De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 (31/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Roov    posted on 27-08-2009 19:07
Welkom in de Late Leeuw!
Komt u thuis van een dagje hard werken of wilt u hier even bijkomen, dan kunt u gezellig loungen in een van ons lounge banken

Bestel ook een van onze speciale drankjes :
DJR Cocktail met gemalen CDJ 1000 MK3

Of misschien meer zin in een lekkere beker sinaasappelsap geperst uit rijpe vinyl?

Ook voor een snelle snack kunt u bij ons terecht :

Probeer ons specialiteit : Broodje Moderator met ketchup en uien

Of misschien een schaaltje tulpkabels

Zolang u zich aan onze regels houdt kunt u zolang blijven als u wilt!

De regels :

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 23

Een prettig verblijf in de DJ Resource Chat/Lounge Corner!
User edit by Roov on 27-08-2009 @ 23:27:23 (60%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 ??

Vote :   

Mathiz    posted on 12-09-2009 15:47
keb dus eindelik een dj naam gevonden, wat vinden jullie er van: Mathz en op de h een puntje zodat het mathiz wordt.
Bootstrap    posted on 12-09-2009 16:19
Poster: matezo
keb dus eindelik een dj naam gevonden, wat vinden jullie er van: Mathz en op de h een puntje zodat het mathiz wordt.

Vette naam Happy, laughing Kun je ook wel een mooi logo bij maken.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Mathiz    posted on 12-09-2009 17:09
heb ik al gedaaan trouwens Winking my eye?
Bawb    posted on 12-09-2009 20:54
Iemand van jullie 'Mark Trophy - Let There Be - Original' gehoord. Ik vind hem lekker.
TimmyV    posted on 12-09-2009 20:57
heb ik al gedaaan trouwens Winking my eye?

Ik vind hem mooiCool
Let's go f*cking mental
Snoey    posted on 12-09-2009 21:59
Iemand al die becardi bottled mojito al geprobeerd?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Bootstrap    posted on 12-09-2009 23:29
heb ik al gedaaan trouwens Winking my eye

Ohwja die had ik al een keer langs zien komen Happy, laughing Ik vind hem vet?Cool Wat vinden jullie eigenlijk van het logo van mij en mijn dj maat?SinuZ logo
User edit by Bootstrap on 12-09-2009 @ 23:36:28 (2%)
Stephanie    posted on 13-09-2009 01:11
Geweldig......een discotheek met een onbeveiligd draadloos netwerk! Dj-resource lezen en draaien! De ideale zaterdagnacht besteding?Cool
Bootstrap    posted on 13-09-2009 01:17
Poster: Stephanie
Geweldig......een discotheek met een onbeveiligd draadloos netwerk! Dj-resource lezen en draaien! De ideale zaterdagnacht besteding?Cool

Dat is wel heel relaxt Happy, laughing Waar is dat als ik vragen mag?
Stephanie    posted on 13-09-2009 01:19
De Toekomst op Texel, we staan hier met de Radio 10 Gold tour.....heel gezellig?Cool
Bootstrap    posted on 13-09-2009 01:22
Tof! Zit je nu op een macbook te internetten ofzo? Cool
Stephanie    posted on 13-09-2009 01:23
Jups Mac rules Winking my eye
(we draaien vanavond met z'n tweeen trouwens....dus steeds drie plaatjes tijd voor DJR)
User edit by Stephanie on 13-09-2009 @ 01:25:04 (100%)
Bootstrap    posted on 13-09-2009 01:27
Haha ja zo relaxt dat het dan gelijk ook werkt op zo'n netwerk Happy, laughing Wel relaxt draaien met zn tweeen, doe ik bijna altijd. Heb je tenminste ook tijd om een beetje meer contact te hebben met het publiek en om lekker even te chillen.
Stephanie    posted on 13-09-2009 01:29

