De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 (25/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Roov    posted on 27-08-2009 19:07
Welkom in de Late Leeuw!
Komt u thuis van een dagje hard werken of wilt u hier even bijkomen, dan kunt u gezellig loungen in een van ons lounge banken

Bestel ook een van onze speciale drankjes :
DJR Cocktail met gemalen CDJ 1000 MK3

Of misschien meer zin in een lekkere beker sinaasappelsap geperst uit rijpe vinyl?

Ook voor een snelle snack kunt u bij ons terecht :

Probeer ons specialiteit : Broodje Moderator met ketchup en uien

Of misschien een schaaltje tulpkabels

Zolang u zich aan onze regels houdt kunt u zolang blijven als u wilt!

De regels :

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 23

Een prettig verblijf in de DJ Resource Chat/Lounge Corner!
User edit by Roov on 27-08-2009 @ 23:27:23 (60%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 ??

Vote :   

Esmee    posted on 08-09-2009 16:01
aha sandr zit het zo met kant wisselenHappy, laughing dus eigenlijk hetzelfde als emt service wisselen bij tie break.

en main het is deuce Winking my eye
Winston    posted on 08-09-2009 16:09
Poster: Sandr
Je moet wel even verduidelijken dat de service per game wordt gewisseld. Een game is als je dus op 40 staat en dan nog een punt maakt (behalve met een deuce).

Van kant wisselen doe je met ongelijke games. Je speelt de eerste game, als die gespeeld is wissel je van kant. Dan speel je game 2 en 3. Als de 3de gespeeld is wissel je weer van kant. Dan speel je 4 en 5. Als de 5de gespeeld is wissel je weer van kant enzovoort.

Dit vindt ik een duidelijkere uitleg dan van de spelregels.

Poster: Sandr
Tennis is qua conditie niet echt te vergelijken met voetbal.... Bij tennis trek je heel veel korte sprintjes (max 15 meter ongeveer) En bij voetbal ben je 2x 45 minuten constant aan het lopen met daar tussen korte sprintjes maar ook veel langere sprinten. Dit vergt een heel andere conditie.
Dus het is maar net wat je gewend bent.

Ja, alleen kan het bij tennis 2,5 uur duren, terwijl 2x45 = 90 = 1,5 uur. Dat is echt afzien en dat kun je letterlijk zien op de gezichten van de dames.

Ook als het steeds deuce blijft is het frustrerend voor de spelers. Maar het is ook mooi om te zien als ze winnen, want dat gaat heel plotseling, als de ander net een fout heeft gemaakt. Van geconcentreerde vermoeide gezichten in 1 keer brede smiles, rackets worden de lucht ingegooid, etc. Smile
Tic Toc
User edit by Winston on 08-09-2009 @ 16:12:07 (4%)
Sandr    posted on 08-09-2009 16:17
Klopt allemaal...

Daarom zeg ik ook het is niet te vergelijken. Andere tijden, andere inspanning etc.

Maar dat is bij elke sport.. je denkt niet meer te kunnen tot je gewonnen hebt... dan bestaat er geen vermoeidheid meer...

Als ik een hele wedstrijd heb gevoetbald voor me gevoel geen meter meer kan lopen en ik scoor nog dan kan je opeens nog actief doen...adrenaline denk ikWinking my eye
Play that funky music white boy....
Snoey    posted on 08-09-2009 16:22
Ik weet van mezelf, vroeger bij tournooitjes, met een gevalletje deuce, wat dan lang duurde, mij me kon maken of breken. Als ik die game verloor door me eigen fout (bal uit slaan of in het net) dat ik zo opgefokt raakte, dat ik vaak de match verloor, omdat ik uit me ritme raakte en de games daarna veel ballen uitsloeg enz.?

Maar als ik die deuce winde, ik echt in me ritme kwam en de ballen goed terug mepte en 8 van de 10 keer de match won. Inmiddels ben ik ruim 6 jaar gestopt met lessen en heb zo nu en dan een baantje gehuurd om te kijken of ik er nog wat van bakte.

