Poster: DAQ
dit vind ik sorry gezegt te duur want ik weet mk2's staan voor 900euro maar ik probeer gewoon voor een zeer goeie prijs er tekopen dus ik zoek nu wat rond
ja ik weet een zoekertje staan die 3dagen is geplaats voor cdj800 720euro perfecte staat met heel veel informatie erbij een man die ze heel erg verzorgde ik probeer deze te krijgen
maar voor pioneer cdj1000 mk2 probeer ik te krijgn mk3's maakt niet uit voor mij
ja ik weet een zoekertje staan die 3dagen is geplaats voor cdj800 720euro perfecte staat met heel veel informatie erbij een man die ze heel erg verzorgde ik probeer deze te krijgen
maar voor pioneer cdj1000 mk2 probeer ik te krijgn mk3's maakt niet uit voor mij
Poster: KingDing3ling
Die voor 500 Euro komen uit China en zijn volgens mij nep. Er staat er een volgens?mij op marktplaats. Die kerel woont in Assen en heeft ook audio spul maar dat is wel in Nederland. Volgens mij kan je hem daar wel testen.
Poster: KingDing3ling
Die voor 500 Euro komen uit China en zijn volgens mij nep. Er staat er een volgens?mij op marktplaats. Die kerel woont in Assen en heeft ook audio spul maar dat is wel in Nederland. Volgens mij kan je hem daar wel testen.
Poster: DAW
...
Ga aub ergens anders sprookjes vertellen. Voor die prijs vind je ze ook niet legitiem in China! En ga zeker geen artikelen aanprijzen waarvan je denkt dat ze nep zijn.
Poster: HouseArrest
Dat is de eigenaar van JC-Carsound.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.