De leukste vraag (5/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJADMIN    posted on 27-08-2009 18:05
Beste djr'ers,

Ik zat me vanmiddag eens te bedenken, wat nu het leukste is dat iemand me ooit tijdens het draaien gevraagd had.

Na lang denken ; Meneer DJ, bent u hier niet te oud voor ? (ik was indertijd 20 ofzo haha!)

Dus nu aan jullie : wat is de leukste vraag die je ooit tijdens het draaien gekregen hebt ?
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000

What do you think about De leukste vraag ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 18-03-2010 18:55
Poster: MaximDJ

Ik was bijna 10 minuten effectief over haar heen gegaan.....:P

nou nou nou, wat een praat !! Weet je wel hoe t moet offf.....CoolCool
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
MaximDJ    posted on 18-03-2010 19:04
Poster: DJADMIN
nou nou nou, wat een praat !! Weet je wel hoe t moet offf.....CoolCool

Dat wil je niet weten...:P Ik heb al anderhalf jaar een vriendin hoor?Cool?Na 3 weken was't al raak :P?
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Decepticon    posted on 18-03-2010 19:08
Niet zozeer een vraag, maar als leraar plots achter de CDJ's kruipen en 2 platen door elkaar heen mixen....en dan 100 van die verbaasde koppies van je leerlingen op de dansvloer....onbetaalbaar moment!
Decepticon    posted on 18-03-2010 19:18
Hahaha! Wat een briljante opmerkingen krijgen wij toch naar ons hoofd!

Ook herkenbaar dat van:
wil je iets leuks draaien?
Wat dan?
Ja wat leuke muziek...
Ja, wat is leuke muziek?
Ja, dit niet.
Wat wil je dan horen?
Nou, dat weet ik niet...

Dan weet ik het ook niet meer op zo'n moment...het was dat ze mooi was, anders zou je toch echt boos worden!
User edit by Decepticon on 18-03-2010 @ 19:18:48 (7%)
Xurion    posted on 18-03-2010 19:37
Waarom heeft YouTube geen pitch faders?
T-to-the-J    posted on 18-03-2010 19:57
Cool
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Vassilli    posted on 18-03-2010 20:03
Poster: MaximDJ

Vanzelfsprekend....Cool?Ze was nog lekker ook?Cool

Dan moet je natuurlijk JA zeggen :D
Nog een biertje met haar gedronken na afloop? :P
TheHunter    posted on 18-03-2010 20:10
OEEEEEEEEEEEHHHH, waar is dat knopje voor?
Moet je net iemand hebben bij je versterkers ofzoCool
TripleSpin    posted on 18-03-2010 20:16
Veel wat ik hier lees herken ik.

Maar wat de kroon spant is toch echt een volwassen kerel die vraagt of het erg is of hij deze stekker er even uit trekt. En nog voor ik kon antwoorden had ik geen stroom meer op m'n setje.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
ThijsG    posted on 18-03-2010 20:18
Wat een verrekte mongo!
T-to-the-J    posted on 18-03-2010 20:20
Muawhaha, wat een sukkel
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Lucalicious    posted on 18-03-2010 20:28
heb je ook de tomatenplukkers?

ik had serieuz zoiets van waar heb jij het over? later kwam ik er achter dat het een of ander lied is maar echt, 12 jaar oud, komt mij vragen of ik ook tomatenplukkers heb. ik dacht echt wtf...
Vassilli    posted on 18-03-2010 20:30
Laatst bij een groot feest in het Patronaat (Haarlem) Ik stond op het podium te wachten tot ik moest draaien, vroeg een gast : Waar is dat knopje voor (en wees naar de rook-machine) ik zei: Druk er maar op. Kreeg 'ie een porie rook recht in z'n gezicht xD Geweldig.
ThijsG    posted on 18-03-2010 20:31
lol wil ik ook weleens doenHappy, laughing. Die rook daar is best wel wat als je er recht voor staat denk ik:p
TripleSpin    posted on 18-03-2010 20:37
Moest toch even nadenken maar hier nog ??n.

Was in de Drie gezusters club?in Den Bosch aan het draaien. Was wat rook de zaal in aan het spuiten loopt de lichtcomputer vast. Oftewel heel de zaal blank van de rook. Komt de manager kwaad naar boven gesprint met de vraag of ik GVD normaal wou doen met de rookmachine.

