De leukste vraag (2/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJADMIN    posted on 27-08-2009 18:05
Beste djr'ers,

Ik zat me vanmiddag eens te bedenken, wat nu het leukste is dat iemand me ooit tijdens het draaien gevraagd had.

Na lang denken ; Meneer DJ, bent u hier niet te oud voor ? (ik was indertijd 20 ofzo haha!)

Dus nu aan jullie : wat is de leukste vraag die je ooit tijdens het draaien gekregen hebt ?
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000

What do you think about De leukste vraag ??

Vote :   

Sjoewe    posted on 28-08-2009 21:38
Ik was aan het draaien op een meerzaals studenten feest. In de eerste zaal werd er club/eclectic gedraaid, de tweede zaal was 90's/fout en mijn zaal was techhouse/techno. Het feest liep al richting het einde, dus tijd om een tandje harder te gaan. Iedereen helemaal blij, want waar hoor je nou nog oude technoplaten... De zaal stond nokkie vol en iedereen was lekker aan het dansen. Toen kwam er een jongen naar me toe, die me eerst complimenteerde over de manier waarop ik draaide, maar toen:

Hij: "Zeg, kan je ook zo'n lekkere mix van alles draaien."

Ik: "Lekkere mix van alles?"

Hij: "Ja zo van hiphop, house en bubbeling."

Ik: "Nou ehm nee, maar dan ga je toch naar een van de twee andere zalen, daar draaien ze vanalles."

Hij: "Ja, maar deze zaal is leuker, want iedereen danst!"

Ik: "En hoe denk je dat dit zo komt..."

Hij: "Ehm, de muziek... Weet je laat maar, draai maar lekker zo door."

Cool
User edit by Sjoewe on 28-08-2009 @ 21:42:27 (15%)
Ashley    posted on 29-08-2009 11:02
'' Heb je daar een opleiding voor gedaan? ''
Maar wat nou als het lukt, mama?
Estacy    posted on 29-08-2009 11:02
"Ja, DJR"
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Saskia    posted on 29-08-2009 11:43
Leuk topic dit..
De vraag die ik? het meeste krijg wat ik best dom vind is

"Hoor je nou echt iets door die koptelefoon?"

Nee ik heb hem op voor de lol :P
Stephanie    posted on 29-08-2009 11:50
Vraag: "Heb je ook goede muziek?"
Antwoord "Nee, alleen maar k*tmuziek"
Terwijl de dansvloer vol staat en de hele tent uit z'n dak gaat.......
JollyJunkie    posted on 29-08-2009 11:56
Wat ik echt leuk vond om te horen (ipv grappig) was: Waarom draai jij niet op onze schoolfeesten?

Dat was net nadat Funk D & Tuna op ons schoolfeest gedraaid hadden! Cool
Mixt-Ape    posted on 29-08-2009 13:09
Ik stond onlangs Drum 'n bass te draaien, subgenre jump-up.
Komt er een meisje naar mij en zegt: draai jump-up aub!

Ik zei: Dit IS jump-up!!!

Zij: nee toch niet...

Ik zei: ja toch wel...
User edit by Mixt-Ape on 29-08-2009 @ 13:10:05 (64%)
Sjoewe    posted on 29-08-2009 13:37
Poster: Stephanie

Altijd leuk: Zeg DJ, heb je ook wat anders... Niemand vind dit leuk!
Terwijl het zweet van het plafond zo ongeveer weer naar beneden gedropen komt, zo hard staat iedereen te gaan.
Miezz    posted on 29-08-2009 14:26
ik draai vaak feest muziek in de stijl van apresski gemixt. Hele snelle overgangen en nummers van ongeveer 1,5 minuut. Sta ik op een huis feestje van een vriend van me. Komt er iemand naar me toe en zegt: Kun je niet hele nummers laten afspelen en dan pas de volgende opzetten??Cool
Dolivieira    posted on 29-08-2009 20:49

heb ik ook een aantal keer meegemaakt.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Boyd    posted on 29-08-2009 20:53
Poster: Bouncy

Hoor ik iedere keer als ik geboekt word voor drive-in show en ik kom met de blasterset naar binnen gestuitert (kast van 90 kilo die ik effe in m'n eentje pak staan ze al van te kijken) maar dan zegt de opdrachtgever (als het een bezorgde moeder is), kijk je wel uit voor gehoorbeschadiging? jah, is goed mevrouw! en dan 1 Kw versterker achter het laag en netjes op 0dB insturen in een zaaltje van 30m2 ofzo:P (laag plafond). En dan komen ze later op de avond naar je toe om te vragen of ze geen gehoorbeschadiging krijgen, dan geef ik ze de dB meter en dan zeg ik: meet maar, boven de 130 is schadelijk (terwijl boven de 80 al schadelijk is en je maar met 110 staat te pompen ofzo)

90 kilo in je eentje, dat is behoorlijk zwaar.

Ik vind die van de dB meter wel goed hoorCool

Nog een leuke vraag van me moeder:

Wat hoor je nou door die koptelefoon?

