De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 (14/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Roov    posted on 27-08-2009 19:07
Welkom in de Late Leeuw!
Komt u thuis van een dagje hard werken of wilt u hier even bijkomen, dan kunt u gezellig loungen in een van ons lounge banken

Bestel ook een van onze speciale drankjes :
DJR Cocktail met gemalen CDJ 1000 MK3

Of misschien meer zin in een lekkere beker sinaasappelsap geperst uit rijpe vinyl?

Ook voor een snelle snack kunt u bij ons terecht :

Probeer ons specialiteit : Broodje Moderator met ketchup en uien

Of misschien een schaaltje tulpkabels

Zolang u zich aan onze regels houdt kunt u zolang blijven als u wilt!

De regels :

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 23

Een prettig verblijf in de DJ Resource Chat/Lounge Corner!
User edit by Roov on 27-08-2009 @ 23:27:23 (60%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 03-09-2009 13:12
Poster: Lawrenz
Ennnn pauze! Straks twee compositielessen...

Bevalt het een beetje in Hilversum?
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Estacy    posted on 03-09-2009 13:57
American DJ/Audio doet het goed!
ze hebben nu zelfs een eigen service site, mischien een upcoming Pioneer concurrent?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Bouncy    posted on 03-09-2009 14:56
Poster: Estacy

ze hebben nu zelfs een eigen service site, mischien een upcoming Pioneer concurrent?

Ik heb mezelf altijd al verbaasd over de prijs/kwaliteit verhouding van ADJ/American Audio...
Bootstrap    posted on 03-09-2009 15:50
Poster: Estacy

Wel relaxt dat ze nu een service site hebben Happy, laughing Staat toch wel lekker profi, jammer dat nog niet alles werkt.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Estacy    posted on 03-09-2009 16:15
grappig genoeg doet de site het al niet meer.
ccc    posted on 03-09-2009 16:51
Bij mij wel gewoon?

Maar ik heb niet het idee dat die website van American Audio zelf is? Ziet er een beetje el cheapo uit namelijk.
Estacy    posted on 03-09-2009 16:59
de site verdient niet de prijs voor hoe hij eruitziet, maar dat krijgt Niewe Lijn ook niet, het gaat mij erom of ie goed werkt, en alles is lekker overzichtelijk, met plaatjes en text.
Lawrenz    posted on 03-09-2009 17:56
Poster: Bootstrap

Bevalt het een beetje in Hilversum?

Zeker! Ben alleen wel bezig met het proberen te switchen naar Music Production and Performance. Ik zou heel graag het spelen van piano/toetsen ook betrekken in mijn studie, en dat zal met mijn huidige weinig tot niet gebeuren!
Was wel tof, ik kwam laatst de briljante orkest sample library Symphobia van Project SAM tegen. Kregen we vandaag les in digitale orkestratie van een van de drie makers daarvan!
Bouncy    posted on 03-09-2009 18:10

Zeker! Ben alleen wel bezig met het proberen te switchen naar Music Production and Performance. Ik zou heel graag het spelen van piano/toetsen ook betrekken in mijn studie, en dat zal met mijn huidige weinig tot niet gebeuren!

Was wel tof, ik kwam laatst de briljante orkest sample library Symphobia van Project SAM tegen. Kregen we vandaag les in digitale orkestratie van een van de drie makers daarvan!

Das idd wel vet, de geruchten bij mij op school gaan dat onze audio docent voor het 2e jaar de geluidstechnicus is van Snoop Dogg...
Lawrenz    posted on 03-09-2009 18:31
Poster: Bouncy

Das idd wel vet, de geruchten bij mij op school gaan dat onze audio docent voor het 2e jaar de geluidstechnicus is van Snoop Dogg...

Ja bij ons hebben ze het ook goed geregeld, heb gehoord dat onze performance docent al tourde met de vader van Candy Dulfer, en met oa Kane heeft gespeeld enzo... Heel erg vet als je van dat soort "inside" mensen les krijgt!

