Poster: Snoey
Damn vrouwen af en toe... Is het dinsdag avond, zijn ergens in een stad, dat 20min met de auto is en ik nu dus niet heen kan, omdat ik anders tot half 7 's ochtends op de trein moet wachten. Dat zeg ik dus, krijg ik een sms met dat ze de taxi terug voor mij wilt betalen, waarop ik antwoorde dat ik dat echt niet ga accepteren. Krijg ik een sms terug: 'als je niet wilt datee... Snappik et, haha'.
Wat moet ik daar nou weer mee... not cool
Poster: Esmee
zucht
dan ben je 1e 3 uur vrij.... + 5e en 7e tussenuur en dan tm 9e les....
Dat wordt vervelen... want ik heb natuurlijk al mn huiswerk al gemaakt...
dan komt msn aanzetten, dat je versie 8.5 niet meer kan gebruiken, je MOET nu 9 hebben... en ik vind 9 vervelend want de gedeelde mappen functie is weg/niet meer makkelijk te openen.
Poster: Ywe
echt heel raar, ik MSNende vroegah heel veel, en sinds een paar maand is dat *poef* van ene op andere dag voorbij.... nu echt amper om msn meer...
maar probeer nu wel weer dit topic beetje te volgen!
Poster: Bootstrap
Msn is ook gewoon vervelend.. Ik ga liever een biertje drinken met mn vrienden
Poster: dJORD
ik was net aan het rondkijken:
en zag dat de nieuwe dn-s700 394 euro (gaat) kost(en)
edit: leverbaar in de loop van oktober
Poster: Helixon
Msn is leuk... maar het kan ook verkeerd gaan, het. je staat er misschien niet zo bij stil maar het word vaak gebruikt om ruzzies meet te maken, en om mensen te pesten enz. eveneens met Hyves. Ik heb laatst nog een E-mail gestuurd naar de leiding, omdat er een "Anti Dikke Kai" hyves was. Laatst zag ik op Hart van nederland ( onzin programma, maargoed),? dat Jordy van Loon via hyves bedreigt werd, en dat er ook Anti hyvest tegen hem aangemaakt waren.... Dta vind ik niet leuk meer. dat is Misbruik maken, van "Leuke" dingen.. maarja ik zit ook wel vaker op MSN, maar sinds kort ook niet meer zo vaak.....
owja, ik heb ook DJR op MSN.
Poster: Saskia
Gewoon mensen die jaloers zijn dat ze zelf op die leeftijd niks kunnen bereiken..