Hallo, ik heb nog een zo goed als nieuwe Macbook tekoop. Hij is net 3 maanden oud, gekocht op 26-06-09. Bon er nog bij en alle toebehoren en de doos. Specificaties:
?2.13-GHz Intel Core 2 Duo-processor, 3mb gedeelde Level 2 chache 2 GB DDR2 SDRAM (uitbreidbaar tot 4 GB) 5400-rpm harde schijf van 160 GB TFT-breedbeeldscherm met glanzende toplaag van 13,3 inch(diagonaal) 1280x800 pixels NVIDIA GeForce 9400M Grafische processor met 256 MB DDR2 SDRAM, gedeeld met hooftgeheugen Ingebouwde iSight-videocamera 8x slot-loading SuperDrive (dvd+r DL/dvd+RW/cd-rw) 1 FireWire 400-poort. twee USB 2.0-poorten Optische digitale/analoge geluidsinvoer en uitvoerpoorten, ingebouwde stereoluidsprekers. Mini-DVI poort. Mac OS X en iLife '09 afmetingen en gewicht: 32,5 x 22,7 x 2,75 cm, 2,27 Kg.Je krijgt er ook nog een MINI-DVI converter bij met verlengsnoer.( dit betekent dat je em op een scherm aan kan sluiten)Hij is het amper gebruikt, ik doe er niet zo veel meer mee, heeft geen schade of mankementen, hij is net op nieuw geinstalleerd voor de zekerheid. Ik wil er toch wel minimaal 800 euro voor. MVG
What do you think about [TK] Macbook ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 5.845 days. Post CommentThat would be 194.8 months or a whopping 16 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.