De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 (39/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Roov    posted on 27-08-2009 19:07
Welkom in de Late Leeuw!
Komt u thuis van een dagje hard werken of wilt u hier even bijkomen, dan kunt u gezellig loungen in een van ons lounge banken

Bestel ook een van onze speciale drankjes :
DJR Cocktail met gemalen CDJ 1000 MK3

Of misschien meer zin in een lekkere beker sinaasappelsap geperst uit rijpe vinyl?

Ook voor een snelle snack kunt u bij ons terecht :

Probeer ons specialiteit : Broodje Moderator met ketchup en uien

Of misschien een schaaltje tulpkabels

Zolang u zich aan onze regels houdt kunt u zolang blijven als u wilt!

De regels :

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 23

Een prettig verblijf in de DJ Resource Chat/Lounge Corner!
User edit by Roov on 27-08-2009 @ 23:27:23 (60%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 ??

Vote :   

Snoey    posted on 17-09-2009 18:02
Poster: Estacy
het gaat dus wel richting wat hitler deed. Het begon ook met een paar verbodjes. Kijk wat er van terechtgekomen is. Kopvoddentax.... hoe verzint ie het.

Weetje wat jij moet doen, even naar de bieb en vragen om geschiedenis boeken die over de periode tussen de eerste en de tweede wereld oorlog gaan. En een boek over het begin van de tweede wereld oorlog, en dan zie je dat er heel veel andere oorzaken zijn, waarom zo'n man aan de macht kwam en zover kon komen.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Estacy    posted on 17-09-2009 18:15
Ik weet een hoop over de 1ste en 2de wereld oorlog, vergis je niet. Sterker nog, ik heb ooit een spreekbeurt over Hitler gedaan. En Geert Wilders is inderdaad niet de baas, dus veel heeft hij niet te zeggen. MAAR: net als Hitler verafschuwt hij een bepaalde bevolkingsgroep. Bij allebei begon het heel klein. Toen Hitler eenmaal aan de macht was werd zijn wil wet, dus kon hij die haat verder verspreiden. Nu zit die haat voorbij het streepje 'racistisch' laat dat streepje niet tot 'ze mogen niet op deze wereld leven' komen.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
DJADMIN    posted on 17-09-2009 18:20
Maargoed, als ik Wilders hoor praten op zo'n debat

voor degenen die het niet gezien hebben : Wilders beweerde dat het een schandaal was dat de grondleggers van de maatschappij, de ouderen dus, weg lagen te ''rotten'' in verzorgingshuizen met te weinig personeel, en dat criminelen een luxe leven hadden met tv's en spelcomputers in de gevangenis, waar het nergens aan ontbreekt. Het kan niet zo zijn dat ouderen het slechter hebben van moordenaars, vekrachters en andere criminelen. Het kan niet zo zijn dat ouderen een 24 uurs luier om moeten krijgen, en dat criminelen kunnen gaan en staan waar ze willen. Het moet niet zo kunnen zijn dat ouderen enkele weken niet naar buiten kunnen om een sigaretje te roken, terwijl criminelen dat (vrijwel) ten alle tijden kunnen.

D
an zeg ik : d??r slaat het dus op, compleet gelijk
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Estacy    posted on 17-09-2009 18:29
oke, daar ben ik het mee eens. Das inderdaad goed, maar verderCool
Tomazos    posted on 17-09-2009 19:11
Yeah:D

aankomende week 2 gesprekken voor residentie:D,

bij Bobs saloon (i love that place!!) en Zenith (nog nooit geweest) Happy, laughing, ben benieuwd (en toch wel weer iets zenuwachtig:$)

zoiezo ga ik niet elke week Zenith doen aangezien ik in het noorde woon, en Zenith in het verre zuide is,
maar dat was via de telefoon al duidelijk dat dat vanuit hun kant ook niet de bedoeling is, maar meer voor een vaste roulatie van van huis dj's (waar ik dan mischien ook tussen behoor :$)

hoor goeie en slechte verhalen over de Zenith, maar ik kan niet oordelen voordat ik er zelf een keer ben geweest Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 17-09-2009 @ 19:14:51 (100%)
Mixt-Ape    posted on 17-09-2009 20:16
Cool. Veel succes!Happy, laughing
Bart_    posted on 17-09-2009 20:18
vet man!
JollyJunkie    posted on 17-09-2009 20:25
Poster: Estacy
560 posts... das wel ontiegelijk snel. EN ook zoveel pro's tegenwoordig. Al maakt het inderdaad vrij weinig uit wat er onder je naam staat

Is inderdaad erg snel, viel mij ookal op bij de vorige pro: niiicola
Lead: is er iets verandert zodat je nu minder posts nodig hebt om pro te worden?
Saskia    posted on 17-09-2009 20:26
het gaat volgens mij mer om hoe lang en hoe veel je actief bent dan om je hoeveelheid posts..
Bart_    posted on 17-09-2009 20:37
wat maakt je status nu weer uit?
Vindt het een beetje belachelijk.
Waarschijnlijk zit jij heel de tijd in de DJ-Booth's te bladeren en te reageren voor je postcounter naarboven te krikken, ik ben nu hier bijna een jaar en reageer enkel in topics als mijn bijdrage ook daadwerkelijk iets KAN betekenen voor iemand anders... Lijkt me meer dan logisch?

