Poster: Snoey
Zo nope=dope is zeer geslaagd, kwam een hoop oud vriendinnetjes tegen. Mijn telefoon isnaar de klote, morgen maarde E71 vannonia halen, me abbo is toch net afgelopen. Damn ik snap er niks mer vwn dus ik ga weg ciao xx,
Poster: Tekhead
@ winston: Ben het niet 100% eens met je. Yanina had evengoed kunnen winnen indien zij een beetje van het geluk van Wozzie had gekregen. De cijfers weerspiegelen niet de juiste waarde verhoudingen, maar goed, wozzie verdiende het evengoed.
Wat clijsters betreft, sla jij de bal mis. Uiteraard was Serena Topfavoriet, uiteraard was hun onderlinge confrontatie 6-1
voor Williams, en was er die boosheid, omdat Kim haar zusje Venus heeft verslagen. Maar Kim die vooral zoveel rust en geduld uitstraalt, die als Tennismama meer aandacht krijgt dan Serena, dat zit haar dwars. En dat Serena zonder dat opstootje met de lijnrechter nog best had kunnen winnen, vind ik helemaal om te lachen. Dat strafpunt was meer dan verdiend en de overwinning ook, Serena verbrot wel het feestje van Clijsters door zo toch nog de aandacht op te eisen.
Klein,zeer klein van Serena, die zo weer eens aantoond, waarom zelfs de Amerikanen haar niet lusten, zo een slechte verliezer nooit meegemaakt. Serena heeft maar 1x 1 game voorgestaan, dat is alles, ze werd? op alle onderdelen verslagen, en serena verloor niet omdat ze zwak speelde, maar omdat Kim zo sterk speelde, en ze Serena niet de kans gaf om goed te gaan spelen. RESPECT voor Kim, die 2 1/2 jaar weggeweest is, in die tijd getrouwd,mama geworden, en haar papa verloren, en staat in haar 2 tornooi sinds haar come back in de finale. Als onze rotverwende voetballertjes vd rode duivels nog maar een tiende van het winnaarskarakter van kim hadden, zaten we op elk E.K. en W.K. In Belgie zijn het de sportvrouwen die ons trots maken, niet die overbetaalde pot voetballers
Poster: RemcoV
Ik heb vandaag een Reloop rmx40 dsp Blackfire gekocht, leuk ding voor dat geld!
@Esm?e:
Heb ik het goed gezien dat als een bal uit zou zijn als het niet werd teruggeslagen, dat het toch als out wordt beschouwd als het wel wordt teruggeslagen.
Poster: Tekhead
Serena heeft maar 1x 1 game voorgestaan, dat is alles, ze werd? op alle onderdelen verslagen, en serena verloor niet omdat ze zwak speelde, maar omdat Kim zo sterk speelde, en ze Serena niet de kans gaf om goed te gaan spelen. RESPECT voor Kim, die 2 1/2 jaar weggeweest is, in die tijd getrouwd,mama geworden, en haar papa verloren, en staat in haar 2 tornooi sinds haar come back in de finale. Als onze rotverwende voetballertjes vd rode duivels nog maar een tiende van het winnaarskarakter van kim hadden, zaten we op elk E.K. en W.K. In Belgie zijn het de sportvrouwen die ons trots maken, niet die overbetaalde pot voetballers
Poster: tom-j
AAAAAAHHHHHHH......
is FLG - Output (Album) Eindelijk uit, is hij restricted op beatportof is dat alleen bij mij?
Poster: Bartjens
Waarom zijn er zoveel platen eigenlijk? restricted ? Behoorlijk irritant zo af en toe!
Poster: Saskia
hebben jullie dit al gezien van de vma's?
http://www.youtube.com/watch?v=2YAIAdde_M8
echt heel lullig van hem..
Poster: RoovHeb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!Late Leeuw Chat deel 1
Late Leeuw Chat deel 2
Late Leeuw Chat deel 3
Late Leeuw Chat deel 4
Late Leeuw Chat deel 5
Late Leeuw Chat deel 6
Late Leeuw Chat deel 7
Late Leeuw Chat deel 8
Late Leeuw Chat deel 9
Late Leeuw Chat deel 10
Late Leeuw Chat deel 11
Late Leeuw Chat deel 12
Late Leeuw Chat deel 13
Late Leeuw Chat deel 14
Late Leeuw Chat deel 15
Late Leeuw Chat deel 16
Late Leeuw Chat deel 17
Late Leeuw Chat deel 18
Late Leeuw Chat deel 19
Late Leeuw Chat deel 20
Late Leeuw Chat deel 21
Late Leeuw Chat Deel 22
Late Leeuw Chat Deel 23
Een prettig verblijf in de DJ Resource Chat/Lounge Corner!
Die links werken niet...
Poster: Bouncy
@ Snoey, erg onverantwoord om zonder rijbewijs te rijden!! Wat moet je als er een ongeluk gebeurd? (ongeluk hoeft niet altijd jouw schuld te zijn)... Ooit aan gedacht dat je zonder rijbewijs NIET verzekerd bent? Echt stoer vind ik je ook niet...
Poster: Bouncy
Die links werken niet...