De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 (11/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Roov    posted on 27-08-2009 19:07
Welkom in de Late Leeuw!
Komt u thuis van een dagje hard werken of wilt u hier even bijkomen, dan kunt u gezellig loungen in een van ons lounge banken

Bestel ook een van onze speciale drankjes :
DJR Cocktail met gemalen CDJ 1000 MK3

Of misschien meer zin in een lekkere beker sinaasappelsap geperst uit rijpe vinyl?

Ook voor een snelle snack kunt u bij ons terecht :

Probeer ons specialiteit : Broodje Moderator met ketchup en uien

Of misschien een schaaltje tulpkabels

Zolang u zich aan onze regels houdt kunt u zolang blijven als u wilt!

De regels :

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 23

Een prettig verblijf in de DJ Resource Chat/Lounge Corner!
User edit by Roov on 27-08-2009 @ 23:27:23 (60%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 ??

Vote :   

Esmee    posted on 01-09-2009 16:37
iedereen verklaart mij juist voor gek dat ik em geld heb uitgegeven aan een dj set, en niet spaar voor een scooter :P Ik draai liever + wat aan me conditie doen, dan op me scooter lekker overal snel zijn...
al nja... scooter is wel chill.... maar ik moet gewoon keuzes maken. Happy, laughing
Snoey    posted on 01-09-2009 16:43
Ik heb toen der tijd diezelfde keuze gemaakt toen ik 15 was, draaitafels inplaats van een scooter. En naast dat draaien super leuk is, kost een scooter geld, maar draaitafels kan je terug verdienen.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Stefjuuh    posted on 01-09-2009 16:47
Bekend verhaal!
Tekhead    posted on 01-09-2009 17:48
Poster: Esmee
iedereen verklaart mij juist voor gek dat ik em geld heb uitgegeven aan een dj set, en niet spaar voor een scooter :P Ik draai liever + wat aan me conditie doen, dan op me scooter lekker overal snel zijn...
al nja... scooter is wel chill.... maar ik moet gewoon keuzes maken. Happy, laughing

Vind ik cool Esmee, het leven zit vol keuze's maken. Toen ik destijds zo jong was als jij kreeg ik van m'n vader 750,00 euro (toen was het nog Belgische franks) om een bromfiets te kopen, en ik kocht in plaats ervan? 2 TT's en een zender en antenne voor een piraten radio zender, samen met enkele vrienden die ook investeerden in de radio. Toen m'n vader dat wist werdt hij razend, maar ja het was mijn keuze en daarmee uit. Zo is het eigenlijk allemaal begonnen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Winston    posted on 01-09-2009 17:51

Nvie
Lead
Winston++
Tekhead
Phenix
Saskia
Stefjuuh

Ha, vandaag staat Nvie boven Lead. Misschien omdat tie in China zit? Trouwens leuk vlaggetje.
Tic Toc
Boyd    posted on 01-09-2009 17:53
Poster: Roov
Gister was 538 DJ's On Tour bij ons, en dat is altijd een groot feest in Soest, maar dit keer liep het wel ff iets anders af.
Ik wilde wegfietsen in eens komt er een kerel van 19 jaar naar me toe en zegt blijf van me fiets af, ik zei doe normaal gast, is mijn fiets (ik liet mijn sleutel + huissleutel + kluissleutel zien) en alsnog geloofde hij het niet. In eens springt die kerel mij om de nek en probeert mij te wurgen
Ik heb dus ongeveer een minuut zonder adem gezeten, maar twee vrienden van me sprongen op hem en haalde hem op de grond
Daarna brak iemand zn standaart van zn fiets eraf en begon op die dude in te hakken
Hele goede vriend van mij is afgevoerd naar het ziekenhuis omdat hij op zn neus was geslagen en er bloed uit zn oog kwam, gebroken neus waarschijnlijk. En ik zelf ziet hier waarschijnlijk met een gekneusde voet en een gebroken pink...

Gekkenhuis in Soest Happy, laughing

Altijd in dat maffe soest he, mah hier is het niet veel rustiger hoor.

Nog aangifte doen tegen die mongool?
Roov    posted on 01-09-2009 18:21
Poster: BoydGrift

Altijd in dat maffe soest he, mah hier is het niet veel rustiger hoor.

Nog aangifte doen tegen die mongool?

Nee joh ga ik niet doen Happy, laughing
Snoey    posted on 01-09-2009 18:40
Waarom niet? Het is een kleine moeite.
RemcoV    posted on 01-09-2009 19:07
LOL ik wou dat ik ook bij het Gilde was in Soest, ik ben een beetje te oud inmiddels maar het is elk jaar weer een CHAOS!!

Ik weet nog dat 2 jaar geleden zelfs de ME erbij moest komen hahaCool

@Roov, beetje balen man.. Bijgekomen van de schrik? Ik zou gewoon aangifte doen van mishandeling, kan je weer wat centjes voor nieuwe dj gear bij elkaar sprokkelenCool
Esmee    posted on 01-09-2009 19:10
en niet de aanklacht vergeten eh, traumatische aandoening... KASSA!
Tekhead    posted on 01-09-2009 19:43
Poster: Winston

Nvie
Lead
Winston++
Tekhead
Phenix
Saskia
Stefjuuh

Ha, vandaag staat Nvie boven Lead. Misschien omdat tie in China zit? Trouwens leuk vlaggetje.

tzal een namaak Lead zijn, Made in China haha, LOL.
User edit by Tekhead on 01-09-2009 @ 19:45:18 (2%)
Mixt-Ape    posted on 01-09-2009 19:47
Haha! Goeike!
Snoey    posted on 01-09-2009 19:48
@ Esmee

