Poster: WinstonKlopt niet helemaal, de RPDJ1200 heeft een gladde, de RPDJ1210 heeft een gekrulde
DJ1200 heeft dus soms een gladde kabel en soms een gekrulde. Opletten dus als je een voorkeur hebt voor krulsnoeren.
Poster: Esmee
maar ik vind de 1210 mooier. Hou wel van die zilvere delen.
Maargoed, ik twijfel tussen dj 1210 en dh 1200. Nja heb toch nog geen geld, dus heb nog minstens paar maanden om na te denken
Poster: Tekhead
Alle, net thuis van etentje met vrouwke en onze Levi, hij is jarig vandaag, is 7 jaar geworden, cado-kes uitgepakt en beetje feestje van gemaakt. Hip Hip Hoera
Poster: Winston
Heb je het over de RP-DH1200, Esmee? Dat is de zwaarste headphone ter wereld, die ook het hardst je hoofd grijpt. Het knelt wel meestal niet aan je oren.
Poster: Stefjuuh
Je mag altijd mijn HDJ-2000 testen, mocht je erover nadenken..:p
Poster: Snoey
Krulsnoer is echt veel relaxter, HD25 van Senheiser die ik had, had dat niet. Nadeel dat je veel minder bewegings ruimte hebt.
Poster: Bootstrap
Ohwja en gefeliciteerd Tekhead
Poster: Bart_
maar de nieuwe HD25 heeft 'm wel h? Snoey.
Krulsnoer is ook apart verkrijgbaar overigens.
Poster: Bouncy
die ligt alleen buiten haar bereik (financieel)
Zou best kunnen Arcee
Een HDJ-2000 ligt toch echt buiten mijn bereik qua prijs. Als ik die neem komt die 2e cd speler er nooit....
ik moet echt maar eens gaan werken...
Mij lijkt me een krulsnoer wel relaxt, dus die heb ik er t liefste wel bij.
@ Tek
Nog Gefeliciteerd!
koptelefoons koop ik graag 1e hands... die dingen zijn toch vaak op iemands hoofd gezet en ik vind het wel zo fris als ik dus gewoon een schone nieuwe heb
en ik was juist aan het kijken naar die technics dingendus als je even terug leest