De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 (10/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Roov    posted on 27-08-2009 19:07
Welkom in de Late Leeuw!
Komt u thuis van een dagje hard werken of wilt u hier even bijkomen, dan kunt u gezellig loungen in een van ons lounge banken

Bestel ook een van onze speciale drankjes :
DJR Cocktail met gemalen CDJ 1000 MK3

Of misschien meer zin in een lekkere beker sinaasappelsap geperst uit rijpe vinyl?

Ook voor een snelle snack kunt u bij ons terecht :

Probeer ons specialiteit : Broodje Moderator met ketchup en uien

Of misschien een schaaltje tulpkabels

Zolang u zich aan onze regels houdt kunt u zolang blijven als u wilt!

De regels :

Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat Deel 23

Een prettig verblijf in de DJ Resource Chat/Lounge Corner!
User edit by Roov on 27-08-2009 @ 23:27:23 (60%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 24 ??

Vote :   

ccc    posted on 01-09-2009 00:51
Ga naar de betreffende hyves en klik links onder het logo op afmelden.
Bouncy    posted on 01-09-2009 01:08
Poster: Winston

Klinkt aardig, maar je tennist ook, en je hebt een nieuwe vriend, die ook nog DJ is Smile

dat laatste moet nog een beetje geheim blijven...
DAW    posted on 01-09-2009 05:15
Klaar maken voor een vermoeiende vlucht to Hong Kong and Macau?Cool
http://EOSfotografie.nl
Mathiz    posted on 01-09-2009 08:38
oke ik heb zelf ook is gexperimenteerd met photoshop en ik ben verast wat je er allemaal mee kan !!
Mathiz    posted on 01-09-2009 09:07
Poster: Gerhard
Snap niet hellemaal wat je wil met plaatje, graag wat meer info en misschien kan ik wel eens wat proberen.

kijk eventueel naar mijn probeersel dat is ongeveer wat ik wil alleen iets proffesioneler want ik weet bijna niets af van photoshop. Nog vragen stuur me een pm'tje?
Roov    posted on 01-09-2009 09:22
Gister was 538 DJ's On Tour bij ons, en dat is altijd een groot feest in Soest, maar dit keer liep het wel ff iets anders af.
Ik wilde wegfietsen in eens komt er een kerel van 19 jaar naar me toe en zegt blijf van me fiets af, ik zei doe normaal gast, is mijn fiets (ik liet mijn sleutel + huissleutel + kluissleutel zien) en alsnog geloofde hij het niet. In eens springt die kerel mij om de nek en probeert mij te wurgen
Ik heb dus ongeveer een minuut zonder adem gezeten, maar twee vrienden van me sprongen op hem en haalde hem op de grond
Daarna brak iemand zn standaart van zn fiets eraf en begon op die dude in te hakken
Hele goede vriend van mij is afgevoerd naar het ziekenhuis omdat hij op zn neus was geslagen en er bloed uit zn oog kwam, gebroken neus waarschijnlijk. En ik zelf ziet hier waarschijnlijk met een gekneusde voet en een gebroken pink...

Gekkenhuis in Soest Happy, laughing
Saskia    posted on 01-09-2009 10:37
Gezellig.. Gebeurd tegenwoordig steeds meer, gewoon een examenfuif loopt je beste vriend de dag erna met een gebroken neus rond en snee?n in zijn gezicht etc. Echt zielige mensen..
JollyJunkie    posted on 01-09-2009 10:40
Poster: Roov
Gister was 538 DJ's On Tour bij ons, en dat is altijd een groot feest in Soest, maar dit keer liep het wel ff iets anders af.
Ik wilde wegfietsen in eens komt er een kerel van 19 jaar naar me toe en zegt blijf van me fiets af, ik zei doe normaal gast, is mijn fiets (ik liet mijn sleutel + huissleutel + kluissleutel zien) en alsnog geloofde hij het niet. In eens springt die kerel mij om de nek en probeert mij te wurgen
Ik heb dus ongeveer een minuut zonder adem gezeten, maar twee vrienden van me sprongen op hem en haalde hem op de grond
Daarna brak iemand zn standaart van zn fiets eraf en begon op die dude in te hakken
Hele goede vriend van mij is afgevoerd naar het ziekenhuis omdat hij op zn neus was geslagen en er bloed uit zn oog kwam, gebroken neus waarschijnlijk. En ik zelf ziet hier waarschijnlijk met een gekneusde voet en een gebroken pink...

