De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 (33/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Roov    posted on 27-08-2009 19:07
Welkom in de Late Leeuw!
Komt u thuis van een dagje hard werken of wilt u hier even bijkomen, dan kunt u gezellig loungen in een van ons lounge banken

Bestel ook een van onze speciale drankjes :
DJR Cocktail met gemalen CDJ 1000 MK3

Of misschien meer zin in een lekkere beker sinaasappelsap geperst uit rijpe vinyl?

Ook voor een snelle snack kunt u bij ons terecht :

Probeer ons specialiteit : Broodje Moderator met ketchup en uien

Of misschien een schaaltje tulpkabels

Zolang u zich aan onze regels houdt kunt u zolang blijven als u wilt!

De regels :

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 23

Een prettig verblijf in de DJ Resource Chat/Lounge Corner!
User edit by Roov on 27-08-2009 @ 23:27:23 (60%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 ??

Vote :   

ccc    posted on 14-09-2009 10:32
Poster: Snoey
Zo nope=dope is zeer geslaagd, kwam een hoop oud vriendinnetjes tegen. Mijn telefoon isnaar de klote, morgen maarde E71 vannonia halen, me abbo is toch net afgelopen. Damn ik snap er niks mer vwn dus ik ga weg ciao xx,

hahahaha. Als mijn telefoon naar de klote is en ik er niks meer van snap dan is het meestal foute boel. Cool
NielsR    posted on 14-09-2009 11:07
Poster: Tekhead
@ winston: Ben het niet 100% eens met je. Yanina had evengoed kunnen winnen indien zij een beetje van het geluk van Wozzie had gekregen. De cijfers weerspiegelen niet de juiste waarde verhoudingen, maar goed, wozzie verdiende het evengoed.
Wat clijsters betreft, sla jij de bal mis. Uiteraard was Serena Topfavoriet, uiteraard was hun onderlinge confrontatie 6-1
voor Williams, en was er die boosheid, omdat Kim haar zusje Venus heeft verslagen. Maar Kim die vooral zoveel rust en geduld uitstraalt, die als Tennismama meer aandacht krijgt dan Serena, dat zit haar dwars. En dat Serena zonder dat opstootje met de lijnrechter nog best had kunnen winnen, vind ik helemaal om te lachen. Dat strafpunt was meer dan verdiend en de overwinning ook, Serena verbrot wel het feestje van Clijsters door zo toch nog de aandacht op te eisen.
Klein,zeer klein van Serena, die zo weer eens aantoond, waarom zelfs de Amerikanen haar niet lusten, zo een slechte verliezer nooit meegemaakt. Serena heeft maar 1x 1 game voorgestaan, dat is alles, ze werd? op alle onderdelen verslagen, en serena verloor niet omdat ze zwak speelde, maar omdat Kim zo sterk speelde, en ze Serena niet de kans gaf om goed te gaan spelen. RESPECT voor Kim, die 2 1/2 jaar weggeweest is, in die tijd getrouwd,mama geworden, en haar papa verloren, en staat in haar 2 tornooi sinds haar come back in de finale. Als onze rotverwende voetballertjes vd rode duivels nog maar een tiende van het winnaarskarakter van kim hadden, zaten we op elk E.K. en W.K. In Belgie zijn het de sportvrouwen die ons trots maken, niet die overbetaalde pot voetballers

In Amerika heb je ook die Oudin ofziets die van 17 jaar die zo veel grote spelers had uitgeschakeld dat was daar ook het nieuws dat alles wat overschaduwde.

Maar Serena krijgt een boete van 10 000 dollar voor haar scheldtirade, wat natuurlijk niet echt veel voor haar maar er zou ook een onderzoek volgen.
Mixt-Ape    posted on 14-09-2009 13:26
@Tekhead: Echt 100% gelijk. Niks meer aan toe te voegen.
Winston    posted on 14-09-2009 13:49
Gefeliciteerd met Kim Clijsters. Cool Ze heeft zeker verdiend gewonnen.

Yanina heb ik spijtig genoeg niet gezien dus hou ik mijn mond maar. En de cijfers zeggen inderdaad niet zoveel. Bij een komend tournooi kijk ik zeker naar haar uit.

Kim is inderdaad een ijskoude, maar ze zei achteraf dat ze ook wel zenuwen heeft. Maar geweldig dus hoe ze daarmee omgaat.
Zowel Serena Williams als Kim zijn technisch sterke speelsters. Maar waar ik bij blijf is dat Serena emotioneel zodanig in de knoop was om wat voor reden dan ook en daardoor minder speelde.
En dat hoort bij de sport, hoe je omgaat met psychologische druk en zenuwen. Serena vindt ik daarom een zwakkere speelster en nu ook onsportief.

