Poster: Lucalicious
heb je ook de tomatenplukkers?
ik had serieuz zoiets van waar heb jij het over? later kwam ik er achter dat het een of ander lied is maar echt, 12 jaar oud, komt mij vragen of ik ook tomatenplukkers heb. ik dacht echt wtf...
Poster: Yvaroz
bij een drive in aan het draaien:
is dat nou echt allemaal van jou? (Nee van de buurvrouw)
Poster: DJMixing
Omg bij mij een keer.
Ik was aan t draaien, komt een jonge met zo'n meisje aanlopen, en die zatlap begint opeens aan mn gain knop te draaie, zegtie van "ja draait dit helemaal naar rechts" :S en ik denk holy fuck wat doe jij nou, dus ik mep zn hand weg en hij wilt het weer doen, en ik zeg van "gast afblijven, of ik sleep je zo weg hier" en dat meisje van "jaaa maar hij weet wat hij doet hoor, doe nou maar gewoon". ?En ik denk van wtf O.O en ik van "wie denk je nu dat t beter weet, de dj of hij?" ?en toen wees ze naar hem?
Sodemieter dan maar op.
Poster: Tekhead
Op een feestje, kwam er een meisje naar mij en men occassionele draaipartner, en zei heel serieus tegen mij, uw collega is ne straffe, die kan draaien en gelijkertijd surfen op internet, straffe gast he. (Laptop met N.I. Traktor) en ze was geeneens
blond
Poster: DJMixing
Ik was aan t draaien, komt een jonge met zo'n meisje aanlopen, en die zatlap begint opeens aan mn gain knop te draaie, zegtie van 'ja draait dit helemaal naar rechts' :S en ik denk holy fuck wat doe jij nou, dus ik mep zn hand weg en hij wilt het weer doen, en ik zeg van 'gast afblijven, of ik sleep je zo weg hier' en dat meisje van 'jaaa maar hij weet wat hij doet hoor, doe nou maar gewoon'. ?En ik denk van wtf O.O en ik van 'wie denk je nu dat t beter weet, de dj of hij?' ?en toen wees ze naar hem?
Sodemieter dan maar op.
Poster: Yvaroz
wel kut,
bij mij begon iemand een keer te scratchen, gelijk buiten gezet