Nieuwe Tiesto Louder Than Boom (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

bambamstudio    posted on 02-09-2009 17:01
Nieuwe Tiesto Louder Than Boom...en ik vindt het me toch een partij slecht, niet normaal!
IS dit de toekomst van producties? wat drums en 8 bit geluidjes?
Of is Tiesto nu echt over zijn top heen, en kunnen zijn producers ook geen originele muziek meer bedenken?

(Maar ik herken volgens mij dat thema ergens van of in, reclame, game heb het ooit eerder gehoord)

http://www.youtube.com/watch?v=xPbNHimE6Tg
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL

What do you think about Nieuwe Tiesto Louder Than Boom ??

Vote :   

Estacy    posted on 02-09-2009 17:05
ik vindt hem ook niet echt bijzonder
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Roov    posted on 02-09-2009 17:05
Slecht nummer, zo'n grote artiest brengt dit toch niet uit? Volgens mij kan ik dit zelfs :P
dJORD    posted on 02-09-2009 17:06
kom op tiesto. (voor zover hij zelf wat doet)
bambamstudio    posted on 02-09-2009 17:07
Poster: dJORD
kom op tiesto. (voor zover hij zelf wat doet)

dat doet ie dus niet Winking my eye maar dan nog...
Snoey    posted on 02-09-2009 17:26
Enige wat ik gehoord heb, dat hij popster wilt worden en hij zich nu afzet tegen over de cheese trance die hij vroeger draaide. Het is erg vernieuwend en wie weet wordt het een succes, persoonlijk heb ik liever de sound van het album Just Be. Helaas werkt hij nu met totaal andere artiesten en heeft hij in Hollywood behoorlijk wat vriendjes gemaakt, dit is dus het resultaat.

I'll be here, vond ik de melodie wel cool en die bend stukken in het intro en outro, maar die vocalist verpest die hele track. Dus ik hoop dat er nog wat beukertjes op zitten a la Love comes again (naar mijn mening een van de beste trance platen die er is).?

Zo te horen zit hier zeker een andere studio achter, maar ik weet wel zeker dat Ti?sto zijn inbreng heeft bij de producties. Hij vindt bepaalde artiesten persoonlijk erg goed en die vindt je weer terug op dit album.?

Ik vind de sound van het nieuwe album tot nu erg overkomen met zijn remixes van het afgelopen jaar. En dat was ook al niet best op zijn remix van Britney Spears, Cary Brothers en Kanye West na.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Estacy    posted on 02-09-2009 17:28
Tiesto Ft. Lady GaGa? of mischien zelfs Lil' Wayne ft. Tiesto, who knows?
Snoey    posted on 02-09-2009 17:37
Dit is de tracklist

1. Kaleidoscope (Feat. J?nsi)
2. Escape Me (Feat. CC Sheffield)
3. You Are My Diamond (Feat. Kianna)
4. I Will Be Here (Feat. Sneaky Sound System)
5. I Am Strong (Feat. Priscilla Ahn)
6. Here On Earth (Feat. Cary Brothers)
7. Always Near
8. It's Not The Things You Say (Feat. Kele Okereke)
9. Fresh Fruit
10. Century (Feat. Calvin Harris)
11. Feel It In My Bones (Feat. Tegan & Sara)
12. Who Wants To Be Alone (Feat. Nelly Furtado)
13. LA Ride
14. Bend It Like You Don't Care
15. Knock You Out (Feat. Emily Haines)
16. Louder Than Boom
17. Surrounded By Light

Een track met Lady Gaga zou Ti?sto erg goed doen, haar muziek is erg goed geproduceerd.
User edit by Snoey on 02-09-2009 @ 17:38:30 (1%)
Ilja    posted on 02-09-2009 17:39
Gruwelijk vette plaat en de clip is in mijn favo stad opgenomen, Tokyo Happy, laughing

hou is op te zeiken stel house moraal ridders, is een lekkere dance plaat, en duh, tuurlijk zijn er game geluiden daar het is in Tokyo opgenomen. ( bijna er naar toe, nog maar paar weekjes
User edit by Ilja on 02-09-2009 @ 17:46:20 (100%)
Flaged
Sebasz    posted on 02-09-2009 17:44
Ik vond zijn track I Will Be Here ook al bagger als de t3ring :P

De Wolfgang Gartner remix van I Will Be Here vond ik dan wel weer geniaal Happy, laughing
Snoey    posted on 02-09-2009 17:54
Poster: Ilja
Gruwelijk vette plaat en de clip is in mijn favo stad opgenomen, Tokyo Happy, laughing

hou is op te zeiken stel house moraal ridders, is een lekkere dance plaat, en duh, tuurlijk zijn er game geluiden daar het is in Tokyo opgenomen. ( bijna er naar toe, nog maar paar weekjes

Ik vind trance ook vette muziek, ik ben vroeger ook Ti?sto fan geweest, sterker nog, 19 september ben ik bij zijn optreden in Assen, tijdens het feest Evolution. Maar ik blijf nu wel objectief, en deze track is niet erg goed. Het heeft niet eens de Ti?sto sound die ik gewend ben. Tegenwoordig zijn er betere producer, bekijk voor grap eens de producties van W&W, Sander van Doorn en Gareth Emery.?
En luister dan objectief of die tracks van die artiesten beter zijn dan Louder than boom.?

