De leukste vraag (6/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJADMIN    posted on 27-08-2009 18:05
Beste djr'ers,

Ik zat me vanmiddag eens te bedenken, wat nu het leukste is dat iemand me ooit tijdens het draaien gevraagd had.

Na lang denken ; Meneer DJ, bent u hier niet te oud voor ? (ik was indertijd 20 ofzo haha!)

Dus nu aan jullie : wat is de leukste vraag die je ooit tijdens het draaien gekregen hebt ?
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000

What do you think about De leukste vraag ??

Vote :   

LLCoolP    posted on 19-03-2010 18:32
Laatst nog aan de hand gehad op een vrijdag avond ene verjaardagfeestje,
was zo'n chagrijnige gast die hong hele tijd aan de statafel ?keek me wat dom.

Kwam die voor de zoveelste keer naar me toe wat zeurderig doen omdat ??n verzoekje van hem niet hadt ( van Deep purple).

Vroeg die me heel bot of ik niet meer als 5 mensen aan het dansen kreeg van de 50.
Tjonge toen brak me de klomp, maar voor het ff te klote de Macarena opgezetHappy, laughinghoppa alle dames naar voren zow 25 mensen de Macarena aan het dansenHappy, laughing

Daarna niks meer van hem gehoord, he rust!
Join the party and become famous!
main    posted on 19-03-2010 19:35
Poster: Lucalicious
heb je ook de tomatenplukkers?

ik had serieuz zoiets van waar heb jij het over? later kwam ik er achter dat het een of ander lied is maar echt, 12 jaar oud, komt mij vragen of ik ook tomatenplukkers heb. ik dacht echt wtf...

haha, daar was ik bij. we stonden allebij dat kereltje aan te gapen van: eehh... waddufuck?
Yvaroz    posted on 19-03-2010 22:06
bij een drive in aan het draaien:

is dat nou echt allemaal van jou? (Nee van de buurvrouwCool)
Nothing is Impossible
DJMartijnn    posted on 19-03-2010 22:07
Poster: Yvaroz
bij een drive in aan het draaien:

is dat nou echt allemaal van jou? (Nee van de buurvrouwCool)

haha die vraag ook al 100x meegemaakt.?Cool
User edit by DJMartijnn on 19-03-2010 @ 22:07:56 (4%)
DJMixing    posted on 19-03-2010 22:15
Omg bij mij een keer.
Ik was aan t draaien, komt een jonge met zo'n meisje aanlopen, en die zatlap begint opeens aan mn gain knop te draaie, zegtie van "ja draait dit helemaal naar rechts" :S en ik denk holy fuck wat doe jij nou, dus ik mep zn hand weg en hij wilt het weer doen, en ik zeg van "gast afblijven, of ik sleep je zo weg hier" en dat meisje van "jaaa maar hij weet wat hij doet hoor, doe nou maar gewoon". ?En ik denk van wtf O.O en ik van "wie denk je nu dat t beter weet, de dj of hij?" ?en toen wees ze naar hem?Cool
Sodemieter dan maar op.Cool
Xurion    posted on 19-03-2010 22:23
Poster: DJMixing
Omg bij mij een keer.

Ik was aan t draaien, komt een jonge met zo'n meisje aanlopen, en die zatlap begint opeens aan mn gain knop te draaie, zegtie van "ja draait dit helemaal naar rechts" :S en ik denk holy fuck wat doe jij nou, dus ik mep zn hand weg en hij wilt het weer doen, en ik zeg van "gast afblijven, of ik sleep je zo weg hier" en dat meisje van "jaaa maar hij weet wat hij doet hoor, doe nou maar gewoon". ?En ik denk van wtf O.O en ik van "wie denk je nu dat t beter weet, de dj of hij?" ?en toen wees ze naar hem?Cool

Cool?fantastisch?
Yvaroz    posted on 19-03-2010 22:28
wel kut,
bij mij begon iemand een keer te scratchen, gelijk buiten gezet
Nothing is Impossible
DJMixing    posted on 19-03-2010 22:32
Jah, ze moeten niet aan je gear komen.
Eerst ook zo'n groepje van 3 jongens, en die bleven daar echt een halfuur lang voor mn booth vragen of "die ene schuif omhoog mocht", en ik van "nah dan ga ik in t rood" en hun bleven maar doorvragen en vragen en vragen.....
Yvaroz    posted on 19-03-2010 22:36
dan moet je gewoon een beetje spelen met je gain om ze voorgek te houden
maar je werkt voor al die mensen, dan mogen ze je wel een beetje aanmoedigen maar niet irriteren.
waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers ofzo
Nothing is Impossible
Tekhead    posted on 20-03-2010 02:18
Op een feestje, kwam er een meisje naar mij en men occassionele draaipartner, en zei heel serieus tegen mij, uw collega is ne straffe, die kan draaien en gelijkertijd surfen op internet, straffe gast he. (Laptop met N.I. Traktor) en ze was geeneens
blond
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 20-03-2010 @ 02:19:51 (3%)
T-to-the-J    posted on 20-03-2010 08:03
Muawhaha, LOL
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
DJMixing    posted on 20-03-2010 14:51
Poster: Tekhead
Op een feestje, kwam er een meisje naar mij en men occassionele draaipartner, en zei heel serieus tegen mij, uw collega is ne straffe, die kan draaien en gelijkertijd surfen op internet, straffe gast he. (Laptop met N.I. Traktor) en ze was geeneens
blond

Cool
BennoRevelli    posted on 20-03-2010 15:03
Poster: DJMixing

Ik was aan t draaien, komt een jonge met zo'n meisje aanlopen, en die zatlap begint opeens aan mn gain knop te draaie, zegtie van 'ja draait dit helemaal naar rechts' :S en ik denk holy fuck wat doe jij nou, dus ik mep zn hand weg en hij wilt het weer doen, en ik zeg van 'gast afblijven, of ik sleep je zo weg hier' en dat meisje van 'jaaa maar hij weet wat hij doet hoor, doe nou maar gewoon'. ?En ik denk van wtf O.O en ik van 'wie denk je nu dat t beter weet, de dj of hij?' ?en toen wees ze naar hem?Cool

Cool
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
User edit by BennoRevelli on 20-03-2010 @ 15:04:05 (3%)
Decepticon    posted on 23-03-2010 21:57
Magnifiek die van Internet en het draaien! Cool

En wat een doos die meid die zei dat haar vriendje beter was....opzouten met dat soort grappen!
Sebasz    posted on 23-03-2010 22:17
Poster: Yvaroz
wel kut,
bij mij begon iemand een keer te scratchen, gelijk buiten gezet

hahaha inderdaad ook een keer gehad zo'n grapjas?Cool

This is an old Topic

No new postings for 5.531 days.
 Post CommentThat would be 184.4 months
or a whopping 15.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

120 Users online: 19 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 38.210
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.846.669