Poster: Lookzelfde
Ik heb wel facebook maar kan m alsnog niet bekijken!
Poster: Look
Ik heb wel facebook maar kan m alsnog niet bekijken!
Poster: cross-over
kan video helaas niet bekijken, geen account op facebook.....
om te klikken:? http://www.facebook.com/video/video.php?v=101329609882500&saved#/video/?id=100000163854912
door de te klikken tekst te selecteren en dan op die schakeltjes klikken bovenin naast het boompje (insert/edit link) en daarna in de pop-up op update.? clickable link...
Poster: tek-zotic
ja i know tekhead :d maar met je titel enzo had ik gewoon net dat ietsje meer verwacht. ook al is het wel knap dat hij zo voorzichtig ermee omspringt.?En ik snap natuurlijk dat je er als vader apetrots op bent ( zou ik zelf ook zijn )
Poster: Tekhead
je hebt een punt, maar heb er redelijk lang getwijfeld wat ik als titel zou gebruiken,dacht dat deze wat meer clicks zou geven, dat vind hij erg leuk.
Ik heb mss een beetje verkeerd geantwoord of wat te heftig geantwoord op je uitspraak. M'n excuses hiervoor?
Poster: Estacy
over waarde leren kennen enzo: zag laats op marktplaats een stel high-end speakers (denk aan +- 5000 euro) waarvan de speakers waren ingedeukt door de kinderenMaar zeker knap dat hij rustig aan doet met de apparatuur!
Poster: Estacy
slim bedacht! zoiets van: die draaitafel is wel 4 nintendos waard!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.