Hey, Ik ben met een gitaar sample bezig in het programma Fl8XXL en nu zit ik met het volgende probleem. Hij geeft met de sample alleen geluid aan de rechter kant, is er ook iets in fl waarmee ik kan zorgen dat hij dat aan beide kanten doet? Siard
What do you think about Sample Probleem ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
je kan ms volgende doen: kopieer je sample in audacity en plaats dezelde sample er vlak onder => links en rechts hebben dan hetzelfde signaal => je sample gaat in FL werken links en rechts
je zou altijd je track kunnen duplicaten en dan heb je 2 audio sporen 1 pan je naar rechts een naar links. probleem opgelost net zoals tek-zotic zegt ,stereo enchanger erop erdan exporteren en daarna weer in je project laden. hiedoor wordt je gitaar sample stereo
No new postings for 5.831 days. Post CommentThat would be 194.4 months or a whopping 16 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.