar op Vista en 7 is het een eitje. Windows komt met een melding dat er draadloze netwerken zijn, je kan er eentje uit de lijst kiezen, je voert het wachtwoord in als dat nodig is, en je hebt verbinding Happy, laughing

Gebruiksvriendelijkheid gaat ook een stapje verder dan alleen hardware compatible. Zoals ik net aan gaf heeft windows 7 daar totaal geen problemen mee, en vista zo goed als geen, maar IK vind de gebruikersinterface van OS X niet fijn. Dat komt misschien omdat ik Windows ben gewend, maar dat doet er? niet toe.

Je verdraait trouwens het opensource argument. Het gaat er om dat je uberhaupt andere software moet vinden voor de mac, wat tijd kost. Dit is toevallig in 99% van de gevallen opensource, maar neemt niet weg dat je er vaak eerst naar moet zoeken.

In elke laptop kun je trouwens de hardeschijf vervangen en het RAM upgraden, maar dat was het punt niet. Het ging vooral om een iMac omdat je een laptop sowieso niet flink kunt upgraden.

Dat van de garantie klopt inderdaad ware het niet dat je in Nederland na een half jaar aan moet kunnen tonen dat het defect er altijd al zat. Als je dat kan aantonen heb je inprinciepe tot 2 jaar garantie volgens de wet. Maar na een half jaar garantie is dat omgedraaid. Alle extra garantie die wordt gegeven is eigenlijk een boel gezeur afkopen.
Vandaar dat er ook veel klachten zijn over de garantie afhandeling van apple (zoek maar eens op google naar die ervaringen).

Dus of je wilde mijn punten niet serieus nemen, of je snapt het gewoon niet. Alle punten die ik opnoemde krijg je als apple gebruiker mee te maken en zijn eventuele nadelen.
De garantie-duur is dan wel inderdaad een heikel punt bij veel leveranciers, daarom raad ik altijd aan 3 jaar garantie te nemen indien het mogelijk is.

Maar ik krijg bijna het gevoel dat je spijt hebt van je aankoop ofzo, en om je leed te verzachten wil je dat andere mensen het ook gaan kopen zodat ze zich ook genaaid voelen? Ik snap echt niet waarom men mijn nadelen probeert onderuit te halen terwijl het allemaal feiten zijn.
En dan ook nog eens durven aan komen met windows ben je overal een uur mee bezig en met mac os ben je in 1 minuut klaarCool

Zelfde geld andersom!

Ga dan weg uit dit soort topics ofzo. Een forum is een discussieplaats, en geen noord korea waar alles zogenaamd perfect is
Bootstrap    posted on 13-09-2009 15:24
Ik heb geen zin om hier verder over in discussie te gaan. Ik heb laten weten hoe ik er over denk en dat lijkt me voldoende. Iedereen moet voor zichzelf weten wat hij fijn vindt en voor mij is dat een Mac. Ik heb alleen geprobeerd om aan te geven dat de argumenten die je noemt deels onderuit gehaald kunnen worden, of niet een reden zijn om geen Mac te kopen. Als iemand blij is met zijn Microsoft machine kan ik me dat ook goed voorstellen. Ik snap alleen niet waarom je denkt dat ik spijt heb van mijn aankoop, want dat heb ik niet Happy, laughing
Hier wil ik het bij laten?Cool
FML    posted on 13-09-2009 15:37
Geen oud gezijk of windows of mac, software matig zijn ze ALLEBIJ gewoon goed. voor mobiel zou ik kijken naar een RVS laptop , Mac of windows maakt opzicht niet veel uit. mac is wat stabieler.

Kies tussen Mac of Sony =)

mijn perso keuze gaat naar Mac. wat stabieler.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Reind    posted on 14-09-2009 02:08
Nou hier dan een mac gebruiker die je tegen gaat spreken...

Neem bijvoorbeeld het feit dat een printer direct werkt als je hem inplugt in een mac, dat is bij windows wel een ander verhaal..

Ooit wel eens een mac install gedaan? Zo ja dan weet je ook dat er een shitload aan drivers word geinstalleerd op je systeem waarvan je 99% nooit zult gebruiken aan printer drivers. Om het nog mooier te maken, mijn hagelnieuwe Canon werkt niet 100% onder OS-X maar werkte na wel op Windows Vista nadat deze even een driver uit de online certified driver database van MS had geplukt.

Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld draadloze netwerken, voordat je dat aan de praat hebt op een windows machine ben je een paar uur verder. Het leren werken met bijvoorbeeld leopard heb je echt wel binnen korte tijd onder de knie.

Mijn macbook weigert te connecten met mijn Wlan icm een 128bit HEX WEP key, voor Vista geen enkel probleem. Uiteindelijk maar overgestapt op WPA2 wat dan wel weer werkte.

Ik moet je gelijk geven in je argument dat je bij een mac meer betaald voor de hardware dan bij een windows pc, dit komt doordat apple zijn producten als high end op de markt wil neerzetten.

In een Dell zit ook gewoon een C2D processor, ook gewoon een geforce kaartje en ook gewoon Kingston geheugen... allemaal onzin dus. Een Mac verschilt qua hardware niets meer ten opzichte van een A merk PC.

Daarnaast betaal je natuulijk niet alleen voor de hardware, maar ook voor het software gedeelte. Apple heeft een veel kleinere afzet dan Microsoft en kan dus minder profiteren van massaproductie. Dit kan ook een deel van de hogere prijs verklaren.

