traktor scratch installeren op nieuwe laptop
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

EloidELot    posted on 30-08-2009 17:34
Zonet Heb ik een nieuwe Mackbook Pro aangeschaft. Voorheen had ik een macbook waarop ik de traktor scratch 1.3 draaide. Nu heb ik hals over kop mijn oude macbook volledig geherformateerd naar fabrieksinstellingen zonder traktor scratch te desinstalleren, met oog op verdere verkoop. Nu zou ik graag op mijn nieuwe macbook traktor scratch PRO draaien. Echter zit ik dus met volgende bijkomende probleem: de installatie cd-rom van traktor scratch 1.3 is zoek geraakt.

=>

problemen:

- De originele software is ge?nstalleerd en geregistreerd op mijn oude macbook, maar niet gedesinstalleerd.

- De originele software CD 1.3 ?heb ik niet meer (Misschien duikt deze terug op bij verder zoeken).

- Ik wil graag updaten naar de PRO versie.

Zou ik gewoon een update naar traktor scratch PRO kunnen kopen en deze zonder problemen kunnen installeren, zonder de originele software-cd nodig te hebben + de oude versie niet gedesinstalleerd te hebben?

help Happy, laughing

User edit by EloidELot on 30-08-2009 @ 17:34:54 (2%)

What do you think about traktor scratch installeren op nieuwe laptop ??

Vote :   

TranceXX    posted on 30-08-2009 18:41
Ik denk dat als je een update doet, dan gaat?gevraagd worden naar de key (paswoord) van de 1.3 versie.Cool
EloidELot    posted on 30-08-2009 20:08
Dus jij bedoelt:
koop die update versie (wss ook een cd-rom), die een volledige versie van PRO zal installeren en enkel zal vragen naar het paswoord en de kous is af? dat zou wel goe zijn...?
TimmyV    posted on 30-08-2009 20:37
Poster: EloidELot
Dus jij bedoelt:
koop die update versie (wss ook een cd-rom), die een volledige versie van PRO zal installeren en enkel zal vragen naar het paswoord en de kous is af? dat zou wel goe zijn...?

Je verdraaid het behoorlijk. Als je hem wil updaten zal je de originele versie met product-key toch echt nodig moeten hebben.
Let's go f*cking mental
Dolivieira    posted on 30-08-2009 20:41

Poster: EloidELot
Dus jij bedoelt:

Poster: TimmyV

Je verdraaid het behoorlijk. Als je hem wil updaten zal je de originele versie met product-key toch echt nodig moeten hebben.

Dat dacht ik ook
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 30-08-2009 @ 20:41:41 (6%)
TranceXX    posted on 30-08-2009 20:43
Ik bedoel, je zal eerst de 1.3 versie moeten installeren en dan kan je een upgrade doen naar de PRO.
En dan gaat die waarschijnlijk een sleutel vragen.
Ook kan het zijn dat je de?sleutel van de 1.3 moet ingeven.
Zo gaat het bij het installeren van bv windows ook.Cool

En welke Scratch pro wil je de volledige set of alleen de software want die kost nog maar 199?.
En ik vrees dat je toch de nieuwe cd met de pro op zal moeten kopen als je de cd en de key?niet vind met de 1.3 versie op.Smile
Gery    posted on 30-08-2009 21:30
Geen enkel probleem, ik het mijn software geinstalleerd op mijn beide macbooks ook al verschillende keer wegens nieuwe interne schijf ed, je kan gwn je serial blijven gebruiken. ?Je kan de pro versie gewoon aankopen via je huidige NI account want daar zien ze dat je de oude versie hebt gekocht. dus kan je dan gwn via het service center downloaden en installeren Happy, laughing
DJ - Producer
Down_Town    posted on 31-08-2009 07:30
De upgrade heb je kunnen kopen omdat je eerdere versie geregistreerd staat. Het is gewoon een volledige versie. Je hebt inloggegevens van NI als het goed is. Dan kan je inloggen op de site en de laatste versie downloaden zodat je up to date bent.
Het maakt niets uit dat je die andere Mac geformatteerd hebt. D.m.v. de registratie tool kan je Traktor op de andere Mac gewoon activeren.
aurelienvdv    posted on 31-08-2009 08:35
kan je de software zonder problemen op verschillende pc's installeren? want ik wou het op een 2e laptop installeren maar ik had geen timecode control, alhoewel ik wel nog kon calibreren.. :s, kheb de driver al opnieuw geinstalleerd maar tevergeefs :s
Gery    posted on 31-08-2009 09:46
probleem ligt toch ergens anders aan dan denk ik, ik heb de laatste versie van traktor scratch perfect draaen op mijn macbook, macbook pro en in den tijd op mijn wijlen oude desktop pc!
DJ - Producer
Down_Town    posted on 31-08-2009 13:11
Volgens mij is het toegestaan om Traktor op 2 systemen te draaien.
EloidELot    posted on 31-08-2009 18:27
Op de site van NI had ik inderdaad reeds terug gevonden, dat het toegestaan is op 2 systemen te draaien ( Echter heb ik mijn TS 2dehands gekocht en weet ik eigenlijk niet of de vorige gebruiker WEL op een correcte manier TS er af heeft gegooid)

Maar als ik het dus goed begrijp, kan ik op de site van NI met mijn account Traktor Pro aankopen en downloaden en is deze laatste een volledige versie, waardoor ik mijn probleem van de verloren software CD van traktor scratch 3 opgelost is?

dank al Happy, laughing
Down_Town    posted on 31-08-2009 18:57
Ik heb ooit mijn final scratch verkocht en heb toen netjes mijn licentie gecanceled bij NI. Volgens mij heb ik daar toen een mailtje aan gewaagd maar hoe het precies ging weet ik niet meer precies. Zodoende kon ik met volledige licentie verkopen. Als jij login gegevens hebt behorend bij jouw serienummer dan ben jij de baas over de licentie dus kan je hem op 2 machines activeren. Als de verkoper hem nog op zijn systeem heeft dan voel jij daar niets van. Hij kan hem toch niet meer opnieuw installeren.
EloidELot    posted on 07-09-2009 21:29
Dankjewel voor de tip:
Na vandaag eindelijk mijn Visa ontvangen te hebben, heb ik de upgrade online gekocht, ge?nstalleerd en geregistreerd. Ik heb aldus geen originele software CD nodig gehad en geen problemen gehad met dus de vorige versie niet volgend de procedure van NI gedes?nstalleerd te hebben...
Nu is het terug verkennen (met een nieuwe xone 1d erbij Happy, laughing
slotje mag erop
thx
Lead    posted on 02-10-2009 00:46
Probleem opgelost en oplossing staat hierboven.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

227 Users online: 50 Guests (177 Unknown)
Pages generated today : 59.639
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.466.273

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use