Effect(en) bij de browser
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Siardr    posted on 24-08-2009 21:21
Hallo DJR,
Als ik op Instert 1 van mij mixer effect(en) doe en ik ga verder zoeken naar geluiden in mijn browser, gaan de effecten ook op die geluiden werken in de browser. Dit is trouwens met Fl8XXL.
Siard

What do you think about Effect(en) bij de browser ??

Vote :   

lek3ct    posted on 24-08-2009 21:28
Eerlijk gezegd snap ik je vraag niet echt? :s
tairip    posted on 24-08-2009 21:47
Onduidelijke omschrijving maar geloof dat ik je snap.

Als je op je insert van je mixer je fx apparaat doet en je route deze?op het kanaal waar je pc op zit zal hij een effect geven over alle inkomende geluiden. Je mixer weet immers niet wat uit fruity komt en wat van Windows zelf is! Winking my eye

P.s. als dit het antwoord niet is moet je je vraag duidelijkerder omschrijven.
Siardr    posted on 24-08-2009 21:52
Wat je zegt tairip zou goed kunnen maar dan moet ik die effecten ook op Windows Mediaplayer horen denk ik?
Nog een keer om het duidelijk uit te leggen:
Ik doe een aantal effecten op een channel van de mixer. Maar als ik dan een geluid ga zoeken in de browser, bijvoorbeeld een kick of een hihat. Dan klik je op ze om te horen hoe ze klinken en dan zijn ze ook onder invloed van de effecten die ik net op dat channel heb gezet.
Hoop dat het wat duidelijker is.
Siard
tairip    posted on 24-08-2009 22:05
uuuhm jij bedoelt iets anders.

Je hebt in FL een effect op een kanaal gezet bijv. ch. 1 een delay. Als je dan nu een sample aanklikt in je browser dan hoor je dat effect ook. Je moet het effect gewoon op een kanaal zetten en niet op je master. Klik een kanaal aan bijv ch. 1 en zet daar het effect op. Zeg tegen de sample of vst die je wil hebben dat hij naar ch 1 van je fx mixer gaat. Dat doe je door de gewenste sample/vst aan te klikken en dan krijg je rechtsbovein ch select (of fx) heb FL nu nie bij de hand. Daar stel je het kanaal in waar hij heen moet routen.
Siardr    posted on 24-08-2009 22:11
Hehe, ik weet hoe de mixer werkt met zn kanalen. Daarom ben ik er ook zo verbaasd over en snap niet hoe het komt. Btw, je snapt mn probleem. Maar ik heb de effecten ook niet op de master...
Daarom snap ik het ook niet.
Siard
DTwisted    posted on 25-08-2009 15:37
Slotje dan maar ??Cool
tairip    posted on 25-08-2009 16:23
Poster: Electrobeatz
Slotje dan maar ??Cool

Hoezo slotje? De vraag is nog niet beantwoord. Het lijkt me dat een topic dan nog niet dicht hoeft.
Kan je eens een screenshot posten van je probleem + Instellingen?
Siardr    posted on 25-08-2009 16:36
Poster: Electrobeatz
Slotje dan maar ??Cool

Ehm, bullshit. Volgens mij zijn er lui die te graag veel posts willen maken.

Poster: tairip

Hoezo slotje? De vraag is nog niet beantwoord. Het lijkt me dat een topic dan nog niet dicht hoeft.
Kan je eens een screenshot posten van je probleem + Instellingen?

Ja, is goed. Van audio en general settings?
Siardr    posted on 25-08-2009 16:49
Hier een geluid met 2 effecten erop.

Bij het zoeken naar een nieuwe sample in het vierkante vak hoor ik de effecten ook op de samples in het vierkante vak.

Mijn audio settings.

Hoop dat je hier voldoende aan hebt, tairip.
User edit by Siardr on 25-08-2009 @ 16:57:02 (42%)
Prozei    posted on 25-08-2009 18:11
je hebt release candidate 2.
update je fruityloops.
en je probleem zal verholpen zijn.

main    posted on 25-08-2009 18:26
je hebt bijv een sound en die kun je verwijzen naar een mixer channel, ieder geluidje dat naar dat channel is gelinkt zal het desbetreffende effect hebben.

je hebt bijv al je effecten al klaar gezet (heel dom) en daarna ga je zoeken naar een geluid, dan neem je dat geluid en zet je t in een pattern, link je het naar het channel van je mixer met de effecten en hoppa je hebt effecten over je sound.

als dit niet duidelijk is moet je het zeggen, dan doe ik er plaatjes bij Winking my eye
Siardr    posted on 25-08-2009 18:31
Poster: main
je hebt bijv een sound en die kun je verwijzen naar een mixer channel, ieder geluidje dat naar dat channel is gelinkt zal het desbetreffende effect hebben.

je hebt bijv al je effecten al klaar gezet (heel dom) en daarna ga je zoeken naar een geluid, dan neem je dat geluid en zet je t in een pattern, link je het naar het channel van je mixer met de effecten en hoppa je hebt effecten over je sound.

als dit niet duidelijk is moet je het zeggen, dan doe ik er plaatjes bij Winking my eye

Dit is het niet, ik weet hoe effecten werken en hoe het zit met de channels...
Siardr    posted on 25-08-2009 18:32
Poster: Prozei
je hebt release candidate 2.
update je fruityloops.
en je probleem zal verholpen zijn.

Waar kan ik Fl updaten?
tairip    posted on 25-08-2009 19:54
Poster: Siardr

Waar kan ik Fl updaten?

Als je hem netjes gekocht hebt ergens onder opties meen ik! Winking my eye
Siardr    posted on 25-08-2009 20:04
Aha, het probleem. Het kan niet via een of andere site? :P
main    posted on 25-08-2009 20:22
haha dan ben ik ook wel geinteresseerd in die site =p
Boyd    posted on 25-08-2009 20:40

Ongetwijveld hebben we allemaal iets minder legaals op onze pc staan. DJResource is alleen niet de plek om dit te delen. Ik denk dat google wel kan helpen.
Prozei    posted on 25-08-2009 22:38

je gebruikt de eerste versie van flstudio?8.
deze heb je ergens gedownload en verwacht dat wij de foute die in de eerste versie zitten gaan oplossen zodat jij de software gratis kan blijven gebruiken. zo werkt dat niet.

koop flstudio en dan krijg je de updates die jou problemen verhelpen.

Mod edit by Prozei on 25-08-2009 22:39 (9%)
Siardr    posted on 25-08-2009 23:02
Ben wel van plan om die ooit te gaan kopen, als ik het geld heb.

This is an old Topic

No new postings for 5.849 days.
 Post CommentThat would be 195 months
or a whopping 16 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

192 Users online: 152 Guests (40 Unknown)
Pages generated today : 21.279
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.914.824