Info voor verhaal
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

sam-46    posted on 02-09-2009 18:55
Ik ben een amateur schrijfster en wil een verhaal schrijven vanuit het oogpunt van een dj. Daar ben ik informatie voor aan het verzamelen. Kunnen jullie me vertellen hoe je een mix maakt? Is er een soort vakjargon?Alvast bedankt,Sam

What do you think about Info voor verhaal ??

Vote :   

Lead    posted on 02-09-2009 18:58
lees gewoon eens wat op het forum, hier id genoeg over te vinden met de Search hoor.
Let the BASS be louder
MaximDJ    posted on 02-09-2009 19:00
We voelen ons wel ge?erd hoor!:D
Party Sensations. Excellence in entertainment.
main    posted on 02-09-2009 19:36
paar vraagjes:

bedoel je een live mix of een mix gemaakt op de computer die later nog is geedit?
Winston    posted on 02-09-2009 20:16
Check eerst het rookie forum; er is een heleboel vakjargon.
Tic Toc
tek-zotic    posted on 02-09-2009 20:19
ik wil wel hoofdpersonage in uwe boek zijn ze :d
Winston    posted on 02-09-2009 20:23
Misschien is het een horror verhaal. Trouwens DJ Tomazos had een verhaal in Blanes, Espana, maar om dat te lezen zou sam plus member moeten zijn.
Tic Toc
dJORD    posted on 02-09-2009 20:34
welkom sam.
niiicola    posted on 02-09-2009 20:49
Je kan natuurlijk ook wat kijken?naar dj tutorials op het internet, dan vind je al een heleboel! Maar als je graag wilt weten hoe wij er tegenaan kijken kan je het natuurlijk ook aan ons vragen Thumbs Up