Ik:

Muziek?
User edit by Boyd on 29-08-2009 @ 20:55:03 (11%)
Mathiz    posted on 29-08-2009 21:04
Poster: djdolivieira

heb ik ook een aantal keer meegemaakt.

wat me wel leuk lijkt (als je ballen aan je lijf hebt) is dan te zegge door de mic mensen sorry maar er is hier een gastje die de muziek niet goed vind we zullen hem even laten draaien niet ? en dan sfeer laten opkomen en allemaal oowwooooowooooowooo en dan staat die dar rood te worden. zal die wel heel snel zeggen oei jaa sorry draai maar verder?Cool

User edit by Mathiz on 29-08-2009 @ 21:05:20 (5%)
Dolivieira    posted on 29-08-2009 21:26
het gaat niet zo goed met die Quote s bij deze topic heb ik gemerkt. zit er eergens een bugje?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
dp_    posted on 29-08-2009 21:31
Poster: dp_
Of ik even wou mee helpen een varken tillen Cool

Poster: Snaad

WTF?XD Uitleg?:P

Ik moest draaien op een feest en troen vroeg die jarige jop aan mij of ik even kon tillen. Ja hoor... Dus ik loop met hem mee, had hij daar heel varken liggen voor aan het spit Cool
ArCee    posted on 29-08-2009 21:55
Ik weet nog wel laaaaaaaaang geleden, ik draaide in de lantearn in Schagen. SwingBeat was toen ook erg in met zo'n aparte manier van dansen a la Mc Hammer. Begon iemand zo te dansen op mijn techno set. Toen ben ik ff zover gaan pitchen dat hij het niet meer bijhield Cool?Mijn co deejay, wat doe je nou??
Ik: Zijn pacemaker leeg draaien. Vraag me af of hierdoor en toen Jump ontstaan is Cool?Zo ja, excuus wereld Cool
Didier_Deluxe    posted on 29-08-2009 22:24
Op een buurtfeest (= zatte 40-plussers) kwam eens iemand vragen of dat hier de nacht van de janetten (= dialect voor homo's, mochten jullie dat niet begrijpen in Nederland) was.
"Zie ik er misschien als een janet uit?" vroeg ik hem daarop.
"Neen, maar die zingen hier allemaal met hoge stemmekes..." (Pitch stond nog wat hoger dan normaal na een overgang)
main    posted on 30-08-2009 18:40
'kun je iets draaien wat wij allemaal kennen?'

ik draaide tiesto...
Roov    posted on 30-08-2009 18:42
Gister toch ook wel weer een leuke vraag gehoord : He maareh, wanneer doe je nou zo met je handjes? :P
Ze bedoelt dus scratchen Winking my eye
DjVictorF    posted on 30-08-2009 19:12
Poster: Roov
Gister toch ook wel weer een leuke vraag gehoord : He maareh, wanneer doe je nou zo met je handjes? :P
Ze bedoelt dus scratchen Winking my eye

Dat was idd echt een leuke opmerking:P.

Heb ik ook vaak gehoord:
Waarom luister je nou naar die koptelefoon als de muziek gewoon uit de boxen komt?
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
main    posted on 30-08-2009 20:07
haha ja de vraag over de koptelefoon heb ik ook al vaak gehoord, lijkt als dj heel erg vanzelfsprekend maar de meeste mensen hebben geen idee wat een dj allemaal doet en hoe en wat.
Sandr    posted on 30-08-2009 20:25
Ik zie er al veel voorbij komen die bekend zijn:

"Heb je ook leuke muziek? "? Standaard antwoord daarop: "Nee die is op voor vandaag" of "Mag niet van de baas"
Cool
"Draai jij nog met cd's? Sjonge jonge wat ouderwets"
Cool

Van de week had ik ook nog een mooie: Kereltje had al 4x noisecontrollers - ctrl.alt.del aangevraagd. Dus uiteindelijk draaide ik die plaat, komt hij tijdens die plaat zwaar over? de zeik naar me toe:
Hij: "Wanneer ga je me aanvraag nou eens draaien man"
Ik gebaar maken met me oor als in luister nog eens even maar hij dacht dat ik hem niet verstond zo heb ik een poosje gebarentaal staan maken todat hij door had dat het nummer al een goede minuut of 2 onderweg was...
Cool
Was aan het draaien in een urban club, komt er een meisje:
"Heb je ook normaal - oerend hard"
Cool
Of een papiertje met een aanvraagje geschreven, en ik lieg niet heb hem zelfs nog bewaard:

"Biutifallijar"

Heb er 10 minuten over gedaan om erachter te komen wat ze nou bedoelde, vervolgens 10 minuten verbaasd geweest en daarna hard moeten lachen. Ben benieuwd of iemand het kan vertalenWinking my eye

Er is nog een hoop meer maar dit is even het eerste dat ik kan bedenken. Eigenlijk is het ongelooflijk wat een onzin je allemaal meekrijgt op een avond.
Play that funky music white boy....
JollyJunkie    posted on 30-08-2009 20:29
Ik heb het al vertaald Cool

Beautiful Liar Cool

Wahaha, dan ben je wel erg dom als je dat opschrijft
User edit by JollyJunkie on 30-08-2009 @ 20:30:14 (2%)
main    posted on 30-08-2009 20:31
haha als je niet eens beautiful liar kan spellen moet je snel terug naar school
User edit by main on 30-08-2009 @ 21:10:15 (1%)
JollyJunkie    posted on 30-08-2009 20:39
Poster: main
haha als je niet eens beautifull liar kan spellen moet je snel terug naar school

Ehhmmm...., edit maar ff snel Cool
Lawrenz    posted on 30-08-2009 20:49
Poster: JollyJunkie

Ehhmmm...., edit maar ff snel Cool

Haha moet jij em vooral quoten met de originele post xD

236 Users online: 126 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 81.487
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.524