De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 (38/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Roov    posted on 27-08-2009 19:07
Welkom in de Late Leeuw!
Komt u thuis van een dagje hard werken of wilt u hier even bijkomen, dan kunt u gezellig loungen in een van ons lounge banken

Bestel ook een van onze speciale drankjes :
DJR Cocktail met gemalen CDJ 1000 MK3

Of misschien meer zin in een lekkere beker sinaasappelsap geperst uit rijpe vinyl?

Ook voor een snelle snack kunt u bij ons terecht :

Probeer ons specialiteit : Broodje Moderator met ketchup en uien

Of misschien een schaaltje tulpkabels

Zolang u zich aan onze regels houdt kunt u zolang blijven als u wilt!

De regels :

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 23

Een prettig verblijf in de DJ Resource Chat/Lounge Corner!
User edit by Roov on 27-08-2009 @ 23:27:23 (60%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 ??

Vote :   

Gerhard    posted on 17-09-2009 09:07
Tekhead    posted on 17-09-2009 14:55
Poster: Snoey

Succes, hoe ga je het noemen? :D

En dat op dezelfde dag als de nieuwe Pioneer release Winking my eye

Net terug van hospitaal, de kleine had plots geen zin om al? te komen piepen, tzal dus wss voor vanavond zijn, ik noem hem zeker niet Pio, lol maar Eli
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Esmee    posted on 17-09-2009 15:07
@ takhead, das jammer. Hopelijk voor je lukt het vanavond.
Vast gefelcitieerd!
weet je al of het een jongen of een meisje wordt?
Tekhead    posted on 17-09-2009 15:19
Poster: Esmee
@ takhead, das jammer. Hopelijk voor je lukt het vanavond.
Vast gefelcitieerd!
weet je al of het een jongen of een meisje wordt?
 Een jongen, Eli (E-Li) (2 zonen, goed voor een dj team, lol)
JollyJunkie    posted on 17-09-2009 16:12
Morgenavond schoolfeest met Funk D & Tuna in de net opnieuw geopende Matrixx (beste club van NL)
Onze schoool zijn de eerste mensen die de Matrixx te zien krijgen, nadat hij verbouwd is.

Happy, laughing
User edit by JollyJunkie on 17-09-2009 @ 16:13:10 (92%)
Esmee    posted on 17-09-2009 16:20
ik las net op teletext iets over hoofdoeken beslasting.. de hoofdvoddentax ofzo... wilders wordt steeds gekker.
Moet mijn oma dan straks ook 1000 euro per jaar gaan betalen voor haar sjaaltje over haar haar als het regent?
Tekhead    posted on 17-09-2009 16:23
laat ze ook maar eens iets betalen ipv alles leeg te halen zal ie denken.
Bartjens    posted on 17-09-2009 16:24
Poster: Esmee
ik las net op teletext iets over hoofdoeken beslasting.. de hoofdvoddentax ofzo... wilders wordt steeds gekker.
Moet mijn oma dan straks ook 1000 euro per jaar gaan betalen voor haar sjaaltje over haar haar als het regent?

Dat slaat inderdaad nergens op, maar ik heb me gister kostelijk vermaakt voor de tv toen Wilders voorbij kwam. Wat een kerel zeg. Best gelachen Cool
www.djbrowbeat.com
Esmee    posted on 17-09-2009 16:28
kijk t is gewoon racistisch... en zo ben ik totaal niet, maar hij had wel goeie argumenten.
ten 1e in tijden van crisis heb ej geld nodig, 1000 euro per jaar, X 800000 moslims waarvan dus 400000 vrouwelijk = 400.000.000 of t was met nog een 0 erbij, maar iig, das een helehoop centjes.
Vervolgens, vind hij het het straatbeeld verpesten, das echt onzin. Maar wat wel een argument is, is dat het anti vrouw is. en t geld kan deels uitgaan naar vrouwenhulp organisaties....

Estacy    posted on 17-09-2009 16:40
het gaat dus wel richting wat hitler deed. Het begon ook met een paar verbodjes. Kijk wat er van terechtgekomen is. Kopvoddentax.... hoe verzint ie het.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Esmee    posted on 17-09-2009 16:42
zolang er maar geen blond haar blauwe ogen regel komt...
ik ben geboren met zwart/blauw, toen werd het rood/blauw, na 2 maanden tm mn 9e ofzo had ik goudblond met eerst blauwe en toen groene ogen. Nu heb ik bruin haar met blauwe met groenen een beetje bruine ogen...
en mn haar wordt nogsteeds donkerder... dus over 5 jaar ben ik donkerbruin gok ik.

