Favoriete Feest van Afgelopen Jaar (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

T_G    posted on 03-09-2009 23:10
DJ's, Vrienden, Collega's en mensen van het goede leven
aangezien het dit jaar een geweldig seizoen was voor ieder feest was ik benieuwd
WAT IS JULLIE FAVORIETE FEEST?

Voor mij was dit cker wel Sexy Motherfucker in Harders Plaza maar ja dit omdat ze op die avond verschillende DJ's hadden en dat geeft mij als AllRound DJ toch een beetje een apart gevoel.

But Anyway Spread The Word And Spread your own word!

Greatz T_G
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G

What do you think about Favoriete Feest van Afgelopen Jaar ??

Vote :   

RoyBeware    posted on 07-09-2009 18:10
Denk toch wel A State of Trance @ Massilo Rotterdam :D
Maar Trance Energy komt er ook aardig in de buurt.
djrforce    posted on 07-09-2009 18:23
was voor mij toch wel inQontrol was super sfeer heb ook mindere feesten meegemaakt waar ik meer van had verwacht
ArTy    posted on 07-09-2009 20:28
Tiesto in de Pacha (la pineda), wat een sfeer en wat een tent is dat zeg Happy, laughing
wannes951    posted on 07-09-2009 20:38
da was tog wel laundry day afgelopen weekend, iedreen was goed, alleen ti?sto viel tegen.
T_G    posted on 08-09-2009 10:31
Poster: wannes951
da was tog wel laundry day afgelopen weekend, iedreen was goed, alleen ti?sto viel tegen.

t valt mij wel op dat de hardere feesten er uit springen
ccc    posted on 08-09-2009 10:49
Poster: ArTy
Tiesto in de Pacha (la pineda), wat een sfeer en wat een tent is dat zeg Happy, laughing

Daar had ik ook heen willen gaan. Maar 3 dagen achter elkaar naar de Pacha leek me onnodig. Achteraf wel spijt gehad.

Poster: T_G

Hardere feesten zijn ook het vetste. Iedereen gaat er altijd los. Iedereen doet aardig. Dus als je er dan rond loopt geeft dat een goed gevoel en vind je het van zelf al een goed feest.

Illusion    posted on 08-09-2009 10:59
Klopt Cool Super gezellig altijd. Weinig ruzie of trammelant. Worden wel eens? mensen opgepakt voor drugsgebruik, maar geen grote rellen ofzoiets. Het is ook altijd wel fijn om er rond te lopen. Iedereen houd van de muziek, is vrolijk.

@ Djrforce: In Qontrol dit jaar was zeker bruut. Maar was gewoon TE druk.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 08-09-2009 @ 11:00:42 (32%)
Jorrit    posted on 08-09-2009 12:13
Hardere feesten zijn ook het vetste. Iedereen gaat er altijd los. Iedereen doet aardig. Dus als je er dan rond loopt geeft dat een goed gevoel en vind je het van zelf al een goed feest.

Zullen we meningen en feite wel even uit elkaar blijven houden??Cool
Bartjens    posted on 08-09-2009 12:26
Poster: ccc

Hmm loop eens een rondje over Lowlands, over door de Arena met Sensation.... Cool
www.djbrowbeat.com
OneSixty    posted on 08-09-2009 18:19
Poster: T_G

hardere feesten?
er was (gelukkig) dit jaar maar 1?dirtyworkz stage.
Minimal, techno en?house waren toch wel de leading styles.
User edit by OneSixty on 08-09-2009 @ 18:30:34 (8%)
ccc    posted on 08-09-2009 19:31
Poster: Jorrit

Zullen we meningen en feite wel even uit elkaar blijven houden??Cool

Volgens hem springen die feesten eruit. Ik geef alleen een verklaring hoe dat komt. Cool
OneSixty    posted on 08-09-2009 22:35

Zou dat bij andere feesten dan niet zo zijn?
Onzin...
T_G    posted on 08-09-2009 22:39
Volgens hem springen die feesten eruit. Ik geef alleen een verklaring hoe dat komt. Cool

Ik bedoel eigenlijk dat veel mensen het daar over hebben maar anyway ik moet je eerlijk zeggen dat ik een avondje in de lokale discotheek ook wel erg vet vind
User edit by T_G on 08-09-2009 @ 22:40:50 (26%)

This is an old Topic

No new postings for 5.846 days.
 Post CommentThat would be 194.9 months
or a whopping 16 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

285 Users online: 133 Guests (152 Unknown)
Pages generated today : 22.550
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.715.941