Ik werd vandaag gebeld door iemand die voor een vrijgezellenfeest een soort jump remix nodig heeft van:
Arie Ribbens - Polonaise Holandaise
De vraag was of ik de plaat op ongeveer 140 bpm kan zetten en er een stevige beat onder kan plakken. Nu ben ik dit gaan proberen maar ik krijg het niet voor elkaar. Het is natuurlijk een oud nummer en die loopt niet strak.
Nu heb ik de vraag, hoe kan ik dit het beste oplossen of kan er iemand die heel handig is dit soort zaken dit voor mij fixen? Of kan iemand de plaat wel strak zetten en hem dan even doorsturen zodat ik er zelf een beat bij maak?
Alvast bedankt voor de info/hulp.
Play that funky music white boy....
What do you think about Hulp nodig met simpel produce projectje ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb de Dj goldfinger remix gebruikt... deze beat was wel strak (zo goed als) en hier kon ik dus wel wat mee...
Play that funky music white boy....
This is an old Topic
No new postings for 5.834 days. Post CommentThat would be 194.5 months or a whopping 16 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.