Productie waarmee ik bezig ben en wil graag weten wat jullie ervan vinden!
Tips en shit welkom:D
What do you think about [P] Chydo - Chydo - untitled ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Klinkt al lekker hoor Hij klinkt alleen nog wel een beetje leeg. Misschien kun je er op de achtergrond wat trommel geluiden bij doen. Ik zou er misschien ook een iets dikkere kick onder zetten. En zit er al side chaining in? Voor zover ik kan horen niet. Succes verder!
Hey klinkt lkkr hoor Side chaining !!! wel en erg ruim begrip wat ga je side chaine welke plugin wat is het doel ,gaat het om je kick of en andere track,, gaat het om en compressor om je kick wat meer punch te geven of en gangbaar volume (Dynamic range) voor je track te vinden wat bij en synt kick zelden is omdat die constand van volume is. Of hebben we het over ducking, bijvoorbeeld je kick (track1)?is de key trigger voor de compressie voor je bass (track2)?om en vaak voorkomend probleem te verhelpen, of gewoon omdat dat en leuk effect geeft. ,,, afijn maak je zelf niet gek erg moeilijke materie en hij klinkt toch goed zo!!!!
User edit by Bloedworst on 11-09-2009 @ 12:55:35 (50%)
klinkt goed, alleen het einde is een beetje stil, ik zou em silence noemen.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.