Poster: Snoey
Beetje ibuprofen en de hele dag thee met honing drinken en een warme douche voor het optreden, houd je fit. En als het kan inderdaad even lekker 3 a 4 uurtjes bijslapen, houd er rekening mee, meestal als je wakker wordt na zo'n middagdutje, voel je je wel helemaal verrot. Maar dat trekt weg als je eenmaal weer wakker bent. Vooral als je voor het douchen een ibuprofen neemt en na het douchen die thee met honing drinkt, moet het goed komen. (slik niet meer dan 1200 mg per dag, anders loop je risico op maagbloedingen)
Poster: Snoey
Beetje ibuprofen en de hele dag thee met honing drinken en een warme douche voor het optreden, houd je fit. En als het kan inderdaad even lekker 3 a 4 uurtjes bijslapen, houd er rekening mee, meestal als je wakker wordt na zo'n middagdutje, voel je je wel helemaal verrot. Maar dat trekt weg als je eenmaal weer wakker bent. Vooral als je voor het douchen een ibuprofen neemt en na het douchen die thee met honing drinkt, moet het goed komen. (slik niet meer dan 1200 mg per dag, anders loop je risico op maagbloedingen)
Poster: Prozei
nee dat mag ook niet,
zeker niet van dit soort dozen schuivers.
bij de winkel die jij op noemt duurt het ongeveer 4 weken voordat je je product pas in huis hebt?
dan kan je zelf wel bedenken hoe de support is al je product kapot is.
Poster: Tekhead
@winston, waarom kraak je voor Clijsters en niet voor Wickmayer ? Yanina is ook een zeer sympathieke spring in't veld, 19 lente's jong, en altijd positief over tegenstander. Heeft hard moeten werken om prof te worden, heeft op zeer jonge leeftijd haar mama verloren, en papa heeft alles verkocht wat hij had om zijn dochter te kunnen laten tennissen, respect vind ik dat. Wist je trouwens dat zij genoemd is naar de dochter van Diego Maradonna
Poster: Xitrate
Mooi ding, maaruhm.. waarom maar eentje?
Poster: Dj_Fantasy
Ga jij soms ook?
Poster: Winston
Nou ik ken haar eigenlijk helemaal niet en onbekend maakt onbemind, vandaar. Maar dat ze zo ver is gekomen zegt zeker wel wat. Ik zal op het moment bepalen voor wie ik uiteindelijk kraak. Ik heb wel altijd een voorliefde voor underdogs, maar dat zijn zowel Caroline als Yanina.
Kim Clijsters heb ik wel zien spelen, maar het was een makkie tegen Na Li.
Poster: Saskia
Ik wil nieuwe mixer..
Verzoekjes?
En begin niet met djm's ofzo, ik zou heel graag een djm willen maar zo veel geld heb ik niet..
Denk eerder aan reloop rmx en die dingen.. dus geef maar verzoekjes
Poster: Esmee
bedankt voor de tip. Ik mag van de dokter niet meer dan 1pilletje van 800 mg per dag... dus laat ik dat ook maar niet doen
ik neem wel wat pijstillers mee, die warme douche en thee is wel een goeie bedankt. Net voordat ik ga beginnen neem ik ook nog even warme cup a soup.
whaaa ik heb vandaaag schoool fotoik haat dat echt... Altijd heb ik precies een dikke puist. Nu zit ie precies boven mn lip....