Als dat zo makkelijk ging... Rechtzaken zijn duur en dan nog is het niet zeker of je de zaak wint, en zelfs als je hem wint, is het nog maar afwachten of je ook je geld krijgt (kan ook nog lang duren namelijk).
User edit by Snoey on 01-09-2009 @ 19:50:24 (4%)
Mixt-Ape    posted on 01-09-2009 19:53
Poster: Roov
Gister was 538 DJ's On Tour bij ons, en dat is altijd een groot feest in Soest, maar dit keer liep het wel ff iets anders af.
Ik wilde wegfietsen in eens komt er een kerel van 19 jaar naar me toe en zegt blijf van me fiets af, ik zei doe normaal gast, is mijn fiets (ik liet mijn sleutel + huissleutel + kluissleutel zien) en alsnog geloofde hij het niet. In eens springt die kerel mij om de nek en probeert mij te wurgen
Ik heb dus ongeveer een minuut zonder adem gezeten, maar twee vrienden van me sprongen op hem en haalde hem op de grond
Daarna brak iemand zn standaart van zn fiets eraf en begon op die dude in te hakken
Hele goede vriend van mij is afgevoerd naar het ziekenhuis omdat hij op zn neus was geslagen en er bloed uit zn oog kwam, gebroken neus waarschijnlijk. En ik zelf ziet hier waarschijnlijk met een gekneusde voet en een gebroken pink...

Gekkenhuis in Soest Happy, laughing

Het was toch niet met ONZE tandem he??
Tekhead    posted on 01-09-2009 20:01
Krijg net een mailtje toegestuurd van vrienden dat de ex-USA import? winkel op de St.Jacobsmarkt terug open, dat was vandaag de grote opening. De uitbaters zijn Gerry, Yves de Ruyter en bounq. Ik ga morgen eens kijken en laat wel weten wat het zoal geworden is.
Estacy    posted on 01-09-2009 20:01
net ff bij Spincity in Nijmegen geweest, wat een klein zaakje zeg! en ben eigenlijk niet erg te spreken over die duurdere mixers, echt veel speling op de potmeters, had ik niet verwacht! (had overigens geen pioneer getests, wel Eclers) en die koptelefoons (boven de 100 euro), wat een verschil met wat ik nu heb zeg! man, geen gekraak als je hem op en neer beweegt (de bouw, niet het geluid kraakt) en lekker stevig. Dus heb mijn keuzes gemaakt: eerst een technics RP-DH1200, en dan een AH mixert
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Roov    posted on 01-09-2009 20:02
Poster: RemcoV
Ik weet nog dat 2 jaar geleden zelfs de ME erbij moest komen hahaCool

Ja klopt, dat was ook feest! Winking my eye

@ alle mensen die vinden dat ik hem moet aanklagen. Dat doe ik niet, mijn vrienden en ik hebben naar mijn mening ook niet echt slim gehandeld *DRANK MAAKT MEER KAPOT DAN JE LIEF IS*. Dus ik laat het lekker zitten.

@ Mixt-Ape, kon ik niet zin man, 't was donker Winking my eye
Bouncy    posted on 01-09-2009 20:13
Okee, djr, k heb jullie goeie raad weer nodig! Ik heb nu eindelijk een uitnodiging gekregen om de 21ste naar the new species te gaan (pioneer), alleen is dit savonds en moet ik met de trein daar naartoe, en dat vinden mijn ouders niet goed! Hoe kan ik ze overhalen dat ik wel mag?? Want volgens mij snappen ze het niet helemaal..
Estacy    posted on 01-09-2009 20:18
zeg dat het d? revolutie in DJ land gaat worden, en dat je ronduit een loser bent als je niet gaat. Ook kun je natuurlijk zeggen dat je de 21ste uitgaat met vrienden, en pas laat thuiskomt (natuurlijk ga je dan stiekem Pioneer kijken)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Snoey    posted on 01-09-2009 20:26
Poster: Bouncy
Okee, djr, k heb jullie goeie raad weer nodig! Ik heb nu eindelijk een uitnodiging gekregen om de 21ste naar the new species te gaan (pioneer), alleen is dit savonds en moet ik met de trein daar naartoe, en dat vinden mijn ouders niet goed! Hoe kan ik ze overhalen dat ik wel mag?? Want volgens mij snappen ze het niet helemaal..

Je kan dit toch gewoon koppelen met een ?fictieve? schoolopdracht, ckv ofzo.
Winston    posted on 01-09-2009 20:28
Zeker gezien zijn studie.
Tic Toc
Bart_    posted on 01-09-2009 20:29
Poster: Dj_Fantasy
Gewoon geen brommer kopen. Wachten tot je 18 bent..
Heb ook geen brommer gekocht toen ik 16 was. Is gewoon pure geld verspilling.. Als je 2 jaar wacht kun je dan je brommer verkopen en dan met verlies nogwel!

Dan pas sparen voor een auto..

Kan helaas niet wachten totdat ik 18 ben.
Heb een brommer nodig om naar m'n werk op en neer te rijden (nee, ga smorgens om 6 uur geen 20km fietsen, en na het werk nog eens 20km.)
Tekhead    posted on 01-09-2009 20:44
Zeg dat je dat nodig hebt voor een spreekbeurt die je weldra moetn doen.
Stefjuuh    posted on 01-09-2009 22:20
Poster: Bouncy

Zeg dat je op date gaat?
Bouncy    posted on 01-09-2009 22:30
Poster: Stefjuuh

Zeg dat je op date gaat?

beetje raar moment..

En voor mijn opleiding is niet helemaal waterdicht, ik doe een licht/geluid opleiding, geen pop/sounddesign... Maarja, het heeft er wel mee te maken...

251 Users online: 9 Guests (242 Unknown)
Pages generated today : 43.342
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.716