maar hij is echt wel een freak...CoolCool
User edit by Esmee on 17-09-2009 @ 16:42:40 (10%)
Bouncy    posted on 17-09-2009 16:47
In het begin had wilders het over een oude roestbak ofzo (wat een cabretier).. k heb me kapot gelachen.. Maar toen hij begon over die hoofddoekjesregel heb ik maar weggezapt!
Tekhead    posted on 17-09-2009 17:15
ik kijk eigenlijk nooit naar Wilders en co, maar moet toegeven dat ik me er steeds meer aan begin te ergeren aan die hoofddoekjes, enkele jaren geleden waren er minder moslima's die het droegen, maar overhand nemen de extremistische moslims het meer en meer over, en verplichten meisjes om hun hoofddoek te dragen, anderss worden ze steeds maar lastig gevallen. In Antwerpen hebben 2 scholen voor dit schooljaar de hoofddoek verboden omdat meisjes geen vrije keuze meer hadden, ze werden gewoon gedwongen door andere om hem te dragen. Ze verschuilen zich achter hun geloof, klinkklare onzin, want als je niet getrouwd bent hoef je geen hoofddoek te dragen. Toen de protesten tegen het hoofddoekverbod, steeds agressiever werdt hebben ze meteen in heel vlaanderen in alle scholen de hoofddoek verboden. Vind ik een goede oplossing.
Bootstrap    posted on 17-09-2009 17:16
Ik kan die man echt niet uitstaan. Hij debatteert ook op een hele vuile manier, hij gebruikt allemaal stomme trucjes om een groot deel van de bevolking aan zijn kant te krijgen. Hij zegt bijvoorbeeld dingen als 'Het kabinet is bang!' en 'De Nederlander is de hoofddoek spuugzat!'. Sommige mensen geloven dit ook, terwijl het vaak echt helemaal nergens op gebaseerd is..
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
TimmyV    posted on 17-09-2009 17:19
Geloof: Best. Maar pas je gewoon aan.
@ Estacy: wel wat overdreven vind je niet
Let's go f*cking mental
Tekhead    posted on 17-09-2009 17:25
Poster: Bootstrap
Ik kan die man echt niet uitstaan. Hij debatteert ook op een hele vuile manier, hij gebruikt allemaal stomme trucjes om een groot deel van de bevolking aan zijn kant te krijgen. Hij zegt bijvoorbeeld dingen als 'Het kabinet is bang!' en 'De Nederlander is de hoofddoek spuugzat!'. Sommige mensen geloven dit ook, terwijl het vaak echt helemaal nergens op gebaseerd is..

hij zegt toch vaak dingen die heel veel nederlanders denken maar niet durven zeggen
dJORD    posted on 17-09-2009 17:45
en ik ben >>>PRO<<<
DAW    posted on 17-09-2009 17:46
Poster: dJORD
en ik ben >>>PRO<<<

En wat ben je nu meer?Cool
Hecht je echt zo veel waarde aan een status dat je dit gaat melden?Cool
http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 17-09-2009 @ 17:47:42 (65%)
Bouncy    posted on 17-09-2009 17:47
das moooi
dJORD    posted on 17-09-2009 17:50
ik ben 11 maanden lid
en heb 561 keer gepost
en nu ben ik pro
Estacy    posted on 17-09-2009 17:50
560 posts... das wel ontiegelijk snel. EN ook zoveel pro's tegenwoordig. Al maakt het inderdaad vrij weinig uit wat er onder je naam staat
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
polly    posted on 17-09-2009 17:51
politiek is altijd veel dingen roepen zonder?echte feiten.
Aan de ene kant toch echt respect dat Wilders het wel durft te roepen. En al helemaal naar wat er met Pim Fortuin was gebeurd. Maar zelf vind ik het belachelijk.
Dj_Fantasy    posted on 17-09-2009 17:51
Poster: Tekhead
. Toen de protesten tegen het hoofddoekverbod, steeds agressiever werdt hebben ze meteen in heel vlaanderen in alle scholen de hoofddoek verboden. Vind ik een goede oplossing.

Als je weet dat bij mij op school al 6 jaar geen lapje stof ( lees petten, mutsen, ... ) op je hoofd mag hebben wanneer je de school gebouwen binnengaat...
dj2dj.nl
NielsR    posted on 17-09-2009 17:57
Ik krijg van mijn school windows 7 :D
Snoey    posted on 17-09-2009 17:59
Poster: Bootstrap

Dat is gewoon politiek, stemmen winnen voor je partij! En dat is gewoon volgens het boekje en niet vuil, zo zit het spelletje in elkaar.

Ik zie een coalitie tussen D66 en de PVV wel zitten.
Wilders als president hoeft van mij niet pers?, maar de kans om te regeren in de meerderheid van de kamer gun ik hem wel, ik houd wel van een beetje vervrissing in dit soort zaken.?

In iedergeval geen SGP en CU in de meerderheid meer, ik vind dat geloof geen deel mag uitmaken in de huidige politiek. Ik vind het geloof ouderwets en niet op zijn plaats in de huidige samenleving. Daarbij bescherm je het land tegen nieuwe partijen die uitkomen voor het islamitische, boedistische of een ander vreemd geloof.
www.soundcloud.com/ten-hooven

206 Users online: 22 Guests (184 Unknown)
Pages generated today : 44.414
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.788