Gekkenhuis in Soest Happy, laughing

Wtf, maar wie brak een standaard van wiens fiets af en begon op wie in te hakken?

Weet je al hoe het met je vriend gaat?
En gelukkig dat jij der alleen (maar) met een gebroken pink en gekneusde voet bent afgekomen, had veel erger gekund.

Ik zou maar ff aangifte bij de politie doen ofzo
Roov    posted on 01-09-2009 11:04
Ja joh, je kan ook nooit meer normaal een gezellig feestje hebben.

@ JJ, de vader van een vriend die erbij was heeft kanker en gaat binnen nu en een half jaar dood, die jongen die mij aanviel die schreeuwde kankerlijer waarop Olivier (die vriend van me dus) zei :"je moet je smoel houden mijn pa heeft kanker en gaat binnen een half jaar dood!' toen zei die dude heel rustig intresseert mij niet, hij verdiend het, en toen was het natuurlijk helemaal uit de hand aan 't lopen.
Mijn andere vriend is nu naar de KNO arts en daarna aangifte aan het doen.

De gene die zijn standaard afbrak was een vriend van me, en die begon ermee op het hoofd van de jongen te slaan die mij vast had gegrepen.

Einde! Peace Winking my eye
Estacy    posted on 01-09-2009 11:42
gezellige boel daar in soest...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Snoey    posted on 01-09-2009 14:07
In iedergeval heb je goede vrienden! Respect daarvoor, ken er zat die wegrennen op zo'n moment.
www.soundcloud.com/ten-hooven
ccc    posted on 01-09-2009 14:18
Sorry hoor, goede vrienden? Iemand bewerken met een fietsenstandaard en ook nog op eens hoofd. Dan heb je toch zwaar gestoorde vrienden.
User edit by ccc on 01-09-2009 @ 14:19:07 (1%)
Snoey    posted on 01-09-2009 14:29
Dan mis ik iets, die jongen die Roov wurgde (een onbekend persoon) is bewerkt met een standaard. Dat is wat ik opmaak uit zijn stukje.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Roov    posted on 01-09-2009 14:38
Klopt Snoey, ik ben er juist hartstikke blij mee dat mijn vrienden zo hebben gereageerd, anders had het wel eens heel erg fout kunnen aflopen voor mij...
DjVictorF    posted on 01-09-2009 14:52
Poster: ccc
Sorry hoor, goede vrienden? Iemand bewerken met een fietsenstandaard en ook nog op eens hoofd. Dan heb je toch zwaar gestoorde vrienden.

Wat moet je dan doen? Je vriend laten wurgen? Vragen of die loslaat?
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Bart_    posted on 01-09-2009 15:25
Pff, word zowat gek van die HD2500.
Titel en artiest klopt bij ELK nummer niet, terwijl alles op de computer perfect klopt.
Ook de nieuwe nummers van de externe harde schijf wilt hij niet zien.

