Poster: Sandr
Je moet wel even verduidelijken dat de service per game wordt gewisseld. Een game is als je dus op 40 staat en dan nog een punt maakt (behalve met een deuce).
Van kant wisselen doe je met ongelijke games. Je speelt de eerste game, als die gespeeld is wissel je van kant. Dan speel je game 2 en 3. Als de 3de gespeeld is wissel je weer van kant. Dan speel je 4 en 5. Als de 5de gespeeld is wissel je weer van kant enzovoort.
Poster: Sandr
Tennis is qua conditie niet echt te vergelijken met voetbal.... Bij tennis trek je heel veel korte sprintjes (max 15 meter ongeveer) En bij voetbal ben je 2x 45 minuten constant aan het lopen met daar tussen korte sprintjes maar ook veel langere sprinten. Dit vergt een heel andere conditie.
Dus het is maar net wat je gewend bent.
Poster: Bouncy
Ooit gedacht aan timecode?
Poster: Esmee
aha sandr zit het zo met kant wisselendus eigenlijk hetzelfde als emt service wisselen bij tie break.
en main het is deuce
Poster: Bootstrap
Ik was net bang dat ik mijn band moest plakken, maar het bleek mijn ventiel te zijnScheelt een hoop werk, kan ik weer ff gaan draaien
Wel een ruig nummer dit trouwens: linkje
Poster: EstacyPoster: Bouncy
Ooit gedacht aan timecode?
computers vinden mij niet aardig, crashen altijd.
Poster: main
dat nummer is zieken fuuucking dik om te mixen (denk ik)
Poster: Estacy
Ik heb ooit een uurtje met een Mac pro geklooid, maar klikte de hele tijd mis, snapte niks van de toetsen en de muis die er bijzat werkte al helemaal niet. Maar met Ubuntu (linux) heb ik nog nooit problemen gehad. Onze Vista PC is pas een half jaar oud, en al 3x voor reparatie (software) teruggestuurd. onze XP pc (2 jaar oud) pas 1x (kwam door mij)
Poster: Bootstrap
Je moet gewoon even wennen aan een Mac. Had ik ook de eerste paar uur. Nu wil ik niet anders meer
In feite is elk apparaat gebruiksvriendelijk als je eraan gewend bent. Maar als je 2 besturingssystemen op je laptop installeert (bijv. Ubuntu en Mac) en je gebruikt Ubuntu voor school, spelletjes, etc. en de mac kant alleen voor Traktor, is Traktor dan stabiel? (uitgaand van een Apple laptop met 2 besturings systemen)
t is superstabiel, maar dat betekend niet dat het niet kan vastnaaien.. K al 1 keer een macbook grzien die live vastliep en ook alleen maar werd gebruikt voor traktor
Mwha, ga hem nou geen mac adviezeren als hij het geen ideaal systeem vind!
Maar iig, een uurtje op een Mac Pro zegt heel weinig... mensen denken vaak: Apple's zijn gebruiksvriendelijk, DUS ik kan er gelijk mee overweg... maar zo werkt het NIET!
Poster: Saskia
er zit trouwens een meisje bij mij op school en die lijkt echt heel veel op jou esm?e :P
Dat vindt ik nou het grote nadeel aan DJ'en met Laptops, die hebben meer kans op vastlopen dan CD spelers of Vinyl. Ik wil wel een DJ set die niet vastloopt. Als Traktor nou eens een speciale DJ laptop uit zou brengen? met alleen maar Traktor en internet erop? (voor Beatport, Dance-tunes etc.)
Poster: Esmee
okeee, is dat positief of negatief?