De enige reden dat Apple niet van zijn OS kan profiteren is omdat het een zogenaamd lock-in principe hanteerd, oftewel je kunt alleen OS-X gebruiken via een fatsoenlijke manier als je een Mac hebt.... daar kun je moeilijk microsoft de schuld van geven.

Ga jij dan maar eens de boel laten fixen, ik heb een Macbook gehad die om de 3 maanden uit elkaar barste vanwege het gebrekkige materiaal waarvan hij gemaakt was. User abuse volgens Apple... wat natuurlijk kan totdat de groep die dezelfde klachten heeft wel ineens heel erg groot word en de witte macbook op het i-net door het leven ging als "crackbook".

Apple en zeker een flink aantal resellers heeft gewoon een *** klantenservice en gedraagt zich in zulke zaken onztettend arrogant ten opzichte van de eindgebruiker.

Dat kan bij iedere notebook of pc.

Vooor het laten vervangen van een topcase was ik mijn mac tot 3 keer toe meer dan 14 dagen kwijt... en dat is een klusje van 10 minuten.

Dit alles is getikt vanaf een macbook pro... de eerste macbook sinds jaren waar ik een maand na aanschaf nog wel over te spreken ben en ik heb er al wat versleten door de jaren heen. De witte Macbook die ik hiervoor wat was gewoon een veel te duur betaald plastic prul met matige hardware waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds spijt van heb gehad dat ik hem niet persoonlijk bij Apple door de ramen heen ben wezen lazeren.
User edit by Reind on 14-09-2009 @ 02:10:42 (7%)
Sebasz    posted on 14-09-2009 19:27
Poster: Reind
Nou hier dan een mac gebruiker die je tegen gaat spreken...

Ooit wel eens een mac install gedaan? Zo ja dan weet je ook dat er een shitload aan drivers word geinstalleerd op je systeem waarvan je 99% nooit zult gebruiken aan printer drivers. Om het nog mooier te maken, mijn hagelnieuwe Canon werkt niet 100% onder OS-X maar werkte na wel op Windows Vista nadat deze even een driver uit de online certified driver database van MS had geplukt.

Mijn macbook weigert te connecten met mijn Wlan icm een 128bit HEX WEP key, voor Vista geen enkel probleem. Uiteindelijk maar overgestapt op WPA2 wat dan wel weer werkte.

In een Dell zit ook gewoon een C2D processor, ook gewoon een geforce kaartje en ook gewoon Kingston geheugen... allemaal onzin dus. Een Mac verschilt qua hardware niets meer ten opzichte van een A merk PC.

De enige reden dat Apple niet van zijn OS kan profiteren is omdat het een zogenaamd lock-in principe hanteerd, oftewel je kunt alleen OS-X gebruiken via een fatsoenlijke manier als je een Mac hebt.... daar kun je moeilijk microsoft de schuld van geven.

Ga jij dan maar eens de boel laten fixen, ik heb een Macbook gehad die om de 3 maanden uit elkaar barste vanwege het gebrekkige materiaal waarvan hij gemaakt was. User abuse volgens Apple... wat natuurlijk kan totdat de groep die dezelfde klachten heeft wel ineens heel erg groot word en de witte macbook op het i-net door het leven ging als "crackbook".

Apple en zeker een flink aantal resellers heeft gewoon een *** klantenservice en gedraagt zich in zulke zaken onztettend arrogant ten opzichte van de eindgebruiker.

Dat kan bij iedere notebook of pc.

Vooor het laten vervangen van een topcase was ik mijn mac tot 3 keer toe meer dan 14 dagen kwijt... en dat is een klusje van 10 minuten.

Dit alles is getikt vanaf een macbook pro... de eerste macbook sinds jaren waar ik een maand na aanschaf nog wel over te spreken ben en ik heb er al wat versleten door de jaren heen. De witte Macbook die ik hiervoor wat was gewoon een veel te duur betaald plastic prul met matige hardware waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds spijt van heb gehad dat ik hem niet persoonlijk bij Apple door de ramen heen ben wezen lazeren.

Wow respect voor deze post Cool
Eindelijk een Apple user die gewoon inziet dat het allemaal niet zo veel verschilt, en niet alles van Apple probeert goed te praten.

Kijk Apple fanboys zo kan het ook Cool

Eindelijk een keer niet iemand die alles verdraait en alle vooroordelen over windows gebruikt en daarom mac os zo super is Cool

Serieus een geniale post. Echt wat ben ik blij dat zulke Apple users ook nog bestaan Cool
User edit by Sebasz on 14-09-2009 @ 19:28:24 (4%)
niiicola    posted on 14-09-2009 19:36
Maar we zouden toch niet met 2 controllers draaien!?!? En het is een beetje onhandig om met windows en mac te draaien...
Gewoon.
Helixon    posted on 14-09-2009 20:03
Kies gewoon Windows, ben je veel meer compatible met andere gebruikers, welk OS word het meest gebruikt... Juist! Microsoft Windows XP/Vista/7
Mathiz    posted on 14-09-2009 20:10
haha typisch. moet denk ik geen commentaar gegeven worden op domme antwoorden. Laten we stoppen met de discussie dat ijkt me het beste!
Helixon    posted on 14-09-2009 20:12
SLOT GRAAG Winking my eye

131 Users online: 7 Guests (124 Unknown)
Pages generated today : 16.714
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.825.173