Zo'n langdurige deuce geeft eigenlijk psychologisch aan wie de betere speler is.?

Ik heb vorige week me oma uitgedaagd, die me denk ik vet gaat inmaken xD, al roep ik keihard dat ik haar alle hoeken van de baan ga laten zien.
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 08-09-2009 @ 16:23:25 (24%)
Bouncy    posted on 08-09-2009 16:35
Sporten... K ga liever werken of een avondje draaie
Estacy    posted on 08-09-2009 16:38
Poster: Bouncy

Ooit gedacht aan timecode?

computers vinden mij niet aardig, crashen altijd.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Bootstrap    posted on 08-09-2009 16:43
Ik was net bang dat ik mijn band moest plakken, maar het bleek mijn ventiel te zijn Happy, laughing Scheelt een hoop werk, kan ik weer ff gaan draaien Cool Wel een ruig nummer dit trouwens: linkje
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
main    posted on 08-09-2009 16:45
Poster: Esmee
aha sandr zit het zo met kant wisselenHappy, laughing dus eigenlijk hetzelfde als emt service wisselen bij tie break.

en main het is deuce Winking my eye

ahaaa, ja dat wist ik welCool
main    posted on 08-09-2009 16:47
Poster: Bootstrap
Ik was net bang dat ik mijn band moest plakken, maar het bleek mijn ventiel te zijn Happy, laughing Scheelt een hoop werk, kan ik weer ff gaan draaien Cool Wel een ruig nummer dit trouwens: linkje

dat nummer is ziek WOW en fuuucking dik om te mixen (denk ik)
Bouncy    posted on 08-09-2009 16:57
Poster: Estacy

Ooit gedacht aan timecode?

computers vinden mij niet aardig, crashen altijd.

Ooit een mac geprobeerd? ook ruzie mee? (je kunt het altijd eens proberen hea...)
Estacy    posted on 08-09-2009 17:00
Ik heb ooit een uurtje met een Mac pro geklooid, maar klikte de hele tijd mis, snapte niks van de toetsen en de muis die er bijzat werkte al helemaal niet. Maar met Ubuntu (linux) heb ik nog nooit problemen gehad. Onze Vista PC is pas een half jaar oud, en al 3x voor reparatie (software) teruggestuurd. onze XP pc (2 jaar oud) pas 1x (kwam door mij)
Bootstrap    posted on 08-09-2009 17:01
Poster: main

dat nummer is ziek WOW en fuuucking dik om te mixen (denk ik)

Ja vet nummer he Cool Ik ben echt into dit soort ruige electro house met van die lekkere dubstep achtige baslijnen Happy, laughing Als je dit vet vindt moet je ook eens naar muziek van Aniki en B.Rich zoeken.
Saskia    posted on 08-09-2009 17:10
Heb heel lang getennist en heel lang gevoetbald en het zijn echt twee totaal verschillende sporten die je ook op conditioneel gebied echt niet met elkaar kan vergelijken wat hierboven al is gezegd Winking my eye.
Bootstrap    posted on 08-09-2009 17:12
Ik heb ooit een uurtje met een Mac pro geklooid, maar klikte de hele tijd mis, snapte niks van de toetsen en de muis die er bijzat werkte al helemaal niet. Maar met Ubuntu (linux) heb ik nog nooit problemen gehad. Onze Vista PC is pas een half jaar oud, en al 3x voor reparatie (software) teruggestuurd. onze XP pc (2 jaar oud) pas 1x (kwam door mij)

Je moet gewoon even wennen aan een Mac. Had ik ook de eerste paar uur. Nu wil ik niet anders meer Cool
Bouncy    posted on 08-09-2009 17:26
Poster: Bootstrap

Je moet gewoon even wennen aan een Mac. Had ik ook de eerste paar uur. Nu wil ik niet anders meer Cool

