Poster: Estacy
het gaat dus wel richting wat hitler deed. Het begon ook met een paar verbodjes. Kijk wat er van terechtgekomen is. Kopvoddentax.... hoe verzint ie het.
Poster: Estacy
560 posts... das wel ontiegelijk snel. EN ook zoveel pro's tegenwoordig. Al maakt het inderdaad vrij weinig uit wat er onder je naam staat
Poster: Bart_
wat maakt je status nu weer uit?
Vindt het een beetje belachelijk.
Waarschijnlijk zit jij heel de tijd in de DJ-Booth's te bladeren en te reageren voor je postcounter naarboven te krikken, ik ben nu hier bijna een jaar en reageer enkel in topics als mijn bijdrage ook daadwerkelijk iets KAN betekenen voor iemand anders... Lijkt me meer dan logisch?
EDIT: soo, blijkt dat ik hier al 2 jaar en 2 maanden ben, wat vliegt de tijd toch vooruit!
Poster: JollyJunkie
Helemaal mee eens hoor, alleen als ik vraag of er wat verandert betekent dat toch neit dat ik er waarde aan hecht of er iemand pro is of niet.
Poster: Bart_Poster: JollyJunkie
Helemaal mee eens hoor, alleen als ik vraag of er wat verandert betekent dat toch neit dat ik er waarde aan hecht of er iemand pro is of niet.
Was niet op jou bedoeld hoor, sorry mocht dat zo lijken.
Is meer op Djord of hoe-noemt-tie bedoelt
nogmaals sorry voor het misverstand.
Poster: JollyJunkieGewoon melding van een heugelijk feit. Verder betekent het niks.
Poster: JollyJunkie
Poster: ccc
Ik hecht veel waarde aan Pro's. Niet Pro's kan helaas niet serieus nemen.
Net zoals Moderators, Admins en Superpro's, die kan ik ook niet serieus nemen. Sorry.
(Weer een kansloze post van mij om dichterbij de Superpro status te komen.)
Poster: Crazy
Nu we het er toch over hebben. Ik zie nu pas dat ik ook PRO ben. Lekker boeiend eigenlijk...
Poster: Bouncy
Haal al mijn kansloze posts weg... en ik ben nog steeds pro! (Shure.. voor 10000%)
Poster: ccc
Ik hecht veel waarde aan Pro's. Niet Pro's kan helaas niet serieus nemen.
Net zoals Moderators, Admins en Superpro's, die kan ik ook niet serieus nemen. Sorry.
(Weer een kansloze post van mij om dichterbij de Superpro status te komen.)
Poster: Crazy
Nu we het er toch over hebben. Ik zie nu pas dat ik ook PRO ben. Lekker boeiend eigenlijk...
Poster: ProzeiPoster: Bouncy
Haal al mijn kansloze posts weg... en ik ben nog steeds pro! (Shure.. voor 10000%)
dit is er iig al 1
klopt, ik dach namelijk dat je alleen pro kon worden als je serieus poste... Dus ik ben pas begonnen met ouwehoeren toen ik pro was (A)