Hallo, ik heb me eigen een par dagen geleden aangemeld op deze site, want ik was eerst even aan het rondkijken en vond dat ik ook mijn set wilde plaatsen. Ik heb al veel mooie sets gezien op deze site en nuttige dingetjes opgemerkt. Ik zelf draai nu 2 jaar, ik begon met cd's en nu draai ik met vinyl voornamelijk. Ik draai alle hardere stylen oftewel--- Hardstyle, hardcore, jumpstyle en ga zo maar ff door. Ik heb een aantal favoriete dj's o.a Luna, Pavo, Zany, Dana enz. Nou dan ben ik dat ook weer kwijt.
And to all your turntable freaks out there, ----> keep on bringing the thrue sounds!!!
What do you think about Even voorstellen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
idd... maar ik zal dan wel ff iets anders zeggen het zijn ook mij dj's :P die je in je lijstje heb staan alleen mis ik The Prophet :P ... ik draai ook voornamelijk vinyl en ben ook 2 jaar geleden begonnen
Poster: TheTapDanceR idd... maar ik zal dan wel ff iets anders zeggen het zijn ook mij dj's :P die je in je lijstje heb staan alleen mis ik The Prophet :P ... ik draai ook voornamelijk vinyl en ben ook 2 jaar geleden begonnen
haha the prophet mag er ook wezen hoor, ik had er maar een aantal opgenoemd, ik draai alleen pas 3 maanden met vinyl en heb gister een mix opgenomen en hij klinkt best aardig, al zeg ik het zelf, enne ik vind het hier zwaar relaxed , allemaal (normale) mensen haha
tja een nieuwe manier om iemand welkom te heten? wilkommen? bienveneu? welcome? dan maar een andere taal! mzzl
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.306 days. Post CommentThat would be 243.5 months or a whopping 20 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...