Wat is jou meest gênante situatie  (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BboyV    posted on 31-08-2009 13:25
Wat is de meest schaamtelijke situatie die jij ooit meemaakte of zag?
Van mij:
-Mijn hoofdtelefoon die plots uit mijn mengpaneel floepte door een kappotte plug
-Ik viel over de draad van mijn hoofdtelefoon
-De kabel van de speaker viel uit de stekker, tot 3 keer toe!
en dat alles op 1 dag!
LOL

What do you think about Wat is jou meest gênante situatie ??

Vote :   

JuniorDDP    posted on 31-08-2009 20:04
Poster: BboyV

ook eens gebeurd thuis, maar dan verkeerde stop knop...
gelukkig thuis..

Ook meegemaakt? Maar had dan het ingenieus idee gevonden om dan mijn handen in de lucht te houden en weer opnieuw te spelen, alsof ik het expres deed en iedereen vond dat wijs!
Stefjuuh    posted on 31-08-2009 20:05
Verkeerde cd speler op cue rammen, andere op play drukken, vergeten de bass op die open te draaien.. Oeps!

Op binnen dezelfde 20 minuten handjes omhoog met een CD in mn handen, die cd lag bijna op de bar die onder de DJ booth was... (Plafond was nogal laag, of nja, ik ben nogal lang)
User edit by Stefjuuh on 31-08-2009 @ 20:51:05 (23%)
Esmee    posted on 31-08-2009 20:32
ik deed afgelopen jaar t geluid, zoals eigenlijk altijd, bij de optredens van school. en nja 1 of andere idioot had bedacht dat het handig zou zijn, om alle nummers achter elkaar te plakken ofzo, met 10 sec pauze ertussen. en 1 groepjes deed 2 nummers achter elkaar, ... wilde m dus doorspoelen.. als je 10 sec moet wachten is t een beetje irritant als t achter elkaar door moet gaan... Dus ik denk, zet m op pauze, spoel even door. Wat doe ik.. klik op cue... en toen mochten ze weer opnieuw.... wat waren ze blij met me :P
MrCotino    posted on 31-08-2009 21:38
ik heb ook weleens gehad dat ik per ongeluk op de loop out drukte op een CDJ. Dan gaat ie dus 1 keer terug naar het begin Cool
Lawrenz    posted on 31-08-2009 21:56
Poster: Stefjuuh
Op binnen dezelfde 20 minuten handjes omhoog met een CD in mn handen, die cd lag bijna op de bar die onder de DJ booth was... (Plafond was nogal laag, of nja, ik ben nogal lang)

Hou het maar bij dat laatste, sjesus man!
Mijnes was toch wel (en dat viel eigenlijk ook wel mee) op de verkeerde cue knop drukken. Maar dan precies in een tof ritme waardoor de beat gewoon ging stutteren. Speelde er wel weer even een kale beat maar daarna gooide ik snel het volgende nummer erin!
BboyV    posted on 31-08-2009 21:56
thaha
wat er toch allemaal kan gebeuren heCoolzoals al eerder vermeld, sommige dingen zijn echt te voorkomen, of omdat je er gewoon effe niet bij bent...andere dingen zijn echter niet te voorkomen,de kunst is om niet te panikeren en een snelle reflex te hebben!
Grts
Stefjuuh    posted on 31-08-2009 22:15
Poster: Lawrenz

Hou het maar bij dat laatste, sjesus man!

Mijnes was toch wel (en dat viel eigenlijk ook wel mee) op de verkeerde cue knop drukken. Maar dan precies in een tof ritme waardoor de beat gewoon ging stutteren. Speelde er wel weer even een kale beat maar daarna gooide ik snel het volgende nummer erin!

Zo lang ben ik niet?! Mensen die ooit in la paix mijdrecht hebben gedraait, tis toch niet zo hoog in de dj booth?

