Poster: Snoey
Slotfeest Sneakerz @ BLM?
En nog een zooi feesten op het ADE
Poster: TimmyV
Dit jaar toch wel Scantraxx S.W.A.T. Tour 2009.
Vorig jaar was ik bij Scantraxx in HMH..Werelds feest.
Kom niet zo vaak op van die grote feesten(met name hardstyle) omdat de meeste vrienden van me niet van die muziek houden. Beetje jammer
Poster: StagiarPoster: TimmyV
Dit jaar toch wel Scantraxx S.W.A.T. Tour 2009.
Vorig jaar was ik bij Scantraxx in HMH..Werelds feest.
Kom niet zo vaak op van die grote feesten(met name hardstyle) omdat de meeste vrienden van me niet van die muziek houden. Beetje jammer
Ja heb de YouTube filmpjes gekeken maar zag er wel vet uit
Ah kijk, 'n echte hardstyle liefhebber. Vind je het niet jammer dat je niet op feesten bent geweest met meer diversiteit aan muziek?
Poster: Stagiar
Ah kijk, 'n echte hardstyle liefhebber. Vind je het niet jammer dat je niet op feesten bent geweest met meer diversiteit aan muziek?
Poster: Illusion
Heb ik zelf geen interesse in. Hou van veel soorten muziek, maar ga niet naar een groot feest waarvan ik de muziek wel een beetje leuk zou vinden ofzo. Ik ga jaarlijks naar alle grote feesten van Q-dance. X-qlusive, In Qontrol, Defqon 1, Q-base, Qlimax.. en dat is me toch ook meer dan genoeghoeft niks bij.
Poster: T_G
DJ's, Vrienden, Collega's en mensen van het goede leven
aangezien het dit jaar een geweldig seizoen was voor ieder feest was ik benieuwd
WAT IS JULLIE FAVORIETE FEEST?
Voor mij was dit cker wel Sexy Motherfucker in Harders Plaza maar ja dit omdat ze op die avond verschillende DJ's hadden en dat geeft mij als AllRound DJ toch een beetje een apart gevoel.
But Anyway Spread The Word And Spread your own word!
Greatz T_G