Het is maar een suggestie, maar het zou heel handig zijn bij het klikken op een dj booth om NIET direct naar onderaan de pagina te worden doorverwezen. heel irritant dat je altijd naar boven moet scrollen om het plaatje te zien!
DJ - Producer
What do you think about DJ booths ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nou als ik een topic open wat ik nog niet heb gelezen vind ik het wel fijn om te weten waar het over gaat en als je dan bij zo'n laatste post uitkomt dan weet je dat meestal niet. Maar goed ieder zijn smaak.
Nou als je een topic volgt, wordt het irritant om steed naar onder te scrollen. Voor de eerste maal dat je een topic opent en het blijkt dat er al zoveel replies zijn dat de start post niet meer is te zien kun je ctrl+home intoetsen en je vliegt naar boven.
TIP: Als je bij het overzicht van de DJ booths op het plaatje klikt (ipv op de naam van de booth) kom je bovenaan op de pagina ipv bij de laatste post.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.