Ik dacht bij mezelf: Wijs mijn mond houden. Maar was goed pissig op dat moment
Vassilli    posted on 18-03-2010 20:44
Poster: ThijsG
lol wil ik ook weleens doenHappy, laughing. Die rook daar is best wel wat als je er recht voor staat denk ik:p

Dat is best een fline rook-machine idd :S
Xurion    posted on 18-03-2010 20:53
Poster: TripleSpin
Moest toch even nadenken maar hier nog ??n.

Was in de Drie gezusters club?in Den Bosch aan het draaien. Was wat rook de zaal in aan het spuiten loopt de lichtcomputer vast. Oftewel heel de zaal blank van de rook. Komt de manager kwaad naar boven gesprint met de vraag of ik GVD normaal wou doen met de rookmachine.

Ik dacht bij mezelf: Wijs mijn mond houden. Maar was goed pissig op dat moment

Waarom loopt die lichtcomputer dan toch vast? zeker windhoos
TripleSpin    posted on 18-03-2010 21:04
Jup een te trage pc met windows en martin lightjockey + Lj manager (touchscreen).

Dat ding meteen uitgezet en snel weer opstarten maar als er een magnum 2000 aan staat voor een minuut of 2 tot hij 'koud' was en weer moest opwarmen, hing de zaal aardig vol met dichte mist.
Xurion    posted on 18-03-2010 21:06
Viel toen elk licht uit of had je nog een dmx controller?
TripleSpin    posted on 18-03-2010 21:09
Had toen helemaal niks meer. Alleen de halogeen spotjes zaten op een aparte dimmer dus die vlug aan gezet tot de compwuter weer klaar was. Kun je wel nagaan dat het wat sfeer verpestend was. Ach vlug een plaatje tussendoor om te kloten (de dijk - mag het licht uit). En daarna heel snel door met knallen.
User edit by TripleSpin on 18-03-2010 @ 21:11:09 (1%)
Xurion    posted on 18-03-2010 21:12
Mooi opgelost!
Draai je vaak bij de 3 gezusters want ik woon vlak bij den bosch (bij mijn stiefvader)
TripleSpin    posted on 18-03-2010 21:17
Niet meer. Ik ben omhoog gegaan met mijn vraag prijs en toen ben ik buiten geknikkerd. Moeten ze zelf weten maar ze willen daar voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. A.s. zaterdag wel bij de caroussel te vinden.

Maar nog een leuke vraag die ik tegen ben gekomen: Zullen we van kleren wisselen? De vraag was van een best leuk vrouwtje alleen ik was bang dat ik echt niet in haar broek zou passen. Dus ook maar niet geprobeert.
spilo    posted on 19-03-2010 01:35
Poster: Hardshort
Of ik sean paul wilde draaien, dat vond ik geen probleem en dat wou ik heus wel doen.

Het probleem is alleen dat ik het licht aan het doen was vanuit een hoekje naast de trap (speakers - delft). Elke week heb ik wel zulke domme vragen aan mn lichttafel :P

ooh ook vaak gehad aan de draaitafel :D of komen ze handjes geven en duimpjes met het bericht dat je goed draait; staje daar even als LJ :D
Bootstrap    posted on 19-03-2010 02:01
Poster: Decepticon
Hahaha! Wat een briljante opmerkingen krijgen wij toch naar ons hoofd!

Ook herkenbaar dat van:
wil je iets leuks draaien?
Wat dan?
Ja wat leuke muziek...
Ja, wat is leuke muziek?
Ja, dit niet.
Wat wil je dan horen?
Nou, dat weet ik niet...

Dan weet ik het ook niet meer op zo'n moment...het was dat ze mooi was, anders zou je toch echt boos worden!

Heel erg herkenbaar inderdaad.. Ik ben wel een keer erg chagerijnig geworden door iemand die de hele tijd dit soort dingen bleef zeggen, maar ze was ook wel echt heel erg aan het zeiken en dronken.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
MaximDJ    posted on 19-03-2010 17:58
Poster: Lucalicious
heb je ook de tomatenplukkers?

ik had serieuz zoiets van waar heb jij het over? later kwam ik er achter dat het een of ander lied is maar echt, 12 jaar oud, komt mij vragen of ik ook tomatenplukkers heb. ik dacht echt wtf...

Uuh...DJ Jan - Tomatenplukkers

Populair in al die spaanse studentenneukenzuipsteden
Party Sensations. Excellence in entertainment.

226 Users online: 125 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 80.646
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.877.683