De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 (29/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Roov    posted on 27-08-2009 19:07
Welkom in de Late Leeuw!
Komt u thuis van een dagje hard werken of wilt u hier even bijkomen, dan kunt u gezellig loungen in een van ons lounge banken

Bestel ook een van onze speciale drankjes :
DJR Cocktail met gemalen CDJ 1000 MK3

Of misschien meer zin in een lekkere beker sinaasappelsap geperst uit rijpe vinyl?

Ook voor een snelle snack kunt u bij ons terecht :

Probeer ons specialiteit : Broodje Moderator met ketchup en uien

Of misschien een schaaltje tulpkabels

Zolang u zich aan onze regels houdt kunt u zolang blijven als u wilt!

De regels :

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 23

Een prettig verblijf in de DJ Resource Chat/Lounge Corner!
User edit by Roov on 27-08-2009 @ 23:27:23 (60%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 ??

Vote :   

Esmee    posted on 11-09-2009 08:20
Poster: Snoey
Beetje ibuprofen en de hele dag thee met honing drinken en een warme douche voor het optreden, houd je fit. En als het kan inderdaad even lekker 3 a 4 uurtjes bijslapen, houd er rekening mee, meestal als je wakker wordt na zo'n middagdutje, voel je je wel helemaal verrot. Maar dat trekt weg als je eenmaal weer wakker bent. Vooral als je voor het douchen een ibuprofen neemt en na het douchen die thee met honing drinkt, moet het goed komen. (slik niet meer dan 1200 mg per dag, anders loop je risico op maagbloedingen)

bedankt voor de tip Winking my eye. Ik mag van de dokter niet meer dan 1pilletje van 800 mg per dag... dus laat ik dat ook maar niet doen Cool
ik neem wel wat pijstillers mee, die warme douche en thee is wel een goeie bedankt. Net voordat ik ga beginnen neem ik ook nog even warme cup a soup. Happy, laughing

whaaa ik heb vandaaag schoool foto Unhappy ik haat dat echt... Altijd heb ik precies een dikke puist. Nu zit ie precies boven mn lip....
ccc    posted on 11-09-2009 10:21
Poster: Snoey
Beetje ibuprofen en de hele dag thee met honing drinken en een warme douche voor het optreden, houd je fit. En als het kan inderdaad even lekker 3 a 4 uurtjes bijslapen, houd er rekening mee, meestal als je wakker wordt na zo'n middagdutje, voel je je wel helemaal verrot. Maar dat trekt weg als je eenmaal weer wakker bent. Vooral als je voor het douchen een ibuprofen neemt en na het douchen die thee met honing drinkt, moet het goed komen. (slik niet meer dan 1200 mg per dag, anders loop je risico op maagbloedingen)

Ik vind het een beetje overdreven om iemand ibuprofen aan te raden als iemand zich niet lekker voelt. Zijn toch wel erg heftige pijntstillers.
Bootstrap    posted on 11-09-2009 12:56
Poster: Prozei

nee dat mag ook niet,

zeker niet van dit soort dozen schuivers.
bij de winkel die jij op noemt duurt het ongeveer 4 weken voordat je je product pas in huis hebt?
dan kan je zelf wel bedenken hoe de support is al je product kapot is.

Sorry, ik zal het niet meer doen Cool

Nu iets anders: een ibuprofen pil van 800mg is echt heel veel hoor! 200mg lijkt me ruim voldoende, anders ben je straks nog high als je aan het draaien bent Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
ccc    posted on 11-09-2009 13:09
Ik denk als je een van 800 neemt dat alles wazig wordt en je toch 100% zeker moet gaan liggen. :P
Winston    posted on 11-09-2009 13:31
Poster: Tekhead
@winston, waarom kraak je voor Clijsters en niet voor Wickmayer ? Yanina is ook een zeer sympathieke spring in't veld, 19 lente's jong, en altijd positief over tegenstander. Heeft hard moeten werken om prof te worden, heeft op zeer jonge leeftijd haar mama verloren, en papa heeft alles verkocht wat hij had om zijn dochter te kunnen laten tennissen, respect vind ik dat. Wist je trouwens dat zij genoemd is naar de dochter van Diego Maradonna

Nou ik ken haar eigenlijk helemaal niet en onbekend maakt onbemind, vandaar. Maar dat ze zo ver is gekomen zegt zeker wel wat. Ik zal op het moment bepalen voor wie ik uiteindelijk kraak. Ik heb wel altijd een voorliefde voor underdogs, maar dat zijn zowel Caroline als Yanina.

Kim Clijsters heb ik wel zien spelen, maar het was een makkie tegen Na Li.
Tic Toc
DjVictorF    posted on 11-09-2009 16:14
Poster: Xitrate

Mooi ding, maaruhm.. waarom maar eentje?

Ik heb er gewoon 2 hoorWinking my eye Maar ik had geen zin om de 2e erbij te zettenWinking my eye
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Bart_    posted on 11-09-2009 18:28
Poster: Dj_Fantasy
Ga jij soms ook?

