Poster: Down_Town
iedere tijd heeft zijn charme.
Poster: bambamstudio
Als ik moet kiezen wil ik terug naar mijn jeugd, dus de jaren 80
Poster: bambamstudio
Als ik moet kiezen wil ik terug naar mijn jeugd, dus de jaren 80
Poster: Mixt-Ape
Ik zou graag NU willen leven...
Poster: ArCee
Mooiste tijd voor mijn is de periode 1988 -> 1992 ongeveer toen house opkwam, de commercie er zich nog ver vandaan hield. Toen de feesten relatief klein en "underground" waren. Toen rottigheid de feesten nog niet in een kwaad daglicht zetten. Toen deejays nog erg dicht bij de bezoekers stonden. Toen er echt een "love, peace and happyness" gevoel heerste op een feest. Toe house iets bijzonders was voor een beperkt aantal liefhebbers die er echt helemaal voor gingen. Toen je nog feesten vierde op de meest vreemde plekken door heel Nederland.
De 2e periode is ongeveer 1999 - 2004 geweest, toen Trance op zijn hoogtepunt was in Nederland. Nu is die periode voor mij persoonlijk nooit meer over gewaaid, ik adem nog steeds Trance in elke teug luch, maar dat waren muziekaal gezien mijn 2 hoogtepunten toch wel.
Poster: tairip
Ik zou wel graag de jaren 60 (Pink Floyd enzo) en jaren 70 (Queen e.d.) mee willen maken.
Poster: Tekhead
Hou op Arcee, ik word er zo emotioneel van, spijt dat die tijd voorbij is, blij dat ik toen er al bij was.
Alleen ben ik niet zo een Fervente Trance fan, vroeger ook niet.
Poster: ArCee
Mooiste tijd voor mijn is de periode 1988 -> 1992 ongeveer toen house opkwam, de commercie er zich nog ver vandaan hield. Toen de feesten relatief klein en "underground" waren. Toen rottigheid de feesten nog niet in een kwaad daglicht zetten. Toen deejays nog erg dicht bij de bezoekers stonden. Toen er echt een "love, peace and happyness" gevoel heerste op een feest. Toen house iets bijzonders was voor een beperkt aantal liefhebbers die er echt helemaal voor gingen. Toen je nog feesten vierde op de meest vreemde plekken door heel Nederland.
Toen house werd begrepen door hen die het lief hadden.
??