Poster: Stefjuuh
Correctie: Het beatmatchen, wat nicola hierboven beschrijft (2 nummers op hetzelfde tempo laten lopen) is niet het moeilijkste van een DJ zijn. Het is veel moeilijker om een goede opbouw te creeren, goede verrassingen in je set te brengen, het publiek aanvoelen (moet ik nou hiphop of trance drin knallen?), en entertainen. Ik zie genoeg Mister Zoutzakken draaien...
Poster: Bouncy
offtopic: wat een geouwehoer... wanneer word DJR eens mac compatible
Poster: sam-46
Wow, wat een hoop reactie's en al zo snel! Helemaal super! Ik had stiekem al wat rond gesnuffeld op het forum, maar het rookie forum had ik nog niet gevonden, ga ik zeker ook kijken!
Een dagje met een dj meelopen, is dit een uitnodigingEstacy? Want ik heb geen dj in mijn vriendengroep... Hint, hint.
Heb je ook boeken gelezen over een dj die wel klopte bootstrap?
Oke, het mixverhaal is al iets duidelijker. Ik wil 'mijn' dj graag live een mix laten maken en stiekem ook nog gilletjes (toch een horror?!?) enzo erdoorheen laten mixen.
Doeg,
Sam
Een dagje met een dj meelopen, is dit een uitnodigingEstacy? Want ik heb geen dj in mijn vriendengroep... Hint, hint.
Poster: niiicola
Het moeilijke aan het DJen is dat je het ene nummer met een heel ander tempo precies even snel moet maken als het andere nummer.
Greetz. Nicola
. Hmm, ik moet echt nog even nadenken over?wat voor'n soort dj die van mij is.
Ik wil 'mijn' dj graag live een mix laten maken en stiekem ook nog gilletjes (toch een horror?!?) enzo erdoorheen laten mixen.
Poster: Bouncy
En ik dacht dat ik de enige was die een stuk minder focust op de overgangen... :P (Drive in klussen: mixen... wasda? :P)
Apart dat je dit zegt als reactie op mijn post. Ik ben namelijk wel gefocused op de overgangen, maar het is niet het moeilijkste..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.