EDIT: soo, blijkt dat ik hier al 2 jaar en 2 maanden ben, wat vliegt de tijd toch vooruit!Cool
User edit by Bart_ on 17-09-2009 @ 20:38:48 (27%)
JollyJunkie    posted on 17-09-2009 20:45
Poster: Bart_
wat maakt je status nu weer uit?
Vindt het een beetje belachelijk.
Waarschijnlijk zit jij heel de tijd in de DJ-Booth's te bladeren en te reageren voor je postcounter naarboven te krikken, ik ben nu hier bijna een jaar en reageer enkel in topics als mijn bijdrage ook daadwerkelijk iets KAN betekenen voor iemand anders... Lijkt me meer dan logisch?

EDIT: soo, blijkt dat ik hier al 2 jaar en 2 maanden ben, wat vliegt de tijd toch vooruit!Cool

Helemaal mee eens hoor, alleen als ik vraag of er wat verandert betekent dat toch neit dat ik er waarde aan hecht of er iemand pro is of niet.
Bart_    posted on 17-09-2009 21:09
Poster: JollyJunkie

Helemaal mee eens hoor, alleen als ik vraag of er wat verandert betekent dat toch neit dat ik er waarde aan hecht of er iemand pro is of niet.

Was niet op jou bedoeld hoor, sorry mocht dat zo lijken.
Is meer op Djord of hoe-noemt-tie bedoelt Happy, laughing

nogmaals sorry voor het misverstand.
JollyJunkie    posted on 17-09-2009 21:17
Poster: Bart_

Was niet op jou bedoeld hoor, sorry mocht dat zo lijken.
Is meer op Djord of hoe-noemt-tie bedoelt Happy, laughing

nogmaals sorry voor het misverstand.

Geen probleem?Cool

Maar ik snap het in het geval van Djord ook nog wel hoor:

1. iedereen zegt het als hij/zij/onzeidig pro wordt, er is geen reden om het te verbergen

2. niet iedereen hier is volwassen (ik zelf ook niet?Smile) en vinden het toch best leuk als ze een rang omhoog gaan (vond ik ook...)
User edit by JollyJunkie on 17-09-2009 @ 21:28:20 (6%)
main    posted on 17-09-2009 21:19
er zijn trouwenx ecth heeeel veel leden de laatste tijd. (nieuwe)
Winston    posted on 17-09-2009 21:26

Gewoon melding van een heugelijk feit. Verder betekent het niks.
Tic Toc
Bouncy    posted on 17-09-2009 22:03

Haal al mijn kansloze posts weg... en ik ben nog steeds pro! (Shure.. voor 10000%)
ccc    posted on 17-09-2009 22:26
Ik hecht veel waarde aan Pro's. Niet Pro's kan helaas niet serieus nemen.
Net zoals Moderators, Admins en Superpro's, die kan ik ook niet serieus nemen. Sorry.Cool

(Weer een kansloze post van mij om dichterbij de Superpro status te komen.)
Roov    posted on 17-09-2009 22:54
Poster: ccc
Net zoals Moderators, Admins en Superpro's, die kan ik ook niet serieus nemen. Sorry.Cool

haha! Bij deze mijn post richting superpro! -.- Lekker boeiend allemaal...
Crazy    posted on 17-09-2009 22:58
Nu we het er toch over hebben. Ik zie nu pas dat ik ook PRO ben. Lekker boeiend eigenlijk...Cool
Roov    posted on 17-09-2009 22:59
Poster: Crazy
Nu we het er toch over hebben. Ik zie nu pas dat ik ook PRO ben. Lekker boeiend eigenlijk...Cool

Maar toch gefeliciteerd Winking my eye
Prozei    posted on 17-09-2009 23:07
Poster: Bouncy
Haal al mijn kansloze posts weg... en ik ben nog steeds pro! (Shure.. voor 10000%)

dit is er iig al 1 Cool
Estacy    posted on 18-09-2009 07:29
Poster: ccc

Cool
niiicola    posted on 18-09-2009 07:30
Poster: Crazy

Zo he, PRO met 466 posts! Gratz!
Gewoon.
User edit by niiicola on 18-09-2009 @ 07:30:24 (5%)
Bouncy    posted on 18-09-2009 08:37
Poster: Prozei
Poster: Bouncy

dit is er iig al 1 Cool

klopt, ik dach namelijk dat je alleen pro kon worden als je serieus poste... Dus ik ben pas begonnen met ouwehoeren toen ik pro was (A)

Tekhead    posted on 18-09-2009 10:57
Oef, het is zover zoontje eli is gisteren geboren, post straks fototje
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

106 Users online: 13 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 18.773
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.407.147