Poster: Helixon
t' gaat goed....? Gebruikt er niemand de Crush, die te vinden is op de djm 700 & 800
Poster: djdolivieira
Dan heb jij mijn eerste post van deze topic niet gelezen zeker !?
Poster: focus
Ik had het in dit topic over het 'flippindouble' effect in virtual dj, nu zag ik in het volgende filmpje volgens mij ook precies wat ik bedoelde. iemand enig idee welk effect dit precies is...?
Volgens mij speelt ie er vanaf zo'n 0.30min mee, en in elk geval zeker op 0.53min gebruikt hij het effect wat ik bedoel...
EDIT) oeps, zal de link van het filmpje ook maar erbij zetten voor het gemak...
Ik gebruik Torq van M-Audio en het effect wat je bedoelt heet daarin het 'repeat' effect. Gebruik ik best vaakIn sommige situaties is het echt heel handig en je kunt er een leuke climax mee bouwen.
Poster: matezo
dat is een roll die verkleint wordt.
Poster: Bootstrap
...
Poster: Jer-E
echo op 1/1 of lager en voornamelijk vaak reverb op 60% en de filters natuurlijk
Poster: focusIk weet niet wat voor mixer jij hebt. Maar zag in de vorige reactie dat je het over lipppindouble had. Die kan je toch ook verklenen naar 1/16. Wat dus eigenlijk op hetzelfde neerkomt?
Thans Matezo. Het effect is dus 'roll' wat de beats zeg maar 'verveelvoudigd' . Helaas dus niet op mijn mixer...
Inderdaad een superleuk/handig effect, vandaar ook de vraag, had het graag live op de mixer willen gebruiken, maar nu ik weet welke het is, ben ik er dus achter dat ik die nie heb, helaas...
Poster: focus
Thans Matezo. Het effect is dus 'roll' wat de beats zeg maar 'verveelvoudigd' . Helaas dus niet op mijn mixer...
Inderdaad een superleuk/handig effect, vandaar ook de vraag, had het graag live op de mixer willen gebruiken, maar nu ik weet welke het is, ben ik er dus achter dat ik die nie heb, helaas...