Poster: Lawrenz
Ennnn pauze! Straks twee compositielessen...
Poster: Estacy
American DJ/Audio doet het goed!
ze hebben nu zelfs een eigen service site, mischien een upcoming Pioneer concurrent?
Poster: Estacy
American DJ/Audio doet het goed!
ze hebben nu zelfs een eigen service site, mischien een upcoming Pioneer concurrent?
Poster: Bootstrap
Bevalt het een beetje in Hilversum?
Poster: Lawrenz
Zeker! Ben alleen wel bezig met het proberen te switchen naar Music Production and Performance. Ik zou heel graag het spelen van piano/toetsen ook betrekken in mijn studie, en dat zal met mijn huidige weinig tot niet gebeuren!
Was wel tof, ik kwam laatst de briljante orkest sample library Symphobia van Project SAM tegen. Kregen we vandaag les in digitale orkestratie van een van de drie makers daarvan!
Poster: BouncyPoster: Lawrenz
Zeker! Ben alleen wel bezig met het proberen te switchen naar Music Production and Performance. Ik zou heel graag het spelen van piano/toetsen ook betrekken in mijn studie, en dat zal met mijn huidige weinig tot niet gebeuren!
Was wel tof, ik kwam laatst de briljante orkest sample library Symphobia van Project SAM tegen. Kregen we vandaag les in digitale orkestratie van een van de drie makers daarvan!
Das idd wel vet, de geruchten bij mij op school gaan dat onze audio docent voor het 2e jaar de geluidstechnicus is van Snoop Dogg...Ja bij ons hebben ze het ook goed geregeld, heb gehoord dat onze performance docent al tourde met de vader van Candy Dulfer, en met oa Kane heeft gespeeld enzo... Heel erg vet als je van dat soort "inside" mensen les krijgt!
Poster: Esmee..tampon bal (iets met een soort mislukte hockeysticks en een voetbal)..Whaha?
Poster: main
tamponbal.. aah, het prachtspel waarbij je ongestoord keihard tegen iets aan mag slaan zonder dat ze er iets van zeggen
Poster: Esmee
tampon bal kan ik niet... ik krijg altijd af zo'n stick/tampon tegen mn kop, of tegen mn buik. En anders wel de bal recht tegen mn gezicht gesmashd.....