Krijg onderhand een beetje (veel) spijt datk m'n tabletops heb weggedaan...
Wordt weer CDtjes branden en laptop mee vrees ik...
dJORD    posted on 01-09-2009 15:33
ik wil wel ruilen hoor
Esmee    posted on 01-09-2009 15:35

Klinkt aardig, maar je tennist ook, en je hebt een nieuwe vriend, die ook nog DJ is Smile

jaaaa, nja over em priv? leven hoeven ze niet zoveel te weten, tennis is er idd wel bij verteld want ik had nogal wat tijd teveel.
ze vond dat ik erg goed kon spreken ofzo. (joh ik oefen dat de hele dag door Winking my eye:P)
volgende week vrijdag bruggerfeest op school. heb dr zin in Happy, laughing vorig jaar 3 uur lang die bruggers helemaal dood laten gaan, alleen maar gesprongen hadden ze... dit jaar moet t nog beter Cool
Bouncy    posted on 01-09-2009 15:40
Poster: Esmee

jaaaa, nja over em priv? leven hoeven ze niet zoveel te weten, tennis is er idd wel bij verteld want ik had nogal wat tijd teveel.
ze vond dat ik erg goed kon spreken ofzo. (joh ik oefen dat de hele dag door Winking my eye:P)
volgende week vrijdag bruggerfeest op school. heb dr zin in Happy, laughing vorig jaar 3 uur lang die bruggers helemaal dood laten gaan, alleen maar gesprongen hadden ze... dit jaar moet t nog beter Cool

En er is zo'n teeerriiingg vet intro in de maak hier :P
Winston    posted on 01-09-2009 16:22
Poster: Bart_

Titel en artiest klopt bij ELK nummer niet, terwijl alles op de computer perfect klopt.
Ook de nieuwe nummers van de externe harde schijf wilt hij niet zien.

Ja, gek is dat. Dit is niet typisch voor de HD2500, maar bij alle usb players krijg je deze toestanden. Ben benieuwd of de new species daar ook last van zal krijgen.
Tic Toc
Bart_    posted on 01-09-2009 16:27

Ja, gek is dat. Dit is niet typisch voor de HD2500, maar bij alle usb players krijg je deze toestanden. Ben benieuwd of de new species daar ook last van zal krijgen.

Ja, heb daar ook over gelezen.
Staat overigens ook de nieuwe fireware op.
Mja, ben nu op zoek naar 2 leuke CDJ800MK2's en een DJM700 voor niet al te veel geld.
Dan zal 't maar een goedkopere brommer worden volgend jaar Winking my eye
ccc    posted on 01-09-2009 16:30
Poster: Snoey
Dan mis ik iets, die jongen die Roov wurgde (een onbekend persoon) is bewerkt met een standaard. Dat is wat ik opmaak uit zijn stukje.

Ja dat klopt.

Maar zijn vriend bewerkt die gast die hem wurgde met een standaard op zijn HOOFD. Man een keer fout raken op het hoofd en die gast had het loodje gelegd.

Poster: DjVictorF

Wat moet je dan doen? Je vriend laten wurgen? Vragen of die loslaat?

Nee tegen de grond aan werken zoals ze gedaan hebben. Om hem daarna nog eens met iets te bewerken vind ik toch zinloos geweld.

In mijn ogen is die vriend nu gewoon even gek als die gek die Roov wurgde. Zie ik dit dan nu verkeerd?
dJORD    posted on 01-09-2009 16:30
User edit by dJORD on 01-09-2009 @ 16:31:17 (100%)
dJORD    posted on 01-09-2009 16:31
Poster: Bart_

Ja, heb daar ook over gelezen.
Staat overigens ook de nieuwe fireware op.
Mja, ben nu op zoek naar 2 leuke CDJ800MK2's en een DJM700 voor niet al te veel geld.
Dan zal 't maar een goedkopere brommer worden volgend jaar Winking my eye

brommer weglaten en de nieuw species halen:P
Dj_Fantasy    posted on 01-09-2009 16:34
Gewoon geen brommer kopen. Wachten tot je 18 bent..
Heb ook geen brommer gekocht toen ik 16 was. Is gewoon pure geld verspilling.. Als je 2 jaar wacht kun je dan je brommer verkopen en dan met verlies nogwel!
Dan pas sparen voor een auto..
dj2dj.nl

138 Users online: 11 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 16.568
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.404.942