USB keyboard...FL-studio
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BboyV    posted on 30-08-2009 00:33
Ik zou graag een USB keyboard aanchaffen. Nu zag ik even geleden dat er in de winkel een XXL editie van Magix Musicmaker te koop is met een ubs keyboard erbij. Ik zou die Musicmaker ook wel gebruiken, want dat is een zeer handig programmatje volgens mijn eertse 'testritje', maar mijn eigenlijke doel is om het keyboard te gebruiken met FL-Studio...
Weet iemand of dit mogelijk is en kan je ook effen zeggen hoe ik dat moet instellen in FL?
Dat laatste hoeft niet per se, is vooral het eerste die me bezig houdt...
Voor mensen die de prijs van Musicmeker XXL willen weten, hangt ergens rond de 150euro, denk ik...

Nog even vraagje(ik stel het hier in deze topic, licht beetje in zelfde 'lijn'):
>Ik ontdekte zojuist dat je in FL-Studio ook gewoon je klavier kunt gebruiken als keyboard...
maar wat ik me nu afvraag: Kun je dan ook je klavier gebruiken voor dezelfde doeleinden als een usb keyboard, en zoja, hoe record je dat dan? Mss is deze vraag wat onduidelijk maar weet niet hoe ik hem anders moet formuleren...Cool 
User edit by BboyV on 19-10-2009 @ 20:45:59 (67%)

What do you think about USB keyboard...FL-studio ??

Vote :   

Prozei    posted on 30-08-2009 00:44
vergeet heel magix music maker is compleet nutteloos.
je kan je tijd en geld dan beter investeren in flstudio.

Dolivieira    posted on 30-08-2009 00:51
inderdaad koop wat die FL studio .
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
BboyV    posted on 30-08-2009 09:15
ahzo
weer iets bijgeleerd!Coolbedankt!
Sound-Division    posted on 30-08-2009 13:06
Music maker vind ik nog steeds een handig programma voor het editten van samples enzo.
Fijn programma, om je setjes mee op te nemen.
DOPELAFUNK    posted on 30-08-2009 16:44
ik zou gaan voor ableton
BboyV    posted on 31-08-2009 22:32
ik zou Music Maker eigenlijk vooral gebruiken om wat mee te spelen dan.. nieuwe melodie?n te proberen enzo, voor het echte werk blijf ik bij FL-studio, wat toch een zeer goed programma is naar mijn weten..
alleen lig ik nog wat in de shit met vocals en vocal engineering, mss daarvoor tovh eerder music maker XD
BboyV    posted on 31-08-2009 22:34
maar kga toch eens op zoek gaan naar een gewoon usb keyboard, enige suggestie's?
heb wel steeds een z??r laag budget, maar ik kan sparen he als 't moet Cool
djrforce    posted on 31-08-2009 23:28
koop gewoon een usb keyboard los en fruity loops veel handiger ik vindt musicmaker echt ruk
Stagiar    posted on 01-09-2009 18:17
Ik zou zeggen, koop een goedkoop midikeyboard en probeer op de goedkopere manier aan je software te komen, probeer verschillende software en ga aan de slag.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

217 Users online: 157 Guests (60 Unknown)
Pages generated today : 31.851
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.925.396