Indrukwekkende techno track voor dj contest
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Happinezz    posted on 28-08-2009 08:13
Hi,

Ik ben geselecteerd voor een dj-contest midden september, de muziekstyle is techno, omdat ik hier niet veel kennis van heb (heb inmiddels wel een aantal tracks gedownload) zou ik hier graag de vraag willen neerleggen waar goede / indrukwekkende tracks kan downloaden, wellicht dat jullie tracklisten hebben die mij sneller kunnen laten zoeken en binnenhalen.

let the music play

Benny

What do you think about Indrukwekkende techno track voor dj contest ??

Vote :   

Down_Town    posted on 28-08-2009 08:22
Ik zou nooit mee doen aan een contest waar je muziek moet draaien in een stijl waar je geen kennis van hebt. Blijkbaar is het je stijl niet dus wat wil je er mee bereiken?
In het ergste geval win je de contest en wordt je wereld beroemd als techno DJ terwijl je geen notie hebt waar je mee bezig bent?Cool Cool
Bawb    posted on 28-08-2009 08:54
Ik zou gewoon op beatport bij het genre Techno eens wat charts bekijken van gerenomeerde Techno DJ's.
Dat zijn meestal top 10/20's van dit moment of de afgelopen maand, dan zit je 'update technisch' in ieder geval goed.

Succes

[Edit:] Ik had zelf al even stiekem gekeken. Als je genre Techno kiest is de tweede chart al meteen '10 must hear techno tracks - week 35'. Verser krijg je ze niet Winking my eye
User edit by Bawb on 28-08-2009 @ 08:57:17 (74%)
Happinezz    posted on 28-08-2009 10:10
Poster: Down_Town
Ik zou nooit mee doen aan een contest waar je muziek moet draaien in een stijl waar je geen kennis van hebt. Blijkbaar is het je stijl niet dus wat wil je er mee bereiken?

In het ergste geval win je de contest en wordt je wereld beroemd als techno DJ terwijl je geen notie hebt waar je mee bezig bent?Cool Cool

ik wil zoveel mogelijk ervaring opdoen, en mijn naam op de Nederlandse kaart zien te krijgen. Voor deze contest heb ik voor de selectie wel een techno set ingeleverd, wil breed kunnen draaien.....dus vandaar, en als je de juiste tracks hebt, kan je met techno het publiek raken.

Greetz
sanderk    posted on 28-08-2009 16:03
welke contest is dat dan?

This is an old Topic

No new postings for 5.857 days.
 Post CommentThat would be 195.2 months
or a whopping 16 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

180 Users online: 112 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 22.902
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.716.293