Poster: W.i.MOp verzoek dan maar een eigen topic. Ik ben even op vakantie in China.... Dit is dan een soort van reisverslagje. Geen idee of mensen het interresant vinden... Maar ben zelf nogal onder de indruk. Heb een lokaal gsm pre-paid kaartje, maar GPRS lijkt te werken zonder hem te activeren. Zolang het werkt kan ik gewoon internetten hier. De muntjes hier hebben verschillende namen, quay, rmb en er moet er nog 1 zijn... Niet dat het hier zo mooi is, maar 7 uur tijdverschil en je stap in een compleet andere wereld. Een taxi chauffeur boeit het niet wat en of je iets te vertellen hebt, luisteren kunnen ze niet... Of dat moet komen omdat ik geen woord chinees ken (behalve bami pangang) en niemand hier engels lijkt te kunnen. Kwam hier om 9 uur 's morgens aan. Toen met taxi naar hotel en gelijk maar -even een lokale sushi bar in gedoken. Nu omkleden en de stad in gaan, op zoek naar alcohol
Lekker op vakantie
Ik verwacht eigenlijk wel een aparte topic met alle spannende gebeurtenissen
Poster: Basrose
Dus je moet nog beginnen met draaien begrijp ik uit het vorige topic
Poster: Yorick
Noem is voorbeelden?:D
Die Lead zit volgens mij elke dag flink aan de baco als ik het zo lees!
Komt er ook nog een foto reportage?
Poster: Lead
Vandaag overigens op reis geweest. Zit inmiddels niet meer in Shanghai, maar in Beijing.?
Poster: Bartjens
Hoe zit dat met die 9000 bicycles daar?
Poster: Stagiar
Het waren er toch 9 miljoen?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.