Gefeliciteerd Tekhead, Kim Clijsters heeft de finale gehaald. En gecondoleerd Yanina heeft de finale niet gehaald. Dus geen interne belgische aangelegenheid in de finale.
Ik was op twee verjaardagsfeestjes en heb daardoor Wickmayer haar match moeten missen, maar het lijkt me dat Wozniacki vrij sterk heeft gespeeld.
Kim Clijsters tegen Serena Williams heb ik het laatste deel wel gezien. We hadden het eerder over de invloed van de emoties van de spelers op hun spel. Nou was dat dus ernstig uit de hand gelopen bij Williams.
Volgens mij was ze al bezorgd doordat Clijsters haar zus naar huis had gestuurd. Daardoor speelde ze slechter. En toen ze achter begon te raken, raakte ze helemaal gefrustreerd. Toen het bijna match point was voor Kim begon ze zelfs erg domme fouten te maken.
Volgens een heleboel mensen was het een verkeerde call van de lines man. Maar Serena was gewoon hopeloos, kon gewoon 10 cm achter de lijn serveren i.p.v. bijna erop en raakte totaal buiten zinnen en schold die mevrouw lines man toen uit.

Als ze gewoon koel en berekend was, had ze nog steeds een goede kans dat ze van Clijsters had gewonnen. In elk geval zou ze dan niet zijn gediskwalificeerd.
Ik denk dat je voor Kim Clijsters zal kraken, dus kraak ik lekker voor Wozniacki, zodat ze ook iemand heeft die haar steunt. Dus voor de verandering staan we even tegen over elkaar, totdat Wozniacki heeft gewonnen.