Ik ben Jeffrey van Zanten 21 jaar oud en sinds 2 jaar bezig met dj-en. Ik was om mijn 14e begonnen met een kleine drive in show maar dat werd allemaal onhandig en te duur en het was niks voor mij. Toen ik naar feesten begon te gaan besloot ik toch een aantal gear aan te schaffen en hard te oefenen met het dj-en. Ik draai eigenlijk alleen hardstyle omdat ik de meldoie en de bass/kick echt geweldig vind en ik leef er helemaal in op!
Greetz!
What do you think about Even voorstellen: Dj Roush ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Sony headphone v700 2 x cdj 800 (Pioneer) 1 x djm 600(Pioneer) 2 keer Reloop RP4000
Cubase 4 (deze is alleen voor opnemen de LE versie) Interface van Tascam (us-144) (dit heb ik sinds kort om demo's en mixjes op te nemen :D)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community