De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 (28/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Roov    posted on 27-08-2009 19:07
Welkom in de Late Leeuw!
Komt u thuis van een dagje hard werken of wilt u hier even bijkomen, dan kunt u gezellig loungen in een van ons lounge banken

Bestel ook een van onze speciale drankjes :
DJR Cocktail met gemalen CDJ 1000 MK3

Of misschien meer zin in een lekkere beker sinaasappelsap geperst uit rijpe vinyl?

Ook voor een snelle snack kunt u bij ons terecht :

Probeer ons specialiteit : Broodje Moderator met ketchup en uien

Of misschien een schaaltje tulpkabels

Zolang u zich aan onze regels houdt kunt u zolang blijven als u wilt!

De regels :

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 23

Een prettig verblijf in de DJ Resource Chat/Lounge Corner!
User edit by Roov on 27-08-2009 @ 23:27:23 (60%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 ??

Vote :   

Winston    posted on 10-09-2009 15:35
Poster: Snoey

Ik weet van mezelf, vroeger bij tournooitjes, met een gevalletje deuce, wat dan lang duurde, mij me kon maken of breken. Als ik die game verloor door me eigen fout (bal uit slaan of in het net) dat ik zo opgefokt raakte, dat ik vaak de match verloor, omdat ik uit me ritme raakte en de games daarna veel ballen uitsloeg enz.

Maar als ik die deuce winde, ik echt in me ritme kwam en de ballen goed terug mepte en 8 van de 10 keer de match won. Inmiddels ben ik ruim 6 jaar gestopt met lessen en heb zo nu en dan een baantje gehuurd om te kijken of ik er nog wat van bakte.

Zo'n langdurige deuce geeft eigenlijk psychologisch aan wie de betere speler is.

Inderdaad. Op prof niveau neem je aan dat spelers beter voorbereid hierop zijn. Maar toch merk ik dat het niet zo is. Bij de meeste sporten speelt psychologie of de emoties ook een belangrijke rol.

Poster: Snoey

Ik heb vorige week me oma uitgedaagd, die me denk ik vet gaat inmaken xD, al roep ik keihard dat ik haar alle hoeken van de baan ga laten zien.

Sportieve oma. Succes.

Poster: Tekhead

Leuk op TV, 2 Belgische meiden in de halve finale US Open, Kim Clijsters en yanina Wickmayer, Proficiat meisjes.

Wickmayer heb ik niet eerder zien spelen, wist niet eens dat ze belgisch was.

Gisteren heb ik gekeken naar Melanie Oudin (USA) vs Caroline Wozniacki (Denemarken). Er waren een paar spannende momenten maar Oudin speelde teleurstellend, dus Wozniacki ging makkelijk langs haar met 6-2, 6-2.
Oudin is psychologisch niet goed in spelen op achterstand. Je kon aan haar gezicht zien dat ze wanhopig was. Terwijl Wozniacki vastberaden keek, wel gemakkelijk als je een lichte voorsprong hebt.
Maar tegen Svetlana Kuznetsova was ze ook vastberaden en dat was wel een heel spannende match.

Volgens verwachting is Serena Williams langs Flavia Pennetta gegaan. Dus krijgen we in de semi finale Serena Williams tegen Kim Clijsters spannend. Beide heb ik nog niet zien spelen tijdens dit tournooi. Ik kraak voor Clijsters.
En Wozniacki neemt het op tegen Wickmayer in de halve finale. Ik weet niet voor wie ik zal kraken, vermoedelijk Wozniacki.

Dan wordt de finale Wozniacki tegen Clijsters.
Tic Toc
Bart_    posted on 10-09-2009 17:56
ik kan 2 CDJ800MKII's overkopen voor niet al teveel geld. Ze hebben altijd binnen gestaan en dozen en bon zitten erbij. Enigste probleem is dat ze 3 jaar oud zijn, of zou ik dit niet als een probleem zien?

