Ik zag daarnet iemand bij een topic schrijven: hey mooie booth maar ga je die cdj's ook UPGRADEN.Ik ben nog maar een 'beginneling' en weet dus nog niet wat dit betekent graag wat uitleg en kan dit ook met platenspelers ? grts djvir2-0
What do you think about upgraden ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik gok dat hij hiermee wilde vragen of je nog betere cd spelers gaat kopen in de toekomst Je kunt cd spelers niet echt upgraden in de zin van beter maken naar mijn weten. Misschien zou je er betere faders op kunnen zetten ofzo, maar nog nooit gehoord dat iemand dat had gedaan.
Bij platerspelers kun je wel een betere naald kopen ofzo, die zijn dus wel te upgraden.
aah oke ik dacht dat het zoiets was als je TT "tunen" want ik zag ergens een stel sl1200's en die waren met goud eraan hoe kom je hieraan dan ?? of hoe heet dit ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.