Poster: Bootstrap
Ik kan die man echt niet uitstaan. Hij debatteert ook op een hele vuile manier, hij gebruikt allemaal stomme trucjes om een groot deel van de bevolking aan zijn kant te krijgen. Hij zegt bijvoorbeeld dingen als 'Het kabinet is bang!' en 'De Nederlander is de hoofddoek spuugzat!'. Sommige mensen geloven dit ook, terwijl het vaak echt helemaal nergens op gebaseerd is..
Dat is gewoon politiek, stemmen winnen voor je partij! En dat is gewoon volgens het boekje en niet vuil, zo zit het spelletje in elkaar.
Ik zie een coalitie tussen D66 en de PVV wel zitten.
Wilders als president hoeft van mij niet pers?, maar de kans om te regeren in de meerderheid van de kamer gun ik hem wel, ik houd wel van een beetje vervrissing in dit soort zaken.?
In iedergeval geen SGP en CU in de meerderheid meer, ik vind dat geloof geen deel mag uitmaken in de huidige politiek. Ik vind het geloof ouderwets en niet op zijn plaats in de huidige samenleving. Daarbij bescherm je het land tegen nieuwe partijen die uitkomen voor het islamitische, boedistische of een ander vreemd geloof.