En ik ontken verder niet dat Ti?sto de beste trance tracks en grootste trance vloerklappers op zijn naam heeft staan. Maar dit is gewoon troep.
Estacy    posted on 02-09-2009 18:03
na em ff uitvoerig geluisterd te hebben vindt ik die synth ronduit irritant, al zie ik het nummer wel op TMF verschijnen MAAR: ook respect dat hij zo van stijl verandert
-FLoriZ-    posted on 02-09-2009 18:19
Ik vind 'm ook ziek slecht, als deze op de radio komt ben ik er van overtuigd dat het nooit meer goed komt met nederlandse radio....
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
MoXeGy    posted on 02-09-2009 18:21
@bambam het soundje is een 8bit sound. van pacman of iets dergelijks.
bambamstudio    posted on 02-09-2009 18:26
Poster: MoXeGy
@bambam het soundje is een 8bit sound. van pacman of iets dergelijks.

ik weet wat het soundje is, komt uit een sidstaion of iets dergelijk, als is dat met Preditor ook te doen.
Uit packman komt het zeker niet, het gaat me ook niet om het geluid, maar meer om het thema wat ergens op lijkt.
User edit by bambamstudio on 02-09-2009 @ 18:27:19 (52%)
Ilja    posted on 02-09-2009 19:37
Wat vinden jullie dan van: I will be there Cool
main    posted on 02-09-2009 19:41
wat een troep, dit klinkt als een beginnersprojectje (allemaal bijelkaar geraapte bullshit)
Ilja    posted on 02-09-2009 19:42
Hey waag het niet Tiesto Cool ( hij is de enige god waar ik in geloof )??te beledigen, die platen zijn lekker en worden smash hits,
main    posted on 02-09-2009 19:44
tiesto is zeker niet slecht. maar dit nummer gaat wel erg ver
TranceXX    posted on 02-09-2009 20:08
Ik ben een heel grote fan van Tiesto maar die is toch 1 van zijn mindere producties.
kippebotje    posted on 02-09-2009 20:44
Wat een bagger plaat zeg, lijkt net of k super mario of tetris aan het spelen ben op me gameboy xD
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
TheDutchDecks    posted on 02-09-2009 20:57
dat stukje bij 2:35 doet me aan de jeugd van tegenwoordig denke...
het niveau van de plaat is daar ook een beetje naar...

(Edit) of zoals een maat van me zegt:
dit zou een polyfoon toontje voor je oude mobiel kunnen zijn Cool
User edit by TheDutchDecks on 02-09-2009 @ 21:03:42 (84%)
JeudY--6T9    posted on 02-09-2009 21:00
Kom op jongens de track is misschien geen klepper, maar zeker ook niet hoe ze door het merendeel hier wordt afgeschilderd en dat is barslecht. En dan is het ook nog eens 'Dj Ti?sto' waarbij alles (ok? ook zijn goede punten maar zijn slechte des te meer) nog eens extra worden uitvergroot.

Ik vind het gewoon een track zoals er zoveel anderen zijn.
Ik wil hiermee niemand provoceren of beledigen.
User edit by JeudY--6T9 on 02-09-2009 @ 21:00:44 (2%)
Ywe    posted on 02-09-2009 22:47
Poster: Snoey

Ik vind trance ook vette muziek, ik ben vroeger ook Ti?sto fan geweest, sterker nog, 19 september ben ik bij zijn optreden in Assen, tijdens het feest Evolution. Maar ik blijf nu wel objectief, en deze track is niet erg goed. Het heeft niet eens de Ti?sto sound die ik gewend ben. Tegenwoordig zijn er betere producer, bekijk voor grap eens de producties van W&W, Sander van Doorn en Gareth Emery.?
En luister dan objectief of die tracks van die artiesten beter zijn dan Louder than boom.?

En ik ontken verder niet dat Ti?sto de beste trance tracks en grootste trance vloerklappers op zijn naam heeft staan. Maar dit is gewoon troep.

Hey tof ik woon in Assen dus ga uiteraard ook heen.

Ontopic:

Luister graag trance al draai ik zelf house (alhoewel al mijn compilatie cd's als trance/progressive cd's eindigen Cool)? maar is niet zijn beste nummer nee. Vind Tijs iets harder beuken dan Armin, maar Armin juist weer heerlijke vocaaltjes.

Al met al sta ik 19 sept te genieten!

OneSixty    posted on 02-09-2009 23:02
Poster: Ywe

Al met al sta ik 19 sept te genieten!

ik 5 september al ! :D

over die track: ik kan mezelf er wel in vinden, vooral die 2e break is lekker gaaan!
Tekhead    posted on 03-09-2009 03:02
Poster: Ilja

komaan ilja, jij bent blijkbaar de enige die hem goed vind, en daar heeft house moraal ridders toch geen bal mee te maken !
Eerlijk is eerlijk, als het slecht is,is het slecht, punt uit.
Mss slaagt ie aan bij het Japanse publiek, en wordt het daar een bom. Maar ja, geen Cor Fijneman meer in je team willen, doet zich bij het eerste plaatje al voelen.
Ik zou dit videogame signeltje niet uitbrengen als ik Tiesto was, kan heel z'n reputatie om zeep helpen, en dat zou jammer zijn.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

200 Users online: 91 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 29.588
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.722.979