Powered USB Hub
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Stagiar    posted on 03-09-2009 15:48
Tsja, simpel vraagje.
Maken jullie in je studio gebruik van powered usb hubs of hebben jullie elk apparaat dat op netstroom kan, op netstroom aangesloten?
Heb sinds kort een extern toetsenbord, merk nu dat als ik m'n telefoon ook wil opladen het geheel niet werkt. Vandaar dus de vraag wat jullie gebruiken Happy, laughing

What do you think about Powered USB Hub ??

Vote :   

Estacy    posted on 03-09-2009 16:25
als ik m'n telefoon oplaad gebruik ik een stopcontactCool
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Dj_Fantasy    posted on 03-09-2009 18:38
Ik gebruik een powerd USB Hub, om de simpele reden dat mijn Externe HD redelijk veel stroom nodig heeft.
Er ook een NI Audio4DJ aan hangt die ook om stroom schreeuwt, en nog een externe HD die wel een voeding heeft!
Maar powerd is zeker altijd aan te raden. Doe je het niet, dan kan het zijn dat je je usb ingang naar de knoppen helpt!!!!
dj2dj.nl
Bouncy    posted on 03-09-2009 19:27
Poster: Dj_Fantasy
Ik gebruik een powerd USB Hub, om de simpele reden dat mijn Externe HD redelijk veel stroom nodig heeft.
Er ook een NI Audio4DJ aan hangt die ook om stroom schreeuwt, en nog een externe HD die wel een voeding heeft!

Maar powerd is zeker altijd aan te raden. Doe je het niet, dan kan het zijn dat je je usb ingang naar de knoppen helpt!!!!

Naar de knoppen? hmm, lijkt me sterk..
Het mooiste als je live moet draaien is dat je zo min mogelijk zooi mee hoeft te slepen, als je ook USB hubjes moet meenemen en aansluiten is dat weer allemaal gedoe, plus het feit dat een voeding kan gaan storen op de audio (50Hz brom)
Stagiar    posted on 08-09-2009 10:33
Poster: Bouncy
Poster: Dj_Fantasy

Naar de knoppen? hmm, lijkt me sterk..

Het mooiste als je live moet draaien is dat je zo min mogelijk zooi mee hoeft te slepen, als je ook USB hubjes moet meenemen en aansluiten is dat weer allemaal gedoe, plus het feit dat een voeding kan gaan storen op de audio (50Hz brom)

Liever een hubje erbij dan een controller die het niet doet omdat er te weinig stroom is Winking my eye

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

250 Users online: 156 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 32.142
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.925.687