Mijn genre Muziek fuif
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JJenzz    posted on 10-09-2009 18:04
Hallo,
Ik ben geboekt geweest voor volgende week op een (redelijk bekende) (editie's) fuif te draaien.
Maar ik draai namelijk French-tek & hardstyle en aangezien het meer een electro/house fuif is heb ik wat schrik.
Ik heb gezegd tegen (die man wat me geboekt heeft) dat ik dit genre draai. Hij zegt dat het niet erg is want ze komen een dj tekort.
Nu heb ik echt enorm schrik want het is meer een elektro fuif.
Wie kan mij overtuigen?
thx

What do you think about Mijn genre Muziek fuif ??

Vote :   

RemcoV    posted on 10-09-2009 18:10
Ga je de komende tijd wat ori?nteren op house en electro muziek.
Geef je eigen draai aan het feest en kom met andere dingen dan de rest, misschien slaat het wel aan.

Het lijkt me echter niet zo slim om dan harstyle te gaan staan draaien, dus je zult wel richting het genre moeten gaan waar het feest voor bedoeld is.
Basrose    posted on 10-09-2009 18:12
ik zou voor de zekerheid wat electro tracks meenemen tenzij je dit echt niet draait. Ik ben ook wel eens voor hardstyle geboekt en dat ik house/eclectro stond te draaien. Soms heb je echt van die organisatoren die het zo slecht in kunnen schatten... maarja zou ze eigen fout zijn maar als het niet gewaardeerd wordt ook lullig voor jou.
JJenzz    posted on 10-09-2009 18:47
Ik draai namelijk geen electro & wil het eerlijk gezegd ook niet meer draaien (sorry voor die freaks hier nu niet beginnen kakken, ieder zijn stijl ^^)
Ik was namelijk erg hard voor house muziek & draaide het ook de hele tijd. Tot ik 8 maanden geleden voor het eerst de harde stylen heb gehoord was ik gewoon verkocht en ben het blijven draaien omdat ik het echt kan. Nu draai ik gewoon geen elektro meer, kan het ook niet draaien weet niet waarom. Ben nu eigenlijk gewoon 100% puur french-tek (soms ewa hardcore). En ik word gemotiveerd door op events te draaien die deze muziek willen.
Wat zou ik nu eigenlijk doen? Mijn boeking afzeggen of gewoon ervoor gaan ?
dp_    posted on 10-09-2009 18:49
Vragen wat de organisator verwacht, als dan blijkt dat hij electro verwacht zou ik het afzeggen...
Dolivieira    posted on 10-09-2009 18:57
Ja Idd, als een bepaalde style?genre niet draait moet je zo`n boeking niet aannemen. Ik neem geen boekingen aan waar ik de genre muziek niet voor heeft. En ik moet ook van de genre houden anders hoft het voor mij niet. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Bambilaner    posted on 10-09-2009 20:03
Uitdrukking van de dag: Schoenmaker, blijf bij je leest! Happy, laughing
Vaak is het niet verstandig een genre te gaan draaien dat je niet gewend bent, dit kan ook minder goed zijn voor je imago. Als dj is?je imago (op gebied van draaien dan toch vooral) belangrijk.
Ikzelf zeg altijd dat ik mijn stijl draai, of gewoon niet draai. Als ze dan met verzoekjes komen zeg ik, 'ik ben house-dj, en ben geboekt als house-dj, dus ik draai house. Ik ben geen jukebox'
www.facebook.com/vinniebegooddj
Twister    posted on 10-09-2009 22:38
Maarjah.. Als je andere genre draait dan waar het fuif over gaat, dat is ook niet echt goed voor je imago hoor!

Maar je hebt zeker ook gelijk! Zo draai ik zelf geen hiphop, omdat het niet mijn style is, ik nouwelijks muziek er van heb en het ook niet kan draaien.

oftewel: van beiden wat Winking my eye
User edit by Twister on 10-09-2009 @ 22:39:49 (100%)
ccc    posted on 10-09-2009 23:19
Misschien kun je als laatste draaien en toch wat harder draaien?
JJenzz    posted on 12-09-2009 16:05
Ik heb hem nog eens gebeld en hij heeft gezegd dat hij mij speciaal geboekt heeft voor wat hardere stijlen te draaien. Ik ga het nu gewoon doen maar ik heb dit topic gewoon eigenlijk opgericht omdat het eigenlijk een electro fuif is maar ik ben geboekt voor harder stijlen!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

222 Users online: 105 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 31.282
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.724.673