Bijna half twee.....Dennis is er klaar mee. Een keer teveel YMCA aangevraagd?Cool
User edit by Stephanie on 13-09-2009 @ 01:53:51 (1%)
Bootstrap    posted on 13-09-2009 02:10
Whaha ik moet ook zo'n bordje hebben Cool Ik ga nu maar eens tukken.
gilan    posted on 13-09-2009 02:24
tonight is producer night
Cool
Stephanie    posted on 13-09-2009 03:38
Hotelkamer op een eiland ergens in de waddenzee.....ook draadloos internet Happy, laughing Wat een luxe?Cool
Snoey    posted on 13-09-2009 04:23
Wat heb ik geluk zeg, rij net naar huis op de scooter zonder rijbewijs. Ik rijd langs de zee, rijd de politie langs. Die keert even verder om en houd rijd vlak daarna naast mij, of ik even wilde stoppen. Dus ik dacht dat ik flink de sjaak was. Hij vroeg gelukkig niet naar een ID of rijbewijs, die ik dus beide niet heb/had. De politie vroeg of ik gedronken had, ik zei nee (had wel een baco op na sluit...) dus ?hij zo'n blaas aparaat in elkaar zetten, tijdens dat vroeg ie waarom ik zo'n grote tas bij me had, vertelde dat ik in het dorp zelf werkte als dj. Ik blazen, gelukkig kreeg ik een p en lieten ze me gaan.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tekhead    posted on 13-09-2009 04:34
blazen tijdens rijden op de scooter ? Rij je dan zo slecht Bouncy ? Ah ja, of is dat de gewoonte bij jullie dat de politie scooters laat stoppen ? Je hebt dus wel veel geluk gehad, maar eind goed al goed.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 13-09-2009 05:06
tjonge toch, heb net de 1/2 finale US Open v.d. vrouwen gezien tussen Clijsters en Williams, met een onvoorstelbaar laatste punt ! Serena aan de opslag bij de stand set 1 6/4 clijsters, 2de set 6/5 en 40/15 voor clijsters, met 2 matchballen voor Kim, en Serena a/d opslag, Serena doet een voetfout, lijnrechter geeft dat aan en Serena wordt helemaal gek, zo erg zelfs dat ze tegen de lijnrechter zei, I Kill You, lijnrechter zegt dat tegen Umpire, die haalt verhaal bij Serena, die dat ontkent uiteraard, maar vruchteloos, want dat moment is opgenomen. Gevolg punt tegen voor Serena en dus gelijk einde wedstrijd. Kim in de Finale wss tegen Woszniaki.? Zelden Serena zo woest gezien als tijden deze wedstrijd, ze had ook al haar Racket stuk geslagen in de eerste set bij setpunt Kim. De zusjes williams op HUN grandslam, er allebei uit door dezelfde speelster, en dat was nog maar eenmaal gebeurd, door jawel Justin Henin. De Williamsen hebben een Belgie fobie.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bouncy    posted on 13-09-2009 09:30
Poster: Tekhead
blazen tijdens rijden op de scooter ? Rij je dan zo slecht Bouncy ? Ah ja, of is dat de gewoonte bij jullie dat de politie scooters laat stoppen ? Je hebt dus wel veel geluk gehad, maar eind goed al goed.

Hij heet Snoey... geen Bouncy...
Ik zal nooit over me zelf zeggen dat ik goed rij op de scooter, maar ik weet wel aardig hoe ik hem moet neerleggen in de bochten zegmaar...
@ Snoey, erg onverantwoord om zonder rijbewijs te rijden!! Wat moet je als er een ongeluk gebeurd? (ongeluk hoeft niet altijd jouw schuld te zijn)... Ooit aan gedacht dat je zonder rijbewijs NIET verzekerd bent? Echt stoer vind ik je ook niet...
MaximDJ    posted on 13-09-2009 10:21
Ik denk ook niet dat hij het bedoeld om stoer te doen...Bouncy....
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Mathiz    posted on 13-09-2009 11:15
Poster: Bootstrap

Ohwja die had ik al een keer langs zien komen Happy, laughing Ik vind hem vet?Cool Wat vinden jullie eigenlijk van het logo van mij en mijn dj maat?SinuZ logo

zeer mooi!
Mixt-Ape    posted on 13-09-2009 11:29
@Matezo: Ik vind je logo heel mooi, maar ik vind de 'i' niet zo heel duidelijk. Volgens mij gaan er heel wat mensen denken dat het 'Mathz' is ofzoiets...en je wil echt niet overkomen als een wiskundefreak!Happy, laughing
Mathiz    posted on 13-09-2009 11:33
jaa je hebt in principe gelijk maar de afbeelding dient eigenlijk alleen maar voor facebook en myspace en websites dus op een affiche komt gwn mathiz te staanWinking my eye
User edit by Mathiz on 13-09-2009 @ 11:33:33 (1%)

74 Users online: 14 Guests (60 Unknown)
Pages generated today : 117.170
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.595.171