User edit by Bart_ on 10-09-2009 @ 17:56:39 (2%)
TheDutchDecks    posted on 10-09-2009 17:59
dat zou ik testen als ik jou was, want dat hoeft geen probleem tezijn
Mathiz    posted on 10-09-2009 18:29
moet overweegbaar zijn hoeveel vraagt de verkoper?
Dj_Fantasy    posted on 10-09-2009 19:19
Soms heb ik toch van die momenten...
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 10-09-2009 @ 19:20:20 (2%)
Bootstrap    posted on 10-09-2009 19:32
Poster: Dj_Fantasy
Soms heb ik toch van die momenten...

Haha ik heb laatst op een themafeest met zo'n soort masker op gedraaid Cool Die van mij was zilver, zag er nog best vet uit met een petje erboven Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Dj_Fantasy    posted on 10-09-2009 19:33
Heb hier vanboven een stuk moeten afknippen.. beetje een dikke kopWinking my eye
Morgen ga ik zo waarschijnlijk draaien @ Moulin Rock Festival.
dj2dj.nl
Bootstrap    posted on 10-09-2009 19:40
Dat masker was voor mij eigenlijk te klein Cool Ik vind het altijd wel grappig als DJ's een soort speciale outfit hebben, zoals de bloody beetroots en dr. lektroluv Happy, laughing Voegt vaak toch wel wat toe.
Roov    posted on 10-09-2009 19:41
Poster: Bootstrap
Dat masker was voor mij eigenlijk te klein Cool Ik vind het altijd wel grappig als DJ's een soort speciale outfit hebben, zoals de bloody beetroots en dr. lektroluv Happy, laughing Voegt vaak toch wel wat toe.

Deadmau5 niet te vergeten Winking my eye
MaximDJ    posted on 10-09-2009 19:42
Tis wel Creepy XD
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Bootstrap    posted on 10-09-2009 19:50
Poster: Roov

Deadmau5 niet te vergeten Winking my eye

Inderdaad, hoe kon ik die nou vergeten Cool
Dj_Fantasy    posted on 10-09-2009 20:01
Het is te zien dat jullie allemaal Electro - house lovers zijn..
Wie vergeet er nu toch ook in godsnaam ANGERFIST!?
dj2dj.nl
Bootstrap    posted on 10-09-2009 20:06
Haha ja dat is ook zo Cool Maar ik ben inderdaad wel een electro/house liefhebber in hart en nieren. Ik heb net trouwens een nieuwe mixtape online gegooid. Genre is Techhouse/electro.

LINKJE
Bart_    posted on 10-09-2009 20:09
Het is te zien dat jullie allemaal Electro - house lovers zijn..
Wie vergeet er nu toch ook in godsnaam ANGERFIST!?

Binnenkort angerfist @ Ansarat (Belgi? - Oosthoven).CoolCool
Is bij jou in de buurt DJ_fantasy :p
Dj_Fantasy    posted on 10-09-2009 20:20
@ Bart: I knowWinking my eye Heb de line-up gezien, en binnenkort is wel novemberWinking my eye
Ga er ECHT WEL HEEN!! Wou vorig jaar gaan, maar toen jammer genoeg andere dingen te doen..
dj2dj.nl
Tekhead    posted on 10-09-2009 20:21
@winston, waarom kraak je voor Clijsters en niet voor Wickmayer ? Yanina is ook een zeer sympathieke spring in't veld, 19 lente's jong, en altijd positief over tegenstander. Heeft hard moeten werken om prof te worden, heeft op zeer jonge leeftijd haar mama verloren, en papa heeft alles verkocht wat hij had om zijn dochter te kunnen laten tennissen, respect vind ik dat. Wist je trouwens dat zij genoemd is naar de dochter van Diego Maradonna
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bart_    posted on 10-09-2009 20:38
@ Bart: I knowWinking my eye Heb de line-up gezien, en binnenkort is wel novemberWinking my eye
Ga er ECHT WEL HEEN!! Wou vorig jaar gaan, maar toen jammer genoeg andere dingen te doen..