En als je bedoelt dat Kim haar hoofd koel hield, en dat zei ze ook, dat ze in een bubble is, en op die manier haar spel op top niveau bleef, waardoor ze Serena geen kans gaf om de achterstand in te halen, zijn we het eens.

De finale Kim Clijsters vs Caroline Wozniacki was best mooi om te zien. Veel spannende momenten. Ik herinner me nog een lange rally en vaak kwamen ze vlak voor het net. Caroline was een beetje speelser dan normaal vond ik. Ze ging waarschijnlijk ergens in een hoekje van haar hart er van uit dat Kim zou winnen.

Ook geen echte teleurstelling toen het duidelijk was dat ze had verloren. Ze weet dat ze een geweldig resultaat heeft behaald. Ze moeten nu helemaal gek van haar zijn in denemarken. Maar Kim heeft verdiend gewonnen. Caroline heeft het haar beslist niet gemakkelijk gemaakt.

@Esm?e:
Heb ik het goed gezien dat als een bal uit zou zijn als het niet werd teruggeslagen, dat het toch als out wordt beschouwd als het wel wordt teruggeslagen.
Tic Toc
User edit by Winston on 14-09-2009 @ 14:15:40 (3%)
RemcoV    posted on 14-09-2009 15:17
Ik heb vandaag een Reloop rmx40 dsp Blackfire gekocht, leuk ding voor dat geld!Smile
Roov    posted on 14-09-2009 15:46
Poster: RemcoV
Ik heb vandaag een Reloop rmx40 dsp Blackfire gekocht, leuk ding voor dat geld!Smile

Toch gedaan dus Winking my eye
Esmee    posted on 14-09-2009 15:53

@Esm?e:
Heb ik het goed gezien dat als een bal uit zou zijn als het niet werd teruggeslagen, dat het toch als out wordt beschouwd als het wel wordt teruggeslagen.

ja klopt uit is uit. Je hebt niet iets als doorspeelbal ofzo. Alleen als je hem 1x uit de lucht terugslaat, dan speel je door, of ie nou uit was geweest of niet. Maar als de bal uit gestuiterd is, is het gewoon uit.

school was weer verschrikkelijk saai vandaag, al die mensen snappen echt de simpelste dingen niet.
tom-j    posted on 14-09-2009 15:57
AAAAAAHHHHHHH......
is FLG - Output (Album) Eindelijk uit, is hij restricted op beatportCool?of is dat alleen bij mij?
Bartjens    posted on 14-09-2009 16:05
Waarom zijn er zoveel platen eigenlijk? restricted ? Behoorlijk irritant zo af en toe!
www.djbrowbeat.com
Sandr    posted on 14-09-2009 16:19
Poster: Tekhead
Serena heeft maar 1x 1 game voorgestaan, dat is alles, ze werd? op alle onderdelen verslagen, en serena verloor niet omdat ze zwak speelde, maar omdat Kim zo sterk speelde, en ze Serena niet de kans gaf om goed te gaan spelen. RESPECT voor Kim, die 2 1/2 jaar weggeweest is, in die tijd getrouwd,mama geworden, en haar papa verloren, en staat in haar 2 tornooi sinds haar come back in de finale. Als onze rotverwende voetballertjes vd rode duivels nog maar een tiende van het winnaarskarakter van kim hadden, zaten we op elk E.K. en W.K. In Belgie zijn het de sportvrouwen die ons trots maken, niet die overbetaalde pot voetballers

Zeker weten hardstikke knap van Kim Clijsters om zo de draad weer op te pakken maar in mijn ogen zegt haar overwinning meer iets over het huidige niveau van het dames tennis dan dat van Kim Clijsters zelf.

Hoe is het mogelijk dat iemand achterstand van 2,5 jaar zo makkelijk inhaalt. Terwijl ze voordat ze ermee stopte ook niet ongenaakbaar was....
Play that funky music white boy....
Xitrate    posted on 14-09-2009 16:22
Poster: tom-j
AAAAAAHHHHHHH......

is FLG - Output (Album) Eindelijk uit, is hij restricted op beatportCool of is dat alleen bij mij?

