Poster: Winston
Klinkt aardig, maar je tennist ook, en je hebt een nieuwe vriend, die ook nog DJ is
Poster: Gerhard
Snap niet hellemaal wat je wil met plaatje, graag wat meer info en misschien kan ik wel eens wat proberen.
Poster: Roov
Gister was 538 DJ's On Tour bij ons, en dat is altijd een groot feest in Soest, maar dit keer liep het wel ff iets anders af.
Ik wilde wegfietsen in eens komt er een kerel van 19 jaar naar me toe en zegt blijf van me fiets af, ik zei doe normaal gast, is mijn fiets (ik liet mijn sleutel + huissleutel + kluissleutel zien) en alsnog geloofde hij het niet. In eens springt die kerel mij om de nek en probeert mij te wurgen
Ik heb dus ongeveer een minuut zonder adem gezeten, maar twee vrienden van me sprongen op hem en haalde hem op de grond
Daarna brak iemand zn standaart van zn fiets eraf en begon op die dude in te hakken
Hele goede vriend van mij is afgevoerd naar het ziekenhuis omdat hij op zn neus was geslagen en er bloed uit zn oog kwam, gebroken neus waarschijnlijk. En ik zelf ziet hier waarschijnlijk met een gekneusde voet en een gebroken pink...
Gekkenhuis in Soest
Poster: ccc
Sorry hoor, goede vrienden? Iemand bewerken met een fietsenstandaard en ook nog op eens hoofd. Dan heb je toch zwaar gestoorde vrienden.
Klinkt aardig, maar je tennist ook, en je hebt een nieuwe vriend, die ook nog DJ is
Poster: Esmee
jaaaa, nja over em priv? leven hoeven ze niet zoveel te weten, tennis is er idd wel bij verteld want ik had nogal wat tijd teveel.
ze vond dat ik erg goed kon spreken ofzo. (joh ik oefen dat de hele dag door:P)
volgende week vrijdag bruggerfeest op school. heb dr zin invorig jaar 3 uur lang die bruggers helemaal dood laten gaan, alleen maar gesprongen hadden ze... dit jaar moet t nog beter
Poster: Bart_
Titel en artiest klopt bij ELK nummer niet, terwijl alles op de computer perfect klopt.
Ook de nieuwe nummers van de externe harde schijf wilt hij niet zien.
Ja, gek is dat. Dit is niet typisch voor de HD2500, maar bij alle usb players krijg je deze toestanden. Ben benieuwd of de new species daar ook last van zal krijgen.
Poster: Snoey
Dan mis ik iets, die jongen die Roov wurgde (een onbekend persoon) is bewerkt met een standaard. Dat is wat ik opmaak uit zijn stukje.
Poster: DjVictorF
Wat moet je dan doen? Je vriend laten wurgen? Vragen of die loslaat?
Poster: Bart_
Ja, heb daar ook over gelezen.
Staat overigens ook de nieuwe fireware op.
Mja, ben nu op zoek naar 2 leuke CDJ800MK2's en een DJM700 voor niet al te veel geld.
Dan zal 't maar een goedkopere brommer worden volgend jaar