1e set na 24 jaar.....Benny Nolan at work :)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Happinezz    posted on 28-08-2009 11:54
Hoi,

Na een aantal maanden oefenen met mn cdj's 400 (en na ruim 24 jaar)?heb ik in augustus mijn eerste set opgenomen.

De populairste house van de afgelopen weken is op deze set van bijna twee uur te beluisteren

Ben benieuwd wat de kenners ervan vinden

Veel luister plezier voor degene die geinteresseerd is......

Let the music play...

////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

What do you think about 1e set na 24 jaar.....Benny Nolan at work :) ??

Vote :   
Bawb    posted on 29-08-2009 00:00
Ben hem nu aan het luisteren.
Happinezz    posted on 29-08-2009 00:25
Poster: Bawb
Ben hem nu aan het luisteren.

laat me ff weten wat je ervan vindt

enjoy the music

Greetzzz

Benny N
Bawb    posted on 29-08-2009 11:12
Poster: Happinezz

laat me ff weten wat je ervan vindt

enjoy the music

Greetzzz

Benny N

Ik heb er een nachtje over geslapen Winking my eye
Ik vind het lekker klinken man, die durf ik gerust op mijn iPod te zetten! Gewoon lekker mee doorgaan!

[(kleine)Edit:] zoals Estacy hieronder zegt, de flanger is het enige dat misschien een kleine overkill heeft, maar voor de rest 'Cool'!
User edit by Bawb on 29-08-2009 @ 11:53:47 (52%)
Estacy    posted on 29-08-2009 11:27
jammer van pitbull in het begin (heb ik wel genoeg gehoord) overgangen klinken ook netjes, trackkeuze is ook wel goed, behalve Pitbull dan Winking my eye beetje fan van flanger?
edit: loopt af en toe een beetje scheef, wordt wel snel gecorrigeerd
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 29-08-2009 @ 11:37:48 (46%)
Happinezz    posted on 29-08-2009 12:52
Poster: Estacy

edit: loopt af en toe een beetje scheef, wordt wel snel gecorrigeerd

thanks man!!!
?
DJDenz    posted on 29-08-2009 13:35
lekkere mix! die flangers zijn vaak wel zonde en op sommige plaatsen is de bas t? veel.
Verder, lekkere platenkeuze... waar heb je die muziek vandaan en kan je wat titels noemen? Happy, laughing
harveyaldante    posted on 29-08-2009 15:20
tracklist ?
Happinezz    posted on 29-08-2009 16:24
Poster: harveyaldante
tracklist ?

tracklist volgt, en veel van mijn track download ik bij dance-tunes en dj-download.

Greetz

Benny
BboyV    posted on 29-08-2009 20:19
nicenice!
begin vind ik beetje tegenvallen, leuk gedaan, maar ik vind het nie zo goed(is mijn mening heCool)verder zeer leuke mix!enkel zoals al vaak gezegd hier, flangers zijn er n beetje over...GRTS
ArCee    posted on 30-08-2009 09:09
Zolang een foutje in een mix gecorrigeert word heb ik er geen moeite mee. Ik heb zelfs correcties gehoord in sets van de groten der aarde.?Ik heb nu al iets van 3 x een demo gehad van een vrouwelijke deejay die gewoon de hele overgang scheef laat lopen, daar zit ik wel mee. Vooral omdat ze zegt, je kunt het niet corrigeren met een Numark Axis 4. Ga fietsen zeg!!
Happinezz    posted on 30-08-2009 13:51
tracklist mix Benny N.

David Penn?Set me free?Danny? Clark?Wonderous?Bart Be More?Finnely?Nari and Milani?DiscoNuff?Carl Trix?Alive?Andrea Pacci?Blowing in me?Chris Montana?Planet speed?David Guetta?When love takes over?FDGScared?Delerium?Silence?Lock Jam?Take it easy?Jean Claud?Spanisch Haarlem?Matteo DiMar?AddictedRishi Romero?Alive 09Laid Back Luck?Break down the house?Tony Cha Cha / Sidney S.?Get on the floor?Wolfgang?Yin?Giorgio?AmmazoniFio?Let you go?Milton?Black is Black?Asino / Jean?The Bomb?
Happinezz    posted on 30-08-2009 13:52
Poster: Happinezz
Hoi,

Na een aantal maanden oefenen met mn cdj's 400 (en na ruim 24 jaar)?heb ik in augustus mijn eerste set opgenomen.

De populairste house van de afgelopen weken is op deze set van bijna twee uur te beluisteren

Ben benieuwd wat de kenners ervan vinden

Veel luister plezier voor degene die geinteresseerd is......

Let the music play...

////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

David Penn?Set me free?Danny? Clark?Wonderous?Bart Be More?Finnely?Nari and Milani?DiscoNuff?Carl Trix?Alive?Andrea Pacci?Blowing in me?Chris Montana?Planet speed?David Guetta?When love takes over?FDGScared?Delerium?Silence?Lock Jam?Take it easy?Jean Claud?Spanisch Haarlem?Matteo DiMar?AddictedRishi Romero?Alive 09Laid Back Luck?Break down the house?Tony Cha Cha / Sidney S.?Get on the floor?Wolfgang?Yin?Giorgio?AmmazoniFio?Let you go?Milton?Black is Black?Asino / Jean?The Bomb?

This is an old Topic

No new postings for 5.868 days.
 Post CommentThat would be 195.6 months
or a whopping 16.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

185 Users online: 52 Guests (133 Unknown)
Pages generated today : 62.735
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.469.369