Uiteraard.Smile
Tekhead    posted on 11-09-2009 19:39
Poster: Winston

Nou ik ken haar eigenlijk helemaal niet en onbekend maakt onbemind, vandaar. Maar dat ze zo ver is gekomen zegt zeker wel wat. Ik zal op het moment bepalen voor wie ik uiteindelijk kraak. Ik heb wel altijd een voorliefde voor underdogs, maar dat zijn zowel Caroline als Yanina.

Kim Clijsters heb ik wel zien spelen, maar het was een makkie tegen Na Li.

ja, zowel yanina als kim zijn de underdog voor hun halve finale. Volgens de Amerikaanse pers, hebben ze beide geen schijn van kans.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Saskia    posted on 11-09-2009 19:50
Ik wil nieuwe mixer..
Verzoekjes?
En begin niet met djm's ofzo, ik zou heel graag een djm willen maar zo veel geld heb ik niet..
Denk eerder aan reloop rmx en die dingen.. dus geef maar verzoekjes Happy, laughing
User edit by Saskia on 11-09-2009 @ 19:51:26 (57%)
dp_    posted on 11-09-2009 19:52
xone:22?
TimmyV    posted on 11-09-2009 19:52
Battle mixer? Club mixer?
Let's go f*cking mental
Bart_    posted on 11-09-2009 19:53
Dan moeten we wel eisen hebben h? Saskia Happy, laughing

Hoeveel kanalen wil je?
En wat is je uiterste buget?
Saskia    posted on 11-09-2009 20:02
uiterste rond de 300 denk ik..
kanalen liefst 4 maar minder kan ook..
clubmixer
Happy, laughing
Bart_    posted on 11-09-2009 20:06
wil je er eentje met of zonder effecten?
Saskia    posted on 11-09-2009 20:06
het liefst met
Bart_    posted on 11-09-2009 20:08
2 kanalen genoeg?
Want dan zou ik naar de Reloop IQ2 kijken,
heb horen zeggen dat dat een leuk alternatief is voor de DJM400 en ze beweren zelfs dat hij nog een tikkeltje beter is, maar daar weet ik verder niets over.
Bouncy    posted on 11-09-2009 20:08
Poster: Saskia
Ik wil nieuwe mixer..
Verzoekjes?
En begin niet met djm's ofzo, ik zou heel graag een djm willen maar zo veel geld heb ik niet..
Denk eerder aan reloop rmx en die dingen.. dus geef maar verzoekjes Happy, laughing

Hoeveel budget heb je wel dan? want gokken heeft geen zin!
Saskia    posted on 11-09-2009 20:15
Misschien even een paar posts naar boven kijken bouncy :P
Tekhead    posted on 11-09-2009 20:28
Moet hij nieuw zijn Sas ? want anders heb je voor +/- 300 eurie's al een leuke occassie mixer, de Synq sm2 bvb
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Snoey    posted on 11-09-2009 20:29
Poster: Esmee

bedankt voor de tip Winking my eye. Ik mag van de dokter niet meer dan 1pilletje van 800 mg per dag... dus laat ik dat ook maar niet doen Cool
ik neem wel wat pijstillers mee, die warme douche en thee is wel een goeie bedankt. Net voordat ik ga beginnen neem ik ook nog even warme cup a soup. Happy, laughing

whaaa ik heb vandaaag schoool foto Unhappy ik haat dat echt... Altijd heb ik precies een dikke puist. Nu zit ie precies boven mn lip....

Geen cuppa soup, het gaat juist om die honing die in je warme thee zit. Daar zitten ook helende stoffen en is een bron van energie.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Bouncy    posted on 11-09-2009 20:30
Behringer DJX 750
Saskia    posted on 11-09-2009 20:32
heb nu behringer djx 700 :P.. kan niet zeggen dat ik er erg ontevreden over ben..
Bart_    posted on 11-09-2009 20:34
Waarom houd je 'm dan niet?
Lekker doorsparen voor een DJM700, XONE42 of NUO5 of weet ik veel welke je wilt Winking my eye.
Saskia    posted on 11-09-2009 20:35
Ik heb hem 2e hands gekocht en ik merk wel dat hij aan vervaning toe is.. Dus liever een nieuwe..
Snoey    posted on 11-09-2009 20:46
Iets van Numark of Denon of Gemini, mooie effecten heb je toch niet voor onder de 300 euro. Dan nog de vraag 2 of 3 of 4 kanalen? Hoeveel spelers heb ik nu, wil ik een reserver fader of later met meer decks tegelijk draaien of combineren tussen 2 cdj's en een computer. Wil je XLR uitgang of slechts tulp uitgang (grote boxen of je pc speakertjes). Ga je veel op pad met je mengpaneel of staat ie alleen maar thuis (bouwkwaliteit). Beantwoord deze vragen voor jezelf en kijk wat er beschikbaar is met jou budget.
www.soundcloud.com/ten-hooven

142 Users online: 12 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 63.291
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.671.042