Esmee    posted on 03-09-2009 19:34
goed morgen gaan we lekker emt heel 4vwo naar ijmuiden fietsen (2 a 2.5 uur vanaf hier) windkracht 7/8? regen... heerlijk Happy, laughing en dan gaan we daaaar, in de blubber spelen (vlotten bouwen) een buitenklimmuur beklimmen , tampon bal (iets met een soort mislukte hockeysticks en een voetbal) en beach volleybal (allemaal buiten) en dan gaan we rond een uur of 5 daar weer terug fietsen Happy, laughing lijkt me echt heeeel leuk allemaal bij mooi weer (behalve het fietsdeel, ik heb een fiets zonder versnellingen en fiets nooit meer dan 5 minuten) maar met het weer wat we nu hebben....Cool
Mixt-Ape    posted on 03-09-2009 19:53
Haha! Klinkt als iets om naar uit te kijken...Happy, laughing
Saskia    posted on 03-09-2009 20:01
tamponbal is vet!
vooral geblindoekt!
hahaha
Bouncy    posted on 03-09-2009 20:05
Poster: Esmee
..tampon bal (iets met een soort mislukte hockeysticks en een voetbal)..

Whaha?CoolCool
Esmee    posted on 03-09-2009 20:50
tampon bal kan ik niet... ik krijg altijd af zo'n stick/tampon tegen mn kop, of tegen mn buik. En anders wel de bal recht tegen mn gezicht gesmashd.....
Winston    posted on 03-09-2009 20:58
Ooow, dat lijkt me niet lekker ...... Cool
Tic Toc
main    posted on 03-09-2009 21:02
tamponbal.. aah, het prachtspel waarbij je ongestoord keihard tegen iets aan mag slaan zonder dat ze er iets van zeggen
Esmee    posted on 03-09-2009 21:06
ik heb liever zaal hockey, zijn de sticks tenminste normale lengte, heb je zo'n mooi opwip stukje (soort ijshockey maar dan binnen is het eigenlijk, geen gewoon hockey)
en anders voetbal :P of nja t liefste heb ik emt gym basketball... tennis doen we toch noooit Unhappy honkball is ook wel leuk, maar alleen het slaan deel (soort tennis eh :p)
main    posted on 03-09-2009 21:08
of gewoon batminton, geweldig spel. vooral serveren door je benen
MaximDJ    posted on 03-09-2009 21:11
Poster: main
tamponbal.. aah, het prachtspel waarbij je ongestoord keihard tegen iets aan mag slaan zonder dat ze er iets van zeggen

HEERLIJK SPEL!!!! Vooral leuk als je al 8 jaar op tennis zit?Cool Maar het blijft echt mooi! Effe de mensen die je niet mag hard raken met zo'n balletje!! Love it:p
Party Sensations. Excellence in entertainment.
main    posted on 03-09-2009 21:12
haha jij snapt m, en dan vooral keihard volhouden dat t niet express was
Winston    posted on 03-09-2009 21:13
moet ik ook eens proberen Cool
Tic Toc
User edit by Winston on 03-09-2009 @ 21:33:51 (78%)
MaximDJ    posted on 03-09-2009 22:31
Tuurlijk!! T was echt niet express hoor!!Cool Het is echt zo'n ''Naai je klasgenoten - spel" XD
Het heet Tamponbal, omdat er eigenlijk een hele grote Mega hard-schuim tampon op het einde van een stok zit gelijmd, waar je dan de bal (Bart Smit bal ofzo...van een euro) keihard mee wegslaatCool
Tot zover mijn interessante uitlegCool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 03-09-2009 @ 22:33:32 (100%)
Bouncy    posted on 03-09-2009 22:54
Poster: Esmee
tampon bal kan ik niet... ik krijg altijd af zo'n stick/tampon tegen mn kop, of tegen mn buik. En anders wel de bal recht tegen mn gezicht gesmashd.....

Dan moet je ook bukken....
moetikjenouallesuitleggen? zilvervisjes kun je gewoon oppakken:P
Snoey    posted on 03-09-2009 23:00
Ik zou niet bukken als er met stokken geswaaid word. Dat doe je 1 keer daarna nooit neer (nare herinnering aan het bukken voor een stok :P)
www.soundcloud.com/ten-hooven

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

171 Users online: 17 Guests (154 Unknown)
Pages generated today : 9.163
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.682.115

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use