*Help*
tek-zotic    posted on 31-08-2009 23:17
plaat van 33 toeren op 45 opgezet :d
DTwisted    posted on 01-09-2009 11:46
Met ons pap draaien op een 50 jarige verjaardag van een Vrouw die net gescheiden was en perongeluk een verkeerde cd derin gooide met '' Alles went behalve een Vent van Corry Konings''?Cool
ArCee    posted on 01-09-2009 12:26
Een bijna slaande ruzie met de eigenaar die me ingehuurd had voor een thema (trance) feest en zich de hele avond met de muziek stond te bemoeien tot een punt waar ik mijn boeltje opgepakt heb en zo de tent ben uitgelopen, de eigenaar verbijsterd achter gelaten. Dan sta je er zelf ook niet echt positief op, maar ik werd na die man, na?5x te hebben toegesproken, zo verschikkelijk zat, dat ik dit kon doen, of erger, dus dit leek mij het beste. Daarna nooit meer bij hem gedraait, toch raar Cool
cross-over    posted on 01-09-2009 13:54
In de tijd dat nog niet alle discotheken een goede stroom voorziening hadden lekker met het lichtpaneel spelen.?Tijdens relax van FgtH gooide ik net na de break (oeha) alle lightfaders omhoog. Cool

Gevolg was dat de hoofdzekering er uit klapte en de tent zonder stroom zat......, Cool

We hebben ruim een kwartier gezellig met aanstekers en zaklampen de sfeer er in proberen te houden.
http://soundcloud.com/lau-daniels
Ywe    posted on 01-09-2009 14:20
Poster: Stefjuuh>

Mensen die ooit in la paix mijdrecht hebben gedraait, tis toch niet zo hoog in de dj booth?

*Help*

Daar ben ik 1 van?:p t ?is wel laag maar zoooooo laag ook weer niet Happy, laughing

Ik vergiste me keertje met uitzetten van CD speler.... trok dus de verkeerde stekker eruit, voor een volle zaal!! Ergste is dat het ook op video staat :P

Poster: Bootstrap

Haha heb ik ook een keer gehad, alleen was het toen niet de crossfader, maar een filter effect die per ongeluk aanstond Cool Ik heb ook echt een kwartier moeten zoeken wat het was.

dit was afgelopen weekend ook bij dance-tour. Stond een mannetje te draaien in een tent die vreselijk klonk qua geluid, veels te veel hoog. gluurde even op zn mixer stond effect aan en hij was ook al aan het zoeken. Even subtiel wijzen naar de desbetreffende knop en als n speer zette hij m om :P toen klonk het stukken beter!
User edit by Ywe on 01-09-2009 @ 14:27:31 (100%)
Bootstrap    posted on 01-09-2009 16:04
Hmm gisteren op een studentenfeest zette ik per ongeluk een acapella versie van 'delerium-silence' op, terwijl ik dacht dat het de normale versie was. Ik had gelukkig snel de goed versie gevonden en die er doorheen gegooid, het publiek vond het vet Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
MaximDJ    posted on 01-09-2009 16:20
Stoppen zijn er ook wel eens uitgeknald bij mij.....En dan het ergste..: Het staat nog op video ook..Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Stagiar    posted on 01-09-2009 16:36
cd's die het gehad hebben, muziek die stopt tijdens een nummer. Vanalles wat, verkeerde schuif omlaag of verkeerde cd speler op pauze idd. Verkeerde naald van de plaat enzo.
Niet echt iets heel erg speciaals ofzo Happy, laughing
dJORD    posted on 01-09-2009 16:38
nog niks.
moet nog voor publiek gaan draaien.
ik denk dat ik een keer een feest ga gefen en dat dat de eerste keer word.
?
Estacy    posted on 01-09-2009 19:31
Poster: MaximDJ
Stoppen zijn er ook wel eens uitgeknald bij mij.....En dan het ergste..: Het staat nog op video ook..Cool