Hij is op veel andere bekende sites zoals dance-tunes ook te bestellen!
tom-j    posted on 14-09-2009 16:30
Poster: Bartjens
Waarom zijn er zoveel platen eigenlijk? restricted ? Behoorlijk irritant zo af en toe!

dat is omdat sommige platen ook op andere labels uitkomen. die labels maken dan afspraken over de gebieden waarin ze die platen aanbieden (dacht Ik)
Quote:
We all know how frustrating these restrictions can be. A lot of our employees are DJs from all ends of the spectrum- from basement DJs, to club residents, to DJs who have toured all over the world. Even our CEO Jonas Tempel holds a residency on Saturday nights at Beta, and regularly tours with Bad Boy Bill. And those of us who don't fall into the DJ category are at the very least, electronic music aficionados. So we all know how frustrating it can be to listen to a track that you absolutely love, only to find out that it's not available in your territory.As many of you may already know, these restrictions have always been around, but were just not as noticeable as they are today. For example, in the past when you went into a record store to buy your music you only had access to what the distributors were allowed to sell. Similarly, the agreements that we have made with our labels can limit the areas where a release may be sold if it is already available by another, more prominent label in those regions. Release dates can vary from label to label as well. Some releases that are available in all territories may not be available everywhere at the same time. In fact, a lot of the limitations that we deal with now are still based on standards that were set by physical distribution. We are working hard to change some of these outdated practices, however, we always try to keep in mind and respect the fact that our labels are trusting us with their most valuable asset.At the end of the day we are all here for the music, and we would love to see worldwide rights on all tracks. Until that is possible, we feel that keeping a more extensive label catalog brings us one step closer to reaching our goal. For the time being, we recommend looking for territory restricted tracks by clicking the magnifying glass icon next to the restricted track. This will perform a search for the same track on additional labels, some of which may be available in your region.
Saskia    posted on 14-09-2009 16:40
hebben jullie dit al gezien van de vma's?

http://www.youtube.com/watch?v=2YAIAdde_M8
echt heel lullig van hem..
TimmyV    posted on 14-09-2009 16:59
Poster: Saskia

Inderdaad beetje zwak van hem.
Let's go f*cking mental
Esmee    posted on 14-09-2009 17:00
woo idd erg uhhm... lullig.
Bouncy    posted on 14-09-2009 17:05

WTF? heeft die gast een oogje op Beyonce ofzo? :O
Bouncy    posted on 14-09-2009 17:08
dJORD    posted on 14-09-2009 17:08
toon RESPECT zeg!!!
DjVictorF    posted on 14-09-2009 17:08

Bij 'kijk dit nou' was net dat ze wel iets van de video awards heeft gewonnen ofzo..
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 14-09-2009 @ 17:11:05 (2%)
DjVictorF    posted on 14-09-2009 17:14
Poster: Bouncy

@ Snoey, erg onverantwoord om zonder rijbewijs te rijden!! Wat moet je als er een ongeluk gebeurd? (ongeluk hoeft niet altijd jouw schuld te zijn)... Ooit aan gedacht dat je zonder rijbewijs NIET verzekerd bent? Echt stoer vind ik je ook niet...

Ik vind dat je nu een foute opmerking maakt tegen Snoey met:" Echt stoer vind ik je ook niet." Het is niet heel slim om te gaan rijden zonder rijbewijs. Maar als hij het wilt/leuk vind, laat hem dan. Ik rijd ook wel eens op me scooter/minibike. Heb ik een rijbewijs? Nee. Ben ik al 16? Nee. Maar ik vind het gewoon leuk om een beetje rond te rijden. (Wel in de buurt natuurlijk en niet op de grote weg).
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 14-09-2009 @ 17:21:41 (27%)
Roov    posted on 14-09-2009 17:53
Poster: Bouncy

Die links werken niet...

Klopt, ze zouden wel gewoon moeten werken...
Snoey    posted on 14-09-2009 18:01
Dat ding is van me pa, ik gebruik hem alleen als ik in Zandvoort moet draaien, dan hoef ik niet met een zware UDG trolly om me schouder te fietsen. En ja ik ben bewust van de risico's van het rijden zonder rijbewijs en die neem ik voor lief.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Saskia    posted on 14-09-2009 18:02
heb ik ook al eens eerder gezegd
die doen het al super lang niet..
Roov    posted on 14-09-2009 18:05

Haha ik vind het wel lachen Winking my eye
Snoey    posted on 14-09-2009 18:21
Aan de ene kant is dit wel humor, maar aan de andere kant heel vervelend voor dat meisje. Win je een award, waar je dan echt van gedroomd hebt, staat iemand het moment voor je te verpesten. Ze was nou ook niet echt mondig, dat maakt het lullig, want zo erg is dit nou ook weer niet, alleen ze kon zich niet verweren.
www.soundcloud.com/ten-hooven

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

103 Users online: 12 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 117.498
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.595.499

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use