Ik heb laatst dat showtec pakket gekocht, maar ik heb problemen met de installatie ervan. Ook omdat ik hier nog totaal geen ervaring mee heb. Het gaat hier over de Showtec Led operator 4 en de 4 Led pars 64 24x1W. Nu heb ik ze al kunnen instellen dat ze alle4 tegelijk een kleur kunnen krijgen rood/groen/blauw. Maar hoe ik ze appart moet laten werken of mee laten gaan met de muziek weet ik niet. M'n verdeler zei dat ik dat kon regelen met m'n sturing. (of ik ze manueel of laat meegaan op de muziek). Heeft iemand hier ervaring mee? Ze zijn aangesloten met een DMX 3-pin kabel.
What do you think about Hulp nodig met Led pars & Led operator ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Showtec heeft voor programmeren een code bij de tafel. Hiervoor moet je de flash buttons op bepaalde volgorde intoetsen. Dan kan je de standjes maken en inprogrammeren onder een submaster (onderste rij schuiven) DAn kan je dus de verschillende "stapjes" maken en die door het microfoontje op de muziek laten wisselen. Of door op "step"te drukken zelf maken.
bij de ledparren zitten zogenaamde dip switches achterop om het dmx adres toe te wijzen. Zet dan de eerste op 1 en de volgende op?7 (Led parren hebben waarschijnlijk?6 kanalen: Rood, Groen, Blauw, Wit, Shutter en een wilekeurig gedoetje) Dat geeft dus aan vanaf welk kanaal ze beginnen
in mijn voorbeeld word dus par 1 bij de eerste schuif rood, en par 2 bij de 7e schuif....
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.