links!!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tiemen    posted on 01-09-2009 19:54
Ik regel het geluid op een school. Een band zat op te treden, maar wij vonden de microfoon van de zanger iets te hard, een jongen die het licht deed naast mij ging luisteren buiten het hok en zwiepte steeds met zijn handen omlaag, zachter zachter! ik voorzichtig de fader langzaam steeds zachter zetten totdat hij bijna dicht stond, wat bleek nou, die band had zonder overleggen hun eigen microfoon in de gitaar versterker geplugd terwijl het met de generale niet zo was. wij lachen, en dan ben ik nog zo stom om het niet daarbij te laten en het kanaal wijd open te zetten, bleek een andere microfoon pal voor de boxen te liggen, dus begon het knal hard rond te zingen, maar goed, eigen schuld dikke bult zeggen we dan heWinking my eye
Gery    posted on 03-09-2009 17:40
Gisteren in een danscaf? zwaar afgegaan! ?Ik heb dit weekend mijn macbook pro geupdate naar snow leopard, traktor scratch leek het aanvankelijk gewoon te doen toen ik het programma opsterte om te testen, maar ik kon het niet uitvoerig testen aangezien mijn djm800 momenteel bij een vriend staat.
Ik begin te draaien gisteravond, alles geen probleem, bij het 3e nummer dat ik insleep valt de software gewoon uit. ?Dit heb ik zo'n 5 keer gehad. Dan heb ik uiteindelijk een mix cd opgelegt die ik recent gemaakt had, en op 20 min tijd nummers geselecteerd en op 2 usb sticks gezet, gelukkig waren het cdj400! Happy, laughing ?show must go on!
DJ - Producer
Twister    posted on 03-09-2009 19:23
Ik heb ook al eens gehad dat ik de muziek moest regelen (draaien kun je het niet noemen) voor een show van een vereniging, die de cd spelers had omgedraaid, waardoor ik tot 3x maal toe de verkeerde stopte of juist startte. naja was het ergste nog niet. nog erger waren dat het zo ontzettend versleten spul was en de boxen zo ontzettend schel was, dat k de schelheid er niet ietwat uitkreeg. Veel klachten gehad, dus toch tijdens de show maar ff excusus voor de materiaal gemaakt.

Een vriend van me draaide op de afterparty van het muziekfeest op het plein in groningen, toen de er water in de stekkerdoos was gekomen en er korstluiting was, waardoor dus de muziek wegviel.

het publiek dacht in eerste instantie dat ze mee moesten zingen XD, pas later hadden ze door dat er geen stroom was XD
Bonchanoize    posted on 02-12-2011 20:58
Ik weet dat dit een zeer oud topic is, maar ze zeggen altijd dat je eerst de search moet gebruiken en dan pas posten.
Het genantste dat ik de laatste tijd heb tegengekomen is dat op de climax mijn low nog volledig naar beneden stond. Dan verliest dat een beetje zijn impact :P
Let the magic begin
PhonoGraaf    posted on 03-12-2011 00:19
Bonchanoize, dat komt me heel erg bekend voor. Ik had het alleen met een filter, klein detail, zelfde negatieve effect...
Bonchanoize    posted on 03-12-2011 00:25
Als je aan de andere kant van de speakers staat, merk je dat nog niet meteen ook en ik was met vier kanalen tegelijk bezig, ik was helemaal confused. Dan heb ik gewoon gewacht tot het tweede deel van de climax om alle low erin te gooien. Dan leek het een beetje de bedoeling. Want als je zo in het midden van je climax ineens alles erin gooit, komt dat nog dwazer over, denk ik. Het nummer btw was Turbulence (Aoki & LBL)
Let the magic begin
PhonoGraaf    posted on 03-12-2011 00:37
Ja inderdaad, ik corrigeerde het 4 of 8 maten later, dan alle bas erin draaien met wat wilde resonance, klinkt vrijwel altijd goed met techno. Creatief zijn verhelpt toch meestal de meest genante situaties, maar omdat jijzelf weet hoe het eigenlijk bedoeld was ga je jezelf opvreten. En dat terwijl het publiek niets door heeft, zo was het bij mij dan.
Bonchanoize    posted on 03-12-2011 01:27
Bij mij wel denk ik, al zullen ze denk ik niet geweten hebben wat er precies aan de hand was. Ze dachten waarschijnlijk dat er iets met de speakers was of zo.
Let the magic begin

273 Users online: 162 Guests (111 Unknown)
Pages generated today : 55.777
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.949.322