2 maandjes is toch binnekort?Cool
Line up is heerlijk; Angerfist, Noisecontrollers, Tommyknocker, D-Block and S-Te-Fan, Headhunterz, ...
Dj_Fantasy    posted on 10-09-2009 20:40
Ga jij soms ook?
dj2dj.nl
Esmee    posted on 10-09-2009 22:05
Jee morgen eindelijk weer een feestje draaien Happy, laughing ik draai de laatste 1.5 uur Happy, laughing
heb dr zin in... voel me alleen niet zo lekker... maar ik ga wel smiddags om 3 uur in bed liggen ofzo.
Snoey    posted on 10-09-2009 22:30
Beetje ibuprofen en de hele dag thee met honing drinken en een warme douche voor het optreden, houd je fit. En als het kan inderdaad even lekker 3 a 4 uurtjes bijslapen, houd er rekening mee, meestal als je wakker wordt na zo'n middagdutje, voel je je wel helemaal verrot. Maar dat trekt weg als je eenmaal weer wakker bent. Vooral als je voor het douchen een ibuprofen neemt en na het douchen die thee met honing drinkt, moet het goed komen. (slik niet meer dan 1200 mg per dag, anders loop je risico op maagbloedingen)
www.soundcloud.com/ten-hooven
DjVictorF    posted on 10-09-2009 22:37
http://victor-yeah.hyves.nl/album/15555941/Vrienden/uCsFV3K7/fotos/727381689/0/ZrrB/

ik en me nieuwe box:D (nouja nieuw heb hem al 2 of 3 weekjes.. Dus dacht laat ik hem nou maar is op DJR gooienWinking my eye)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 10-09-2009 @ 22:42:15 (100%)
Xitrate    posted on 10-09-2009 22:57
Poster: DjVictorF
http://victor-yeah.hyves.nl/album/15555941/Vrienden/uCsFV3K7/fotos/727381689/0/ZrrB/

ik en me nieuwe box:D (nouja nieuw heb hem al 2 of 3 weekjes.. Dus dacht laat ik hem nou maar is op DJR gooienWinking my eye)

Mooi ding, maaruhm.. waarom maar eentje?
Bootstrap    posted on 11-09-2009 01:26
Voor de mensen die nog een mooi (2e) scherm willen voor in hun studio: er staat een mooie op?....... Happy, laughing link Ik wil hem zelf eigenlijk hebben, maar ik ben ff out of cash Cool Ik ben gelukkig bijna jarig en dan komt er waarschijnlijk een denon dn-s1200 bij mij collectie Happy, laughing

Oeps, ik mag natuurlijk niet linken naar webshops.. Dom.. Mag ik de naam wel noemen? Smile
User edit by Bootstrap on 11-09-2009 @ 01:28:44 (33%)
Mod edit by Prozei on 11-09-2009 01:52 (4%)
Prozei    posted on 11-09-2009 01:46
Poster: Bootstrap
Mag ik de naam wel noemen? Smile

nee dat mag ook niet,

zeker niet van dit soort dozen schuivers.
bij de winkel die jij op noemt duurt het ongeveer 4 weken voordat je je product pas in huis hebt?
dan kan je zelf wel bedenken hoe de support is al je product kapot is.
Mod edit by Prozei on 11-09-2009 02:01 (100%)
cross-over    posted on 11-09-2009 06:32
ben net wakker na een avondje in een indiase club. een belevenis op zich.
Stond een dj met 2 tapedecks te werken en een klein onbekend mixertje.

weinig euro-music maar vooral traditional indie sound. Klonk niet echt verkeerd.
Al die indies uit hun dak als er weer zo'n (voor hun bekende)?tierelalier sound voorbij kwam.

Wel grappig dat je vlaggetje mee veranderd naar het land waar je bent. Zou lead van elk land het vlaggetje hebbenConfused???
http://soundcloud.com/lau-daniels

138 Users online: 11 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 63.506
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.671.257