Mwha, ga hem nou geen mac adviezeren als hij het geen ideaal systeem vind!
Maar iig, een uurtje op een Mac Pro zegt heel weinig... mensen denken vaak: Apple's zijn gebruiksvriendelijk, DUS ik kan er gelijk mee overweg... maar zo werkt het NIET!
Estacy    posted on 08-09-2009 17:35
In feite is elk apparaat gebruiksvriendelijk als je eraan gewend bent. Maar als je 2 besturingssystemen op je laptop installeert (bijv. Ubuntu en Mac) en je gebruikt Ubuntu voor school, spelletjes, etc. en de mac kant alleen voor Traktor, is Traktor dan stabiel? (uitgaand van een Apple laptop met 2 besturings systemen)
Bouncy    posted on 08-09-2009 17:51
In feite is elk apparaat gebruiksvriendelijk als je eraan gewend bent. Maar als je 2 besturingssystemen op je laptop installeert (bijv. Ubuntu en Mac) en je gebruikt Ubuntu voor school, spelletjes, etc. en de mac kant alleen voor Traktor, is Traktor dan stabiel? (uitgaand van een Apple laptop met 2 besturings systemen)

t is superstabiel, maar dat betekend niet dat het niet kan vastnaaien.. K al 1 keer een macbook grzien die live vastliep en ook alleen maar werd gebruikt voor traktor
TheDutchDecks    posted on 08-09-2009 17:56

t is superstabiel, maar dat betekend niet dat het niet kan vastnaaien.. K al 1 keer een macbook grzien die live vastliep en ook alleen maar werd gebruikt voor traktor

het ik beter als een windows pc in ieder geval Cool
Saskia    posted on 08-09-2009 18:06
er zit trouwens een meisje bij mij op school en die lijkt echt heel veel op jou esm?e :P
Lead    posted on 08-09-2009 18:08
macbook en traktor ?
Rommel eens aan de usb plug, als die even geen kontact meer maakt zit je een minuut zonder geluid, en dat heb ik al een paar keer zien gebeuren. Een mac is niet heilig en loopt ook vast hoor....
Let the BASS be louder
Estacy    posted on 08-09-2009 18:18
Dat vindt ik nou het grote nadeel aan DJ'en met Laptops, die hebben meer kans op vastlopen dan CD spelers of Vinyl. Ik wil wel een DJ set die niet vastloopt. Als Traktor nou eens een speciale DJ laptop uit zou brengen? met alleen maar Traktor en internet erop? (voor Beatport, Dance-tunes etc.)
Bootstrap    posted on 08-09-2009 18:24

Mwha, ga hem nou geen mac adviezeren als hij het geen ideaal systeem vind!

Maar iig, een uurtje op een Mac Pro zegt heel weinig... mensen denken vaak: Apple's zijn gebruiksvriendelijk, DUS ik kan er gelijk mee overweg... maar zo werkt het NIET!

Ik probeerde hem ook geen mac aan te smeren, maar ik bedoelde precies wat jij in je post zei Cool

Daarnaast is mijn laptop ook wel eens live vastgelopen. 1 keer door hitte en vocht tijdens een zwembad feest en een keer door een gare externe hardeschijf.
User edit by Bootstrap on 08-09-2009 @ 18:27:59 (41%)
Esmee    posted on 08-09-2009 21:16
Poster: Saskia
er zit trouwens een meisje bij mij op school en die lijkt echt heel veel op jou esm?e :P

okeee, is dat positief of negatief Cool?
main    posted on 08-09-2009 21:35
Dat vindt ik nou het grote nadeel aan DJ'en met Laptops, die hebben meer kans op vastlopen dan CD spelers of Vinyl. Ik wil wel een DJ set die niet vastloopt. Als Traktor nou eens een speciale DJ laptop uit zou brengen? met alleen maar Traktor en internet erop? (voor Beatport, Dance-tunes etc.)

en een cdj kan niet flippen wil je zeggen?
Stefjuuh    posted on 08-09-2009 22:37
Poster: Esmee

okeee, is dat positief of negatief Cool?

Ik gok enkel een opmerking..

137 Users online: 14 Guests (123 Unknown)